Pagina 1 van 1
Mischien een idee om hier een auto audio hoekje te maken?
Geplaatst: do 05 mar 2015, 11:25
door nxs77
en toch was er weer een nieuwe auto audio topic.
Mischien tijd voor een speciaal hoekje op het forum voor de 12v audio?
Re: Mischien een idee om hier een auto audio hoekje te maken
Geplaatst: za 04 apr 2015, 17:22
door richard38
Hallo,
Ik moet zeggen dat als ik zoek op diy audio ik 80% al terugkrijg in speakeraudio. Leuk om te zien hoe ze 1500 watt in theorie gebruiken en dol zijn op oversturen.
Maar in het nederlands, waar ik nimmer kijk, is het wel een goed plan.
Niet iedereen is dol op engels en duits. Die you tubefilmpjes zijn wel leuk van sommige. Een kleine trafo twee elko's met gelijk richter en dan een sub , gemaakt op eigen inzicht, klinkt voor geen meter.
Maar het oog op normaal geluid en coxiale speakers, is het een goed plan. Sommige auto's hebben echt een fraai geluid.
gr richard
Re: Mischien een idee om hier een auto audio hoekje te maken
Geplaatst: zo 05 apr 2015, 1:10
door rikpost
richard38 schreef:Hallo,
Ik moet zeggen dat als ik zoek op diy audio ik 80% al terugkrijg in speakeraudio. Leuk om te zien hoe ze 1500 watt in theorie gebruiken en dol zijn op oversturen.
Maar in het nederlands, waar ik nimmer kijk, is het wel een goed plan.
Niet iedereen is dol op engels en duits. Die you tubefilmpjes zijn wel leuk van sommige. Een kleine trafo twee elko's met gelijk richter en dan een sub , gemaakt op eigen inzicht, klinkt voor geen meter.
Maar het oog op normaal geluid en coxiale speakers, is het een goed plan. Sommige auto's hebben echt een fraai geluid.
gr richard
is dit nu die Enigma code

Re: Mischien een idee om hier een auto audio hoekje te maken
Geplaatst: zo 05 apr 2015, 2:42
door bas focal m180
nxs77 schreef:en toch was er weer een nieuwe auto audio topic.
Mischien tijd voor een speciaal hoekje op het forum voor de 12v audio?
Heb ik ook al eens geopperd.