Pagina 1 van 3

Luisterdag Alphen a/d Rijn - babbeltopic

Geplaatst: do 12 feb 2015, 19:06
door pappaleo
...en een Battle of the Budgetspeakers. Wordt een strijdbaar dagje :mrgreen:

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli

Geplaatst: do 12 feb 2015, 19:16
door ds23man
Wie zit er eigenlijk in de jury?

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli

Geplaatst: do 12 feb 2015, 19:20
door pappaleo
ds23man schreef:
Wie zit er eigenlijk in de jury?
Weet ik niet. Dit is overigens nog maar een introductieronde.

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli

Geplaatst: do 12 feb 2015, 19:28
door Henkjan
ds23man schreef:
Wie zit er eigenlijk in de jury?
Leo en Dre

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli

Geplaatst: do 12 feb 2015, 19:33
door ds23man
Henkjan schreef:
ds23man schreef:
Wie zit er eigenlijk in de jury?
Leo en Dre
En waarom ben ik nog niet gevraagd? :mrgreen:

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli

Geplaatst: do 12 feb 2015, 19:36
door Henkjan
ds23man schreef:
Henkjan schreef:
ds23man schreef:
Wie zit er eigenlijk in de jury?
Leo en Dre
En waarom ben ik nog niet gevraagd? :mrgreen:
jij doet niet mee met de wedstrijd :bakkie:

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli

Geplaatst: do 12 feb 2015, 19:38
door ds23man
Oh, de deelnemers zijn zelf de jury.......... :shock:

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli

Geplaatst: do 12 feb 2015, 19:58
door dre
Het moet wel spannend worden toch? :lagge:

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli

Geplaatst: do 12 feb 2015, 20:06
door pappaleo
ds23man schreef:
Oh, de deelnemers zijn zelf de jury.......... :shock:
Apart :shock: :shock:

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli

Geplaatst: do 12 feb 2015, 20:09
door FR_Aad
Henkjan schreef:
ds23man schreef:
Henkjan schreef:
Leo en Dre
En waarom ben ik nog niet gevraagd? :mrgreen:
jij doet niet mee met de wedstrijd :bakkie:
ds23man schreef:
Oh, de deelnemers zijn zelf de jury.......... :shock:
Je hebt nog een paar weken de tijd :mrgreen:

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli

Geplaatst: do 12 feb 2015, 20:10
door Henkjan
pappaleo schreef:
ds23man schreef:
Oh, de deelnemers zijn zelf de jury.......... :shock:
Apart :shock: :shock:
zo krijg je geen gezeur of ze partijdig zijn of niet :mrgreen:

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli

Geplaatst: do 12 feb 2015, 20:12
door Walt
Ik stel voor iemand die thuis AT units heeft, immers zo'n persoon weet hoe een goede speaker hoort te klinken!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ds23man valt dus af helaas... :rofl:

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli

Geplaatst: do 12 feb 2015, 20:13
door ds23man
Henkjan schreef:
pappaleo schreef:
ds23man schreef:
Oh, de deelnemers zijn zelf de jury.......... :shock:
Apart :shock: :shock:
zo krijg je geen gezeur of ze partijdig zijn of niet :mrgreen:
Had jij het niet druk met de veren in de bips ronde?

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli

Geplaatst: do 12 feb 2015, 20:17
door ds23man
Walt schreef:
Ik stel voor iemand die thuis AT units heeft, immers zo'n persoon weet hoe een goede speaker hoort te klinken!
AT:Fane=Bose...................... :rofl:

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli

Geplaatst: do 12 feb 2015, 20:19
door FR_Aad
Walt schreef:
Ik stel voor iemand die thuis AT units heeft, immers zo'n persoon weet hoe een goede speaker hoort te klinken!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ds23man valt dus af helaas... :rofl:
Gaap :-&

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli

Geplaatst: do 12 feb 2015, 20:22
door Walt
inderdaad.... gaap....

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli

Geplaatst: do 12 feb 2015, 20:26
door pappaleo
Een hoog "Genie said I'm sorry" gehalte hier :hide:

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli

Geplaatst: do 12 feb 2015, 20:28
door dre
Tijd voor een bezem!

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli

Geplaatst: do 12 feb 2015, 20:37
door Walt
Hopelijk niet zo'n grote bezem als op htforum in het CD klaag topic! :rofl: :rofl: :rofl:

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli

Geplaatst: do 12 feb 2015, 20:39
door dre
Dat hele topic wat weg is bedoel je? :mrgreen:

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli

Geplaatst: do 12 feb 2015, 20:46
door Walt
Yep...

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn - babbeltopic

Geplaatst: do 12 feb 2015, 23:20
door pappaleo
Dus een battle of de DAC's is een serieuze ontopic aangelegenheid en een battle van budgetluidsprekers is 'gebabbel' :shock: :shock:

Zit ik me daar al een half jaar voor uit te sloven? :evil:

Het is terecht een Mission Impossible :roll:

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli

Geplaatst: vr 13 feb 2015, 18:12
door dre
Walt schreef:
Yep...
:lagge:

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn - babbeltopic

Geplaatst: vr 13 feb 2015, 18:18
door FR_Aad
pappaleo schreef:
Dus een battle of de DAC's is een serieuze ontopic aangelegenheid en een battle van budgetluidsprekers is 'gebabbel' :shock: :shock:

Zit ik me daar al een half jaar voor uit te sloven? :evil:

Het is terecht een Mission Impossible :roll:

Vooral gaan :mrgreen:

Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemerslijst

Geplaatst: za 14 mar 2015, 14:47
door Walt
Zoals eerder vermeld (pagina 1) had ik al het plan dit keer de befaamde saté uit de Lelie te gaan proberen! :mrgreen: