Pagina 1 van 3
Luisterdag Alphen a/d Rijn - babbeltopic
Geplaatst: do 12 feb 2015, 19:06
door pappaleo
...en een Battle of the Budgetspeakers. Wordt een strijdbaar dagje

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Geplaatst: do 12 feb 2015, 19:16
door ds23man
Wie zit er eigenlijk in de jury?
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Geplaatst: do 12 feb 2015, 19:20
door pappaleo
ds23man schreef:Wie zit er eigenlijk in de jury?
Weet ik niet. Dit is overigens nog maar een introductieronde.
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Geplaatst: do 12 feb 2015, 19:28
door Henkjan
ds23man schreef:Wie zit er eigenlijk in de jury?
Leo en Dre
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Geplaatst: do 12 feb 2015, 19:33
door ds23man
Henkjan schreef:ds23man schreef:Wie zit er eigenlijk in de jury?
Leo en Dre
En waarom ben ik nog niet gevraagd?

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Geplaatst: do 12 feb 2015, 19:36
door Henkjan
ds23man schreef:Henkjan schreef:ds23man schreef:Wie zit er eigenlijk in de jury?
Leo en Dre
En waarom ben ik nog niet gevraagd?

jij doet niet mee met de wedstrijd

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Geplaatst: do 12 feb 2015, 19:38
door ds23man
Oh, de deelnemers zijn zelf de jury..........

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Geplaatst: do 12 feb 2015, 19:58
door dre
Het moet wel spannend worden toch?

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Geplaatst: do 12 feb 2015, 20:06
door pappaleo
ds23man schreef:Oh, de deelnemers zijn zelf de jury..........

Apart

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Geplaatst: do 12 feb 2015, 20:09
door FR_Aad
Henkjan schreef:ds23man schreef:
En waarom ben ik nog niet gevraagd?

jij doet niet mee met de wedstrijd

ds23man schreef:Oh, de deelnemers zijn zelf de jury..........

Je hebt nog een paar weken de tijd

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Geplaatst: do 12 feb 2015, 20:10
door Henkjan
pappaleo schreef:ds23man schreef:Oh, de deelnemers zijn zelf de jury..........

Apart

zo krijg je geen gezeur of ze partijdig zijn of niet

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Geplaatst: do 12 feb 2015, 20:12
door Walt
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Geplaatst: do 12 feb 2015, 20:13
door ds23man
Henkjan schreef:pappaleo schreef:ds23man schreef:Oh, de deelnemers zijn zelf de jury..........

Apart

zo krijg je geen gezeur of ze partijdig zijn of niet

Had jij het niet druk met de veren in de bips ronde?
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Geplaatst: do 12 feb 2015, 20:17
door ds23man
Walt schreef:Ik stel voor iemand die thuis AT units heeft, immers zo'n persoon weet hoe een goede speaker hoort te klinken!
AT:Fane=Bose......................

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Geplaatst: do 12 feb 2015, 20:19
door FR_Aad
Gaap

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Geplaatst: do 12 feb 2015, 20:22
door Walt
inderdaad.... gaap....
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Geplaatst: do 12 feb 2015, 20:26
door pappaleo
Een hoog "Genie said I'm sorry" gehalte hier

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Geplaatst: do 12 feb 2015, 20:28
door dre
Tijd voor een bezem!
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Geplaatst: do 12 feb 2015, 20:37
door Walt
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Geplaatst: do 12 feb 2015, 20:39
door dre
Dat hele topic wat weg is bedoel je?

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Geplaatst: do 12 feb 2015, 20:46
door Walt
Yep...
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn - babbeltopic
Geplaatst: do 12 feb 2015, 23:20
door pappaleo
Dus een battle of de DAC's is een serieuze ontopic aangelegenheid en een battle van budgetluidsprekers is 'gebabbel'
Zit ik me daar al een half jaar voor uit te sloven?
Het is terecht een Mission Impossible

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Geplaatst: vr 13 feb 2015, 18:12
door dre
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn - babbeltopic
Geplaatst: vr 13 feb 2015, 18:18
door FR_Aad
pappaleo schreef:Dus een battle of de DAC's is een serieuze ontopic aangelegenheid en een battle van budgetluidsprekers is 'gebabbel'
Zit ik me daar al een half jaar voor uit te sloven?
Het is terecht een Mission Impossible

Vooral gaan

Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemerslijst
Geplaatst: za 14 mar 2015, 14:47
door Walt
Zoals eerder vermeld (pagina 1) had ik al het plan dit keer de befaamde saté uit de Lelie te gaan proberen!
