Pagina 1 van 1
vesterker van t jaar 2014 - stemmen maar
Geplaatst: do 12 feb 2015, 21:05
door Henkjan
Re: vesterker van t jaar 2014 - stemmen maar
Geplaatst: do 12 feb 2015, 23:21
door sevenup
Huh, grappig dat ik er tussen sta. Wie heeft mijn versterker genomineerd?
Re: vesterker van t jaar 2014 - stemmen maar
Geplaatst: vr 13 feb 2015, 10:51
door Barry2001
Ray heeft jou genomineerd, zie de link hierboven. M'n preamp valt in de smaak zie ik, bedankt voor de reacties mensen!
Re: vesterker van t jaar 2014 - stemmen maar
Geplaatst: za 07 mar 2015, 21:16
door Kappa7
Van harte Barry.
Een terechte versterker van het jaar.

Re: vesterker van t jaar 2014 - stemmen maar
Geplaatst: za 07 mar 2015, 21:27
door sander1238
heel erg terecht barry, super mooie versterker
Re: vesterker van t jaar 2014 - stemmen maar
Geplaatst: za 07 mar 2015, 23:09
door knuisje
Helemaal mee eens!
Re: vesterker van t jaar 2014 - stemmen maar
Geplaatst: zo 08 mar 2015, 0:06
door pappaleo
Terechte winnaar

Re: vesterker van t jaar 2014 - stemmen maar
Geplaatst: zo 08 mar 2015, 8:37
door Muug
Hulde aan de winnaar!
Ik ben trouwens blij verrast om de Annastasia in dat lijstje te zien staan! Dat wist ik niet eens.

Re: vesterker van t jaar 2014 - stemmen maar
Geplaatst: zo 08 mar 2015, 18:30
door Barry2001
Nogmaals bedankt mensen, werkt inspirerend!
Re: vesterker van t jaar 2014 - stemmen maar
Geplaatst: zo 08 mar 2015, 18:58
door ray5150
Welkom bij de club, Barry.

Re: vesterker van t jaar 2014 - stemmen maar
Geplaatst: zo 08 mar 2015, 19:00
door Barry2001
Ik was al lid

Re: vesterker van t jaar 2014 - stemmen maar
Geplaatst: zo 08 mar 2015, 19:48
door FR_Aad
Nu rest ons nog de versterker van het jaar te kiezen
