Hallo allemaal
Geplaatst: zo 25 jan 2015, 16:21
Een heel goede middag allemaal ik heet op deze forum digistar als schuilnaam,. ik ben 23 jaar
en heb als hobby's elektronica muziek.
en heb als hobby's elektronica muziek.
Hét forum voor en door zelfbouwers.
https://zelfbouwaudio.nl/forum/