Pagina 1 van 2

bron van het jaar 2014 - nominaties

Geplaatst: zo 18 jan 2015, 20:32
door Henkjan
jaja, het is weer tijd voor de jaarlijkse veren in bibsen ronde... graag jullie nominaties (als het ff kan met uitleg) voor de beste bron van 2014

voorwaarden:
eigen project van een forum lid
moet hier op het forum gepresenteerd zijn
moet in 2014 gereed zijn gekomen

de nominatieronde staat open tot 8 februari 2015 22:00

vriendelijk verzoek: voeg een link naar het ontwerp toe.

Re: bron van het jaar 2014 - nominaties

Geplaatst: zo 18 jan 2015, 20:45
door FR_Aad
In ieder geval een speciale melding voor Peter die voor veel mooie dac-projecten verantwoordelijk is.

Re: bron van het jaar 2014 - nominaties

Geplaatst: za 24 jan 2015, 12:48
door hannesie

Re: bron van het jaar 2014 - nominaties

Geplaatst: za 24 jan 2015, 12:50
door ds23man
Dan mag ie volgend jaar meedoen! :mrgreen: :mrgreen: :lol:

Re: bron van het jaar 2014 - nominaties

Geplaatst: za 24 jan 2015, 19:52
door knuisje
:boos:

Re: bron van het jaar 2014 - nominaties

Geplaatst: za 24 jan 2015, 19:54
door ds23man
Maar aangezien de regels nogal rekbaar blijken te zijn, mag je dit jaar nog meedoen als je met dat ding in Hengelo verschijnt....... :lol: :lol:

Re: bron van het jaar 2014 - nominaties

Geplaatst: za 24 jan 2015, 20:37
door dre
En als ie op 400v werkt kun je er 3 jaar tegenaan. :mrgreen:

Re: bron van het jaar 2014 - nominaties

Geplaatst: zo 25 jan 2015, 12:54
door ray5150
Als ik het goed gelezen heb was het prototype van de AFDAC-LB al in 2014 operationeel... :goedzo:

Re: bron van het jaar 2014 - nominaties

Geplaatst: zo 25 jan 2015, 18:09
door Henkjan
ray5150 schreef:
Als ik het goed gelezen heb was het prototype van de AFDAC-LB al in 2014 operationeel... :goedzo:
en deze versie ook: http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 6#p1702116

Re: bron van het jaar 2014 - nominaties

Geplaatst: zo 25 jan 2015, 18:38
door ds23man
Dan gaat Ronnydepony met de eer strijken! :rofl: :rofl: :rofl:

Re: bron van het jaar 2014 - nominaties

Geplaatst: zo 25 jan 2015, 20:50
door ray5150
Nee hoor, want zonder het werk van Knuisje zat Ronny met lege handen...

Re: bron van het jaar 2014 - nominaties

Geplaatst: zo 25 jan 2015, 21:26
door ds23man
Dus als ik iets maak met Hypex modules dan doen zij mee met de verkiezing? :mrgreen:

Re: bron van het jaar 2014 - nominaties

Geplaatst: zo 25 jan 2015, 21:45
door hannesie
Als je er van kunt leven met een flink aantal mensen, ligt het wel anders als wanneer je het voor de hobby doet, en in je eigen vrije tijd.

Je kunt het niet onderscheiden blijkbaar, wel jammer.

Re: bron van het jaar 2014 - nominaties

Geplaatst: zo 25 jan 2015, 21:53
door ds23man
Daar gaat het niet om Hans, de regels zijn gewoon vaag..........

Re: bron van het jaar 2014 - nominaties

Geplaatst: zo 25 jan 2015, 22:17
door Gijs
Mag ik mn eigen bron hier even promoten?
De wereld is gelukkig groter dan digitale muziek alleen

http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 20&t=21421

Re: bron van het jaar 2014 - nominaties

Geplaatst: zo 25 jan 2015, 22:34
door Henkjan
ds23man schreef:
Daar gaat het niet om Hans, de regels zijn gewoon vaag..........
nee hoor, heel helder zelfs. er zijn er 2: 1) De jury heeft altijd gelijk en 2) in geval de jury geen gelijk heeft treedt regel 1 in werking :proost:

Re: bron van het jaar 2014 - nominaties

Geplaatst: zo 25 jan 2015, 23:26
door Kappa7
Gijs schreef:
Mag ik mn eigen bron hier even promoten?
De wereld is gelukkig groter dan digitale muziek alleen

http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 20&t=21421
hehe eindelijk een echte bron.
Bij deze zal ik die voordragen dan hoef je dat niet zelf te doen :mrgreen: .

Re: bron van het jaar 2014 - nominaties

Geplaatst: zo 25 jan 2015, 23:51
door hannesie
Henkjan schreef:
ds23man schreef:
Daar gaat het niet om Hans, de regels zijn gewoon vaag..........
nee hoor, heel helder zelfs. er zijn er 2: 1) De jury heeft altijd gelijk en 2) in geval de jury geen gelijk heeft treedt regel 1 in werking :proost:
Ik ben blij dat er duidelijke regels zijn. :rofl:

Re: bron van het jaar 2014 - nominaties

Geplaatst: ma 26 jan 2015, 8:10
door ds23man
Goed we komen dus niet verder dan 2 nominaties, beetje dun dit jaar.

Re: bron van het jaar 2014 - nominaties

Geplaatst: ma 26 jan 2015, 10:30
door ray5150
ds23man schreef:
Goed we komen dus niet verder dan 2 nominaties, beetje dun dit jaar.
Als jij nou ervoor had gezorgd dat je A700 klaar was had ik die erbij kunnen zetten...
De draaitafel zal wel winnen, die winnen vrijwel altijd...

Re: bron van het jaar 2014 - nominaties

Geplaatst: ma 26 jan 2015, 10:54
door John P
Als draaitafels toch altijd winnen dan nomineer ik mijzelf ook maar met de Crossbow. Brutalen hebben de halve wereld zeggen ze toch altijd?

Re: bron van het jaar 2014 - nominaties

Geplaatst: ma 26 jan 2015, 12:23
door Gijs
Mijn stem heb je!

Re: bron van het jaar 2014 - nominaties

Geplaatst: ma 26 jan 2015, 14:54
door Henkjan
ds23man schreef:
Goed we komen dus niet verder dan 2 nominaties, beetje dun dit jaar.
bronnen zijn elk jaar vrij dun gezaaid geweest

Re: bron van het jaar 2014 - nominaties

Geplaatst: ma 26 jan 2015, 19:13
door ronnydepony
En hier heb ik ook nog wat fatsoenlijks gemaakt :mrgreen: :mrgreen:
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =7&t=20588

Re: bron van het jaar 2014 - nominaties

Geplaatst: ma 26 jan 2015, 19:22
door ds23man
ronnydepony schreef:
En hier heb ik ook nog wat fatsoenlijks gemaakt :mrgreen: :mrgreen:
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =7&t=20588
Die hoort bij de versterkers.