Pagina 1 van 2
Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
Geplaatst: zo 18 jan 2015, 20:30
door Henkjan
jaja, het is weer tijd voor de jaarlijkse veren in bibsen ronde... graag jullie nominaties (als het ff kan met uitleg) voor de beste luidspreker van 2014.
voorwaarden:
eigen project van een forum lid
moet hier op het forum gepresenteerd zijn
moet in 2014 gereed zijn gekomen
de nominatieronde staat open tot 8 februari 2015 22:00
vriendelijk verzoek: voeg een link naar het ontwerp toe.
Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
Geplaatst: zo 18 jan 2015, 20:33
door ds23man
"moet in 2014 gereed zijn gekomen"
Beetje dubieus regeltje, zeker in het geval van Wallo.......

Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
Geplaatst: zo 18 jan 2015, 20:38
door FR_Aad
Ik wil de L'Orfeo's van John (Motorfret) nomineren.
viewtopic.php?f=3&t=18463&hilit=L%27orfeo
Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
Geplaatst: zo 18 jan 2015, 20:39
door dre
Prima nominatie!
Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
Geplaatst: ma 19 jan 2015, 20:13
door pappaleo
ds23man schreef:"moet in 2014 gereed zijn gekomen"
Beetje dubieus regeltje, zeker in het geval van Wallo.......

En de termino van Dré? Voldoet die aan deze regel?
zo ja, dan beveel ik die aan.
Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
Geplaatst: ma 19 jan 2015, 20:15
door dre
Die is al bijna weer toe aan een lustrum Leo!
Mag de Ultraboom ook,of is die ook al geweest?

Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
Geplaatst: ma 19 jan 2015, 20:20
door CarloPJB
Had ik de mijne toch nog af moeten lakken in de kerstvakantie
Nouja , 2015 dan maar.
Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
Geplaatst: ma 19 jan 2015, 20:21
door dre
Ik kan ook niet op iets stemmen zonder het gezien of gehoord te hebben,dus het werd al niets.

Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
Geplaatst: ma 19 jan 2015, 20:27
door CarloPJB
dre schreef:Ik kan ook niet op iets stemmen zonder het gezien of gehoord te hebben,dus het werd al niets.

Foto's staan in het topic en ik ben nog aan het wachten op de filtercomponenten .
Als dat zover is ben je van harte welkom .
Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
Geplaatst: ma 19 jan 2015, 20:28
door dre
Dat komt zeker goed!
Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
Geplaatst: ma 19 jan 2015, 20:37
door ds23man
De ultraboooms hebben in 2013 mee gedaan, al was het wel in een zeer prematuur stadium.....

Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
Geplaatst: ma 19 jan 2015, 20:41
door dre
Had je maar door moeten gaan.

Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
Geplaatst: ma 19 jan 2015, 20:46
door Dan
ds23man schreef:De ultraboooms hebben in 2013 mee gedaan, al was het wel in een zeer prematuur stadium.....

Te vroeg gepiekt!

Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
Geplaatst: ma 19 jan 2015, 21:28
door ray5150
Dan schreef:ds23man schreef:De ultraboooms hebben in 2013 mee gedaan, al was het wel in een zeer prematuur stadium.....

Te vroeg gepiekt!

Daar zijn pilletjes voor te krijgen !

Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
Geplaatst: ma 19 jan 2015, 21:30
door sander1238
Sluit ik mij bij aan. Heb ze nu meerdere malen gehoord en het blijft wonderschoon
Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
Geplaatst: ma 19 jan 2015, 21:31
door Henkjan
geheugensteuntje dan maar:
Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
Geplaatst: ma 19 jan 2015, 21:33
door dre
2011?

Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
Geplaatst: ma 19 jan 2015, 21:50
door CarloPJB
dre schreef:2011?

Durf nu nog eens te zeggen dat ze niet klaar zijn ......

Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
Geplaatst: ma 19 jan 2015, 22:06
door pappaleo
dre schreef:2011?

Haha, dat was voor mijn tijd

Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
Geplaatst: ma 19 jan 2015, 22:34
door jeroen_d
dre schreef:2011?


De tijd vliegt.

Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
Geplaatst: di 20 jan 2015, 9:57
door markbakk
Deze
incarnatie van een Zaph-ontwerp vind ik wel geslaagd.
En de
Trym van Coen is ook mooi gelukt.
En omdat het een bijzonder ontwerpje is, geheel uit eigen hand, ook de
FAATT van Arjan K. Mag ik deze voordragen?
Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
Geplaatst: di 20 jan 2015, 12:14
door John P
Volgens mij is Meiborgs
FRS8 hoornreflex nog nooit kandidaat geweest. Nu komt het ontwerp wel uit 2012 maar hij wordt nog steeds nagebouwd. Ik laat het aan de wijzen van de jury over of dit ontwerp nog mee mag doen. Verdere correspondentie zal ik achterwege laten en ik ben ook geen familie van Meiborg (voor zover ik weet).
Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
Geplaatst: do 22 jan 2015, 0:36
door hannesie
Ik weet er nog wel 1.
Staat in Heinenoord.
vierweg systeem met Dynaudio esotar en audio technology
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 0#p1603310
Gezien en gehoord,
de top van 2014.
Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
Geplaatst: za 24 jan 2015, 10:22
door Walt
Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
Geplaatst: za 24 jan 2015, 10:34
door pappaleo
Inderdaad Hans, dit is een indrukwekkend systeem, terecht genomineerd.
Maar voor beide bovenstaande systemen geldt: Waar moet je uiteindelijk op stemmen als je ze niet gehoord hebt?