Pagina 1 van 5

geen luisterdag in Breda dit jaar? UPDATE!!!

Geplaatst: ma 12 jan 2015, 12:39
door Muug
Vorig jaar was ik er voor de eerste keer bij, kon helaas maar enkele uurtjes blijven. Dit jaar zou ik harder mijn best doen om de hele dag te blijven. :D

Re: geen luisterdag in Breda dit jaar?

Geplaatst: ma 12 jan 2015, 12:50
door pappaleo
Volgens mij wel. Daar zouden de luidsprekers uit de ontwerpwedstrijd beoordeeld worden.

Ik hoop alleen niet dat het tussen 27 april en 8 mei gaat vallen, want dat is bij ons een schoolvakantie waarin ik ook werkelijk op vakantie ga.

Re: geen luisterdag in Breda dit jaar?

Geplaatst: ma 12 jan 2015, 12:51
door dre
Het is toch altijd rond de 3e week mei?

Re: geen luisterdag in Breda dit jaar?

Geplaatst: ma 12 jan 2015, 13:26
door ray5150
Ik denk dat Muug er een beetje heel vroeg bij is.
De voorgaande jaren kwam de aankondiging van Jan altijd halverwege Maart...

Re: geen luisterdag in Breda dit jaar?

Geplaatst: ma 12 jan 2015, 14:39
door Muug
snorry :oops:

Re: geen luisterdag in Breda dit jaar?

Geplaatst: ma 12 jan 2015, 19:25
door Wowly
He wah huu luisterdag breda???? Die komt eraan hoor. Is inderdaad rond het 3e weekend dit jaar. Maar ben er nog niet mee bezig geweest. Eerst komt er nog de luisterdag in Alphen aan trouwens.

Was van plan medio feb de inschrijvingen te openen :D

Re: geen luisterdag in Breda dit jaar?

Geplaatst: ma 12 jan 2015, 19:28
door ds23man
Dat is wel vroeg voor jou doen Jan..... :lol:

Re: geen luisterdag in Breda dit jaar?

Geplaatst: ma 12 jan 2015, 19:33
door ray5150
Wowly schreef:
He wah huu luisterdag breda???? Die komt eraan hoor.
Is inderdaad rond het 3e weekend dit jaar. Maar ben er nog niet mee bezig geweest. Eerst komt er nog de luisterdag in Alphen aan trouwens.
Sodemieters ! da's volgende week al, moet doorbouwen ! :lol: :lol:

Re: geen luisterdag in Breda dit jaar?

Geplaatst: ma 12 jan 2015, 19:46
door FR_Aad
De Leo man is weer lekker helder vandaag. :rofl:

Re: geen luisterdag in Breda dit jaar?

Geplaatst: ma 12 jan 2015, 20:04
door pappaleo
FR_Aad schreef:
De Leo man is weer lekker helder vandaag. :rofl:
:think: :think: :shock:

Re: geen luisterdag in Breda dit jaar?

Geplaatst: ma 12 jan 2015, 20:08
door FR_Aad
L. Fender :mrgreen:

Re: geen luisterdag in Breda dit jaar?

Geplaatst: ma 12 jan 2015, 20:16
door pappaleo
:rofl:

Re: geen luisterdag in Breda dit jaar?

Geplaatst: ma 12 jan 2015, 20:24
door Wowly
ray5150 schreef:
Wowly schreef:
He wah huu luisterdag breda???? Die komt eraan hoor.
Is inderdaad rond het 3e weekend dit jaar. Maar ben er nog niet mee bezig geweest. Eerst komt er nog de luisterdag in Alphen aan trouwens.
Sodemieters ! da's volgende week al, moet doorbouwen ! :lol: :lol:
Hahaha ik bedoelde natuurlijk het 3e weekend van MEI natuurlijk malle gabbers

Re: geen luisterdag in Breda dit jaar?

Geplaatst: wo 14 jan 2015, 15:47
door Jan Geert
FR_Aad schreef:
De Leo man is weer lekker helder vandaag. :rofl:

Hij heeft anders nog steeds zijn slaapkerstmuts op.

Re: geen luisterdag in Breda dit jaar?

Geplaatst: wo 14 jan 2015, 17:48
door ray5150
Lekker warm, zo'n muts in de winter ! :mrgreen:

Re: geen luisterdag in Breda dit jaar?

Geplaatst: vr 03 apr 2015, 11:31
door Wowly

Re: geen luisterdag in Breda dit jaar?

Geplaatst: do 06 apr 2017, 22:13
door OpaBert
Geen luisterdag in Breda 2017 ?
Had me al erop verheugd

Re: geen luisterdag in Breda dit jaar?

Geplaatst: vr 07 apr 2017, 10:56
door Henkjan
tuurlijk wel, al moeten we op de parking zitten :lol:

Jan, laat eens wat weten man

Re: geen luisterdag in Breda dit jaar?

Geplaatst: vr 07 apr 2017, 11:53
door OpaBert
Super Ik docht da gaat nie door dit jaar :D

Re: geen luisterdag in Breda dit jaar?

Geplaatst: vr 07 apr 2017, 12:05
door Pjotr
Henkjan schreef:
tuurlijk wel, al moeten we op de parking zitten :lol:

Jan, laat eens wat weten man
We kunnen nog naar Alphen uitwijken :hide:

Re: geen luisterdag in Breda dit jaar?

Geplaatst: vr 07 apr 2017, 13:12
door OpaBert
Pjotr schreef:
Henkjan schreef:
tuurlijk wel, al moeten we op de parking zitten :lol:

Jan, laat eens wat weten man
We kunnen nog naar Alphen uitwijken :hide:
Bij Chaam ? :bakkie:

Re: geen luisterdag in Breda dit jaar?

Geplaatst: vr 07 apr 2017, 13:44
door Pjotr
Weet je daar iets leuks Bert? Hoeft alleen maar betaalbaar te zijn en lekker eten in de buurt :D Al denk ik dat aan den Rijn de voorkeur heeft van de meeste Randstedelingen en Noorderlingen.

Re: geen luisterdag in Breda dit jaar?

Geplaatst: vr 07 apr 2017, 15:37
door Henkjan
een stukje Brabantse gezelligheid hoort ook op de kalender hoor.
En persoonlijk heb ik ook geen probleem om een stukske door te rijden Vlaanderen in hoor

maar laten we we even Jan de tijd geven dat hij dit gelezen heeft :mrgreen:

Re: geen luisterdag in Breda dit jaar?

Geplaatst: vr 07 apr 2017, 15:44
door FR_Aad
Zal vast goed komen. We hebben nog een paar weken

Re: geen luisterdag in Breda dit jaar?

Geplaatst: vr 07 apr 2017, 15:46
door FR_Aad
Henkjan schreef:
tuurlijk wel, al moeten we op de parking zitten :lol:
Daar staan we toch meestal al te lullen.
Binnen is alleen voor als het regent. :mrgreen: