Pagina 1 van 1

post verdwenen!!!!????

Geplaatst: vr 26 dec 2014, 13:46
door rikpost
heb ik net een post geplaatst met internet explorer werkt niet meer .
probeer ik een foto te uploaden wat lang duurd vervolgens is mijn post weg :think:

Re: post verdwenen!!!!????

Geplaatst: vr 26 dec 2014, 13:50
door ray5150

Re: post verdwenen!!!!????

Geplaatst: vr 26 dec 2014, 13:50
door Henkjan
Gebeurt wel eens, probeer t gewoon nog eens

Re: post verdwenen!!!!????

Geplaatst: vr 26 dec 2014, 14:01
door rikpost
ray5150 schreef:

Dan krijg ik je hebt geen permissie .
terwijl ik wel ingelogd ben.
Henkjan schreef:
Gebeurt wel eens, probeer t gewoon nog eens
Okido !

Re: post verdwenen!!!!????

Geplaatst: vr 26 dec 2014, 14:02
door Lutkeveld
Kantine? Soort VIP gedeelte ofzo? Kom er namelijk niet in :p

Re: post verdwenen!!!!????

Geplaatst: vr 26 dec 2014, 14:06
door ray5150
Je moet in je gebruikersprofiel de kantine ook inschakelen.
Daar is al eens een heel topic over geweest.

Re: post verdwenen!!!!????

Geplaatst: vr 26 dec 2014, 14:16
door Pjotr
Lutkeveld schreef:
Kantine? Soort VIP gedeelte ofzo? Kom er namelijk niet in :p
Yup, is ook alleen voor Very Insane People :lol:

Re: post verdwenen!!!!????

Geplaatst: vr 26 dec 2014, 14:17
door Lutkeveld
Precies wat ik zoek ;p Heb hem gevonden en ingeschakeld.

Re: post verdwenen!!!!????

Geplaatst: wo 12 apr 2017, 16:49
door Ah!buis
Eigenlijk posts verschenen :?
In het algemene overzicht staat dit,
Voor.jpg
En als je er dan op klikt km je hier :o ,
Later.jpg
Eigenaardig :think:
Anne

Blijkt zelfs verdubbeld

Re: post verdwenen!!!!????

Geplaatst: wo 12 apr 2017, 18:56
door Marp
Zo eigenaardig is dat niet. Omdat dat bericht werd verplaatst, liet de forumsoftware gewoon een doorverwijzing achter op de oude locatie. Handig voor wie n.a.v. een berichtmelding naar die locatie surft, en anders zou kunnen denken dat het bericht verdwenen is.

Re: post verdwenen!!!!????

Geplaatst: wo 12 apr 2017, 19:16
door Ah!buis
Ohw, dus de R.I.P. is van de zandbak naar muziek verhuisd :o
Nou ja, vond de meeste muziekkeus ook maar treurig :lol:
Anne