Pagina 1 van 3

The Watershow 2015

Geplaatst: ma 22 dec 2014, 14:52
door RumoH
The Watershow 2015

Met de vorige luisterdagen hadden we als hoofdlijn het fenomeen Transmissielijn (TL, ML-TL, TQWT, ML-TQWT, Hoorn)
Dit is nu niet meer aan de orde, we gaan gewoon een dag lekker luisteren, kletsen etc.
We demonstreren een aantal bekende ontwerpen en een aantal nieuwe.

Speakers die zoal voorbij zullen komen

Dax²
MissionT (LBVS clone).
Wavecor Needle
Parure MKII (Voormalig Clear Sound ontwerp met een re-desing en driver upgrade)
CSS Twin
Wavecor Minimonitor
Wavemon 182
Sydwei
Audax OneSeventy ML-TL (HM170Z18 + Morel CAT-308)

Op apparatuur gebied komt er ook een en ander;

Oenez Preamp
Oenez Powerstation
ClearSound Mosfet PowerAmp

Verder nodigen we iedereen uit om evt ook hun eigen bouwsels te laten zien en horen
Er zijn deze keer 4 luisterruimtes, 2 grote voor de grote systemen en 2 kleinere voor de kleine systemen waarvan er zich 1 leent voor de hele kleine systemen

Datum: 28 Februari 2015

Tijd: 9.30 tot ...who knows

Locatie:

Annage Skûtsjesilen
Reidtûgel 5
9264 TS Earnewâld (Friesland)
website: Annage Skûtsjesilen

Parkeren kan op het parkeerterrein van de haven die links aan het begin van de inrit naar Annage ligt. Degene die spullen heeft kan met de auto tot aan het gebouw en daar uitladen, daarna wel graag de auto naar het parkeerterrein ivm de beperkte ruimte.

We hebben de beschikking over een aantal ruimtes, of we alle ruimtes gaan gebruiken hangt af van aantal deelnemers.
Alle voorzieningen zijn aanwezig, zo ook de verzorging van de innerlijke mens.

Als er mensen zijn die graag een meting van hun speakers willen kunnen we dit verzorgen, evt is er meet apparatuur aanwezig (DAAS en/of CLIO).

Rudy

Re: The Watershow 2015

Geplaatst: ma 22 dec 2014, 14:53
door RumoH
Alvast een preview van een aantal ontwerpen die langskomen
DSC_0053.jpg
CSS Twin
IMG-20150114-WA0000.jpg
De Sydwei
IMG-20150218-WA0005.jpg
Parure MKII
_DSC2437.JPG
Audax TL (foto overgenomen van Beetsterzwaag)
IMG-20141109-WA0000.jpg
IMG-20141117-WA0000.jpg
Project Carbon/Magnesium
DSC_0034.jpg
HiVi M1


Demo Maranzt CD5004 met Oenez modificatie
L_CD5004.png
IMG-20150117-WA0000.jpg
Verwaarde gescheiden voeding
IMG-20150117-WA0002.jpg
Hier missen nog 2 essentiële onderdelen die in de D-sub's horen te zitten.....discreet opgebouwde uitgangen

Re: The Watershow 2015

Geplaatst: ma 22 dec 2014, 15:35
door Leeuwarden
De vorige keer was erg leuk! Neem je nog iets mee op versterkergebied? Of ligt dat stil?

Re: The Watershow 2015

Geplaatst: ma 22 dec 2014, 15:46
door RumoH
De versterker die je waarschijnlijk bedoeld komt idd mee

Rudy

Re: The Watershow 2015

Geplaatst: ma 22 dec 2014, 15:55
door Leeuwarden
Hopelijk laat mijn agenda het toe om even te komen. Ben heel benieuwd naar die versterker en naar de Parure.

Re: The Watershow 2015

Geplaatst: ma 22 dec 2014, 15:57
door FR_Aad
Leeuwarden schreef:
Hopelijk laat mijn agenda het toe om even te komen. Ben heel benieuwd naar die versterker en naar de Parure.
Ik kom je gewoon halen :mrgreen:

Re: The Watershow 2015

Geplaatst: ma 22 dec 2014, 16:21
door Leeuwarden
FR_Aad schreef:
Ik kom je gewoon halen :mrgreen:
Levensgevaarlijk!

Re: The Watershow 2015

Geplaatst: ma 22 dec 2014, 17:06
door ds23man
Leeuwarden schreef:
FR_Aad schreef:
Ik kom je gewoon halen :mrgreen:
Levensgevaarlijk!
Inderdaad, je zou maar een mep tegen je hasses krijgen met die twee swingende bloemkolen! :rofl: :rofl:

Re: The Watershow 2015

Geplaatst: ma 22 dec 2014, 19:30
door SSassen
ds23man schreef:
Leeuwarden schreef:
FR_Aad schreef:
Ik kom je gewoon halen :mrgreen:
Levensgevaarlijk!
Inderdaad, je zou maar een mep tegen je hasses krijgen met die twee swingende bloemkolen! :rofl: :rofl:
Bijna, maar ik denk dat er iets anders bedoeld wordt, iets met op het matje en drie jaar in een verdomhoekje ...

Re: The Watershow 2015

Geplaatst: ma 22 dec 2014, 19:33
door FR_Aad
Jan was er vorig jaar ook bij

Re: The Watershow 2015

Geplaatst: ma 22 dec 2014, 19:35
door dre
Ik dacht even dat je Joe kwam afmelden. :mrgreen:

Re: The Watershow 2015

Geplaatst: ma 22 dec 2014, 19:36
door ds23man
:lagge:

Re: The Watershow 2015

Geplaatst: ma 22 dec 2014, 19:37
door FR_Aad
dre schreef:
Ik dacht even dat je Joe kwam afmelden. :mrgreen:
:-)

Re: The Watershow 2015

Geplaatst: do 25 dec 2014, 15:22
door FR_Aad
Is trouwens wel dicht achter Hengelo

Re: The Watershow 2015

Geplaatst: do 25 dec 2014, 16:52
door pappaleo
FR_Aad schreef:
Is trouwens wel dicht achter Hengelo
Nou, dicht achter.... :roll:
Zit toch nog zo'n 160km tussen.
:mrgreen:

Re: The Watershow 2015

Geplaatst: do 25 dec 2014, 16:54
door ds23man
Dat moet je in twee weken prima kunnen lopen...... :lol:

Re: The Watershow 2015

Geplaatst: do 25 dec 2014, 21:15
door FR_Aad
ds23man schreef:
Dat moet je in twee weken prima kunnen lopen...... :lol:
Ik hoef niet te lopen want ik heb geen Laro :mrgreen:

Re: The Watershow 2015

Geplaatst: do 25 dec 2014, 21:17
door dre
:lagge:

Re: The Watershow 2015

Geplaatst: vr 26 dec 2014, 8:33
door ds23man
dre schreef:
:lagge:
Was jij niet degene die momenteel op de benenwagen is aangewezen? :mrgreen:

Re: The Watershow 2015

Geplaatst: vr 26 dec 2014, 10:30
door pappaleo
ds23man schreef:
dre schreef:
:lagge:
Was jij niet degene die momenteel op de benenwagen is aangewezen? :mrgreen:
Hij rijdt in die Duitse Degelijkheid, en moet nu noodgedwongen met zo'n Italiaanse faal mee. :lagge: :lagge:

Re: The Watershow 2015

Geplaatst: vr 26 dec 2014, 10:31
door dre
Mmmmm,dat zat er aan te komen. :rofl:

Re: The Watershow 2015

Geplaatst: zo 08 feb 2015, 11:40
door FR_Aad
Ik denk dat ik deze keer voorbij laat gaan.
Gisteren Hengelo en volgende maand Alphen en ik heb de komende weken ook nog wat andere dingen lopen. :(

Re: The Watershow 2015

Geplaatst: zo 08 feb 2015, 11:49
door Leeuwarden
:|

Re: The Watershow 2015

Geplaatst: zo 08 feb 2015, 11:53
door FR_Aad
Was jij van plan te komen?

Re: The Watershow 2015

Geplaatst: zo 08 feb 2015, 12:01
door Leeuwarden
Nou ja, het was vorig jaar erg leuk...