Pagina 1 van 1

Hypexshop niet bereikbaar????

Geplaatst: zo 21 dec 2014, 18:15
door Dan
Ik probeer al een week met Chrome de hypexshop te bereiken.
Ik krijg dan deze foutmelding.
hypexshop.jpg
Via Firefox lukte me nog wel maar helaas vandaag ook niet meer.
Via de telefoon lukt het nog wel.
Iemand enig idee wat er mis is? Iets met mijn instellingen wellicht?

Re: Hypexshop niet bereikbaar????

Geplaatst: zo 21 dec 2014, 18:20
door mijkie
hier geen probleem met Hypershop via Safari !!

Re: Hypexshop niet bereikbaar????

Geplaatst: zo 21 dec 2014, 18:26
door jeroen_d
Het is inderdaad niet betrouwbaar. Gebruik de refresh knop of de back button als het fout gaat en je bent net aan het winkelen.

Re: Hypexshop niet bereikbaar????

Geplaatst: zo 21 dec 2014, 18:35
door ray5150
Op de IPhone geen enkel probleem, is gewoon bereikbaar.

Re: Hypexshop niet bereikbaar????

Geplaatst: zo 21 dec 2014, 18:46
door Dan
jeroen_d schreef:
Het is inderdaad niet betrouwbaar. Gebruik de refresh knop of de back button als het fout gaat en je bent net aan het winkelen.
Ik kom er met geen mogelijkheid meer in. Alleen met Explorer.
Kennelijk een verlopen veiligheidscertificaat....

Re: Hypexshop niet bereikbaar????

Geplaatst: zo 21 dec 2014, 19:12
door Pjotr
Dan schreef:
jeroen_d schreef:
Het is inderdaad niet betrouwbaar. Gebruik de refresh knop of de back button als het fout gaat en je bent net aan het winkelen.
Ik kom er met geen mogelijkheid meer in. Alleen met Explorer.
Kennelijk een verlopen veiligheidscertificaat....
Zou kunnen maar daar krijg je dan een melding van als het goed is. Hier met FF geen problemen.

Re: Hypexshop niet bereikbaar????

Geplaatst: zo 21 dec 2014, 19:31
door Dan
Wat er staat is:
Foutcode: ERR_SSL_FALLBACK_BEYOND_MINIMUM_VERSION

Op de één of andere manier heeft mijn browser er geen vertrouwen in...

Re: Hypexshop niet bereikbaar????

Geplaatst: zo 21 dec 2014, 19:39
door dre
:lagge:

Re: Hypexshop niet bereikbaar????

Geplaatst: zo 21 dec 2014, 20:00
door knuisje
Ivm. hackbaarheid van SSL (bv. Poodle) wordt tegenwoordig vaker TLS gebruikt. Je browser kan wel terugvallen op het onveilige SSL maar dat hangt af van je security settings en je browserkeuze. Chrome, Firefox e.d. zijn wat stricter/veiliger. IE is standaard wat losser/onveiliger met SSL. Maar ja, anders doet de website het niet. :mrgreen:

Kortom. Hypex loopt een beetje achter en moet wat gaan doen met TLS.

Re: Hypexshop niet bereikbaar????

Geplaatst: zo 21 dec 2014, 20:18
door Dan
knuisje schreef:
Ivm. hackbaarheid van SSL (bv. Poodle) wordt tegenwoordig vaker TLS gebruikt. Je browser kan wel terugvallen op het onveilige SSL maar dat hangt af van je security settings en je browserkeuze. Chrome, Firefox e.d. zijn wat stricter/veiliger. IE is standaard wat losser/onveiliger met SSL. Maar ja, anders doet de website het niet. :mrgreen:

Kortom. Hypex loopt een beetje achter en moet wat gaan doen met TLS.
Ah oke. Ik vertrouw maar op Chrome dan. :think:

Re: Hypexshop niet bereikbaar????

Geplaatst: zo 21 dec 2014, 22:03
door hannesie
Soms vindt je wel eens wat in het buitenland.

http://suche.guenstiger.de/hypex/zznext ... suche-html

Re: Hypexshop niet bereikbaar????

Geplaatst: zo 21 dec 2014, 22:11
door Dan
hannesie schreef:
Soms vindt je wel eens wat in het buitenland.

http://suche.guenstiger.de/hypex/zznext ... suche-html
Da's niet echt voordelig te noemen Hans... :think:

Re: Hypexshop niet bereikbaar????

Geplaatst: zo 21 dec 2014, 22:14
door hannesie
De prijzen in Nederland zijn dan ex BTW
Ik was aan het zoeken naar een SMPS, en kwam toen dit tegen, en dat scheelt dan wel.

Re: Hypexshop niet bereikbaar????

Geplaatst: zo 21 dec 2014, 22:31
door Hans Nootdorp
ds23man schreef:
knuisje schreef:

Kortom. Hypex loopt een beetje achter en moet wat gaan doen met TLS.
Ben allang blij dat ze eerst de firmware van de DLCP hebben aangepakt.......... :mrgreen:
En ik ook. En vooral ook die datsheets, application notes en manuals. Super..... :?