Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: napraten...
Geplaatst: di 09 dec 2014, 21:16
Daar zijn we dan...met de aankondiging van de datum van de tweede versie van de luisterdag in Alphen aan den Rijn. De vorige keer was goed bevallen én goed bezocht, dus er is geen reden om het in 2015 niet nog een keer te doen.
De datum is dit keer vastgesteld op zaterdag 28 maart
De locatie is gelijk aan de vorige keer, te weten:
Wijkcentrum Kerk en Zanen
De Oude Wereld 51 - 59
2408 NV Alphen aan den Rijn
Er is parkeerruimte voor/naast de deur. Alle luisterruimtes bevinden zich op de 1e verdieping, er is een lift aanwezig om de zwaardere spullen naar boven te transporteren.
Parkeren in de parkeerplaatsen die ruim voorhanden zijn, voor laden en lossen kan de auto iets dichter bij de ingang worden gezet.
De luisterruimtes zullen dezelfde zijn als de vorige keer:
- Ruimte 7: 180m2 (halfrond, met veel palen, tafels en stoelen)
- Ruimte 8: 47m2
- Ruimte 10: 95m2
Ruimtes 8 en 10 zullen als luisterruimte worden gebruikt, in ruimte 10 kunnen spullen neergelegd worden die je wilt verkopen, hier kan gekletst worden of je kunt zelf wat opzetten/luisteren buiten het programma om.
Tijden:
Start programma: 09:30 uur
Eind programma: 20:30 uur
Om 21:00 moet alles leeg, schoon en weer in oorspronkelijke staat zijn
Kosten:
Met de huidige aanmeldingen zetten we nu de entreeprijs op 5 euro. Zaalkosten worden dan gedekt. Mochten er alsnog veel mensen af gaan haken dan zien we wel. Alles wat over is gaat uiteraard in de forumpot.
Het verschuldigde bedrag kan ter plaatse worden betaald bij RobertD of mikekiwi (te herkennen aan een gele badge) . In ruil daarvoor krijg je een badge met je naam erop, zodat je de rest van de dag herkenbaar rond kan lopen.
Eten/Drinken:
De bar zal op gezette tijden (niet continu waarschijnlijk) bemand/bevrouwd zijn voor koffie, thee, frisdrank en meer. Eten wordt er niet verkocht, neem dus voor tussendoor/lunch zelf iets mee.
De vorige keer zijn een aantal leden naar een dichtbijzijnd restaurant gegaan voor het avondeten, de rest heeft op locatie gewacht op de bestelde pizza's. Ook dit keer zullen dat waarschijnlijk weer de mogelijkheden zijn.
Huishoudelijke regels/aansprakelijkheid:
De organisatie is niet aansprakelijk voor vermissing, vernieling, etc. Heb respect voor andermans spullen, kijken met de oogjes, luisteren met de oortjes. Ga niet slepen met spullen die niet van je zelf zijn zonder dat de eigenaar daar toestemming voor heeft gegeven.
Houd er rekening mee dat in principe de deur van het wijkcentrum gewoon openstaat en iedereen zo naar binnen zou kunnen. Let dus op je eigen en andermans spullen.
Ruil/verkoop
In ruimte 7 is genoeg plaats om wat artikelen uit te stallen waar je vanaf zou willen. Zorg zelf voor beprijzing en maak duidelijk wat van wie is.
Programma
Ook dit jaar zullen we weer trachten om op basis van de aangemelde apparatuur (en hopelijk ook met input van jullie kant) een programma te maken. Niet om daarmee te dicteren wat en hoe er geluisterd moet gaan worden, maar wel om een ieders trots zoveel mogelijk ruimte en aandacht te kunnen geven, in de juiste luisterruimte.
Dit programma is een leidraad om de dag 'door te komen', desondanks gebeuren er altijd onvoorziene dingen, het is aan eenieder om hier zo praktisch mogelijk mee om te gaan.
Probeer de tijden te respecteren zodat ook anderen hun trots kunnen laten beluisteren.
Aangemelde leden (al dan niet onder voorbehoud)
1 Robert D
2 MikeKiwi
3 Henkjan
4 ray5150
5 pappaleo
6 Geenius
7 sander1238
8 Walt
9 dre
10 Pjotr
11 avdboom
12 gervenja
13 Rudolf
14 MikevdG
15 RNacoustics
16 Jan Geert
17 knuisje
18 MickRS
19 Edo
20 FR_Aad
21 Tino
22 ErikW
23 Toto
24 Fredvandam
25 Leeuwarden
26 m_cruiser
27 cve
28 satefan
29 Loekie
30 Vriend van MickRS
31 GerardJ
32 wdd
33 rodi
34 FredM (+ 2/3)
35 Motorfret
36 Cool
39 Rumoh
40 Dan
41 Mtraxx
42 RikPost
43 kuiperik
Programma (status 27-03-2015 21:10):
De datum is dit keer vastgesteld op zaterdag 28 maart
De locatie is gelijk aan de vorige keer, te weten:
Wijkcentrum Kerk en Zanen
De Oude Wereld 51 - 59
2408 NV Alphen aan den Rijn
Er is parkeerruimte voor/naast de deur. Alle luisterruimtes bevinden zich op de 1e verdieping, er is een lift aanwezig om de zwaardere spullen naar boven te transporteren.
Parkeren in de parkeerplaatsen die ruim voorhanden zijn, voor laden en lossen kan de auto iets dichter bij de ingang worden gezet.
De luisterruimtes zullen dezelfde zijn als de vorige keer:
- Ruimte 7: 180m2 (halfrond, met veel palen, tafels en stoelen)
- Ruimte 8: 47m2
- Ruimte 10: 95m2
Ruimtes 8 en 10 zullen als luisterruimte worden gebruikt, in ruimte 10 kunnen spullen neergelegd worden die je wilt verkopen, hier kan gekletst worden of je kunt zelf wat opzetten/luisteren buiten het programma om.
Tijden:
Start programma: 09:30 uur
Eind programma: 20:30 uur
Om 21:00 moet alles leeg, schoon en weer in oorspronkelijke staat zijn
Kosten:
Met de huidige aanmeldingen zetten we nu de entreeprijs op 5 euro. Zaalkosten worden dan gedekt. Mochten er alsnog veel mensen af gaan haken dan zien we wel. Alles wat over is gaat uiteraard in de forumpot.
Het verschuldigde bedrag kan ter plaatse worden betaald bij RobertD of mikekiwi (te herkennen aan een gele badge) . In ruil daarvoor krijg je een badge met je naam erop, zodat je de rest van de dag herkenbaar rond kan lopen.
Eten/Drinken:
De bar zal op gezette tijden (niet continu waarschijnlijk) bemand/bevrouwd zijn voor koffie, thee, frisdrank en meer. Eten wordt er niet verkocht, neem dus voor tussendoor/lunch zelf iets mee.
De vorige keer zijn een aantal leden naar een dichtbijzijnd restaurant gegaan voor het avondeten, de rest heeft op locatie gewacht op de bestelde pizza's. Ook dit keer zullen dat waarschijnlijk weer de mogelijkheden zijn.
Huishoudelijke regels/aansprakelijkheid:
De organisatie is niet aansprakelijk voor vermissing, vernieling, etc. Heb respect voor andermans spullen, kijken met de oogjes, luisteren met de oortjes. Ga niet slepen met spullen die niet van je zelf zijn zonder dat de eigenaar daar toestemming voor heeft gegeven.
Houd er rekening mee dat in principe de deur van het wijkcentrum gewoon openstaat en iedereen zo naar binnen zou kunnen. Let dus op je eigen en andermans spullen.
Ruil/verkoop
In ruimte 7 is genoeg plaats om wat artikelen uit te stallen waar je vanaf zou willen. Zorg zelf voor beprijzing en maak duidelijk wat van wie is.
Programma
Ook dit jaar zullen we weer trachten om op basis van de aangemelde apparatuur (en hopelijk ook met input van jullie kant) een programma te maken. Niet om daarmee te dicteren wat en hoe er geluisterd moet gaan worden, maar wel om een ieders trots zoveel mogelijk ruimte en aandacht te kunnen geven, in de juiste luisterruimte.
Dit programma is een leidraad om de dag 'door te komen', desondanks gebeuren er altijd onvoorziene dingen, het is aan eenieder om hier zo praktisch mogelijk mee om te gaan.
Probeer de tijden te respecteren zodat ook anderen hun trots kunnen laten beluisteren.
Aangemelde leden (al dan niet onder voorbehoud)
1 Robert D
2 MikeKiwi
3 Henkjan
4 ray5150
5 pappaleo
6 Geenius
7 sander1238
8 Walt
9 dre
10 Pjotr
11 avdboom
12 gervenja
13 Rudolf
14 MikevdG
15 RNacoustics
16 Jan Geert
17 knuisje
18 MickRS
19 Edo
20 FR_Aad
21 Tino
22 ErikW
23 Toto
24 Fredvandam
25 Leeuwarden
26 m_cruiser
27 cve
28 satefan
29 Loekie
30 Vriend van MickRS
31 GerardJ
32 wdd
33 rodi
34 FredM (+ 2/3)
35 Motorfret
36 Cool
39 Rumoh
40 Dan
41 Mtraxx
42 RikPost
43 kuiperik
Programma (status 27-03-2015 21:10):