Pagina 1 van 1

Makita DF330 - Echt en Chinese nep?

Geplaatst: wo 03 dec 2014, 17:06
door Pjotr
Bij het zoeken naar een kleine compacte accuschroefboor kwam ik deze tegen voor €49,-
df330.jpg
http://www.toolenzo.nl/accu-gereedschap ... oefmachine

Die kan ik op de site van Makita zelf nergens vinden. Wel deze:
Accu-Schroefboor_DF330DWE.jpg
http://www.toolsxl.nl/makita-df330dwe-a ... -6149.html

Die kost altijd nog gemiddeld zo'n €159,-

Die goedkope lijkt mijn geen zuivere koffie. En mijn ervaring met het goedkope Chinese Gamma spul is dat meestal gewoon troep is wat in no time de geest geeft.

Re: Makita DF330 - Echt en Chinese nep?

Geplaatst: wo 03 dec 2014, 17:58
door bartsegers

Re: Makita DF330 - Echt en Chinese nep?

Geplaatst: wo 03 dec 2014, 18:17
door Barry2001
Die witte wordt geleverd zonder lader en accu's (tenminste die in de toolenzo link), heeft die ander wel. Dat zal het verschil zijn.

Re: Makita DF330 - Echt en Chinese nep?

Geplaatst: wo 03 dec 2014, 18:30
door Pjotr
Barry2001 schreef:
Die witte wordt geleverd zonder lader en accu's (tenminste die in de toolenzo link), heeft die ander wel. Dat zal het verschil zijn.
Ah, ja nou zie het ook, dat verklaart een hoop. Wat heb je nou aan zo'n ding zonder accu's en lader :shock: Het gaat waarschijnlijk toch deze worden:
Bosch_Blauw_GSR_108-2-LI_0.601.868.105.jpg
Bosch_Blauw_GSR_108-2-LI_0.601.868.105.jpg (11.19 KiB) 2020 keer bekeken
http://www.toolsxl.nl/bosch-blauw-gsr-1 ... -8161.html

Hebben we er op het werk ook een aantal van en zijn heerlijk werkende dingen.

Re: Makita DF330 - Echt en Chinese nep?

Geplaatst: wo 03 dec 2014, 18:36
door beijert
Ik gebruik zo'n makita dingetje (op mijn werk) ook erg fijn. Ik denk dat het een uitbreiding van een set is, wanneer je dus al alles hebt en niet dubbel hoeft.

Re: Makita DF330 - Echt en Chinese nep?

Geplaatst: wo 03 dec 2014, 18:50
door Pjotr
Beetje omgekeerde wereld dan. Als iets nou slijt aan die dingen zijn het de accu's...

Re: Makita DF330 - Echt en Chinese nep?

Geplaatst: wo 03 dec 2014, 19:30
door Shadow
Er zijn genoeg bedrijven die voor jaren zo'n systeem aanschaffen Peter, dan heb je wel es een kapotte machine en nog prima accu's...

Re: Makita DF330 - Echt en Chinese nep?

Geplaatst: wo 03 dec 2014, 19:33
door Gijs
Nee, dat is t niet per se. Je begint met een impact schroeftol met een setje accu's, en later bedenk je dat je ook wil boren en zagen. Dan koop je er losse apparaatjes bij voor een prikkie, en laat je de lader gewoon op de plank van de importeur staan.
Gebruik een dergelijke set van Milwaukee. Heerlijk spul, en in dacht ik vier jaar nog geen accu hoeven vervangen.

Re: Makita DF330 - Echt en Chinese nep?

Geplaatst: wo 03 dec 2014, 19:45
door Pjotr
Bij het grotere spul kan ik mij dat voorstellen maar bij zo'n mini tolletje?

Re: Makita DF330 - Echt en Chinese nep?

Geplaatst: wo 03 dec 2014, 19:55
door Dan
Pjotr schreef:
Beetje omgekeerde wereld dan. Als iets nou slijt aan die dingen zijn het de accu's...
Precies, die koop je dan ook los. En meer dan twee accu's heb je in de regel niet nodig. Laat staan laders ;)