Pagina 1 van 1

nedlab

Geplaatst: do 27 nov 2014, 23:39
door Duck Twacy
Was deze site al eens voorbij gekomen?

http://nedlab.com/wp/

Ze hebben een schat aan drivers data (beetje onhandig opgeslagen, maar goed).

Verder zitten ze niet in Nederland...

Re: nedlab

Geplaatst: vr 28 nov 2014, 0:30
door Dan
Everything we do here at NedLab is made possible by the grace of our Savior Yahushua (Jesus).
? :think:

Re: nedlab

Geplaatst: vr 28 nov 2014, 2:18
door Duck Twacy
Ja dat zag ik ook staan. geeeen idee.

Re: nedlab

Geplaatst: vr 28 nov 2014, 6:41
door wouter
O:) LOL, iets met Johannes 1 :wink:

Re: nedlab

Geplaatst: za 29 nov 2014, 12:56
door bartsegers
En zo vind je weer eens wat leuks. Heb de site nog NOOIT gezien.

Paar klikken verder en ik zit ineens hier:

http://www.zr-speakerlab.si/no1gallery.html


Wauw...!

Re: nedlab

Geplaatst: zo 30 nov 2014, 13:48
door Shadow
Geweldig, maar op zo'n manier een driver opbouwen zet wel de deur wagenwijd open voor afwijkingen, resonanties en andere ellende,
doe mij dan maar gewoon een gegoten basket, goed = goed.

Re: nedlab

Geplaatst: zo 30 nov 2014, 14:37
door beijert
Niet meer dan drivers van Audio Technology toch?

Re: nedlab

Geplaatst: zo 30 nov 2014, 14:51
door Walt
Mijn +20 jaar oude Accuton C77 mids hebben ook al zo'n korf uit geboute onderdelen, op zich niks nieuws onder de zon dus.

Groetjes Walter

Re: nedlab

Geplaatst: vr 05 dec 2014, 15:51
door RumoH
Duck Twacy schreef:
Was deze site al eens voorbij gekomen?

http://nedlab.com/wp/

Ze hebben een schat aan drivers data (beetje onhandig opgeslagen, maar goed).

Verder zitten ze niet in Nederland...
Mocht je het interessant vinden, deze jongens zijn de drijvende veer achter Transducerlab........

Re: nedlab

Geplaatst: vr 05 dec 2014, 15:55
door markbakk
RumoH schreef:
...zijn de drijvende veer achter Transducerlab........
Die is dan ook wel weer mooi. Maar niet alle veren drijven. :hide:

Re: nedlab

Geplaatst: vr 05 dec 2014, 23:10
door Aaad
markbakk schreef:
RumoH schreef:
...zijn de drijvende veer achter Transducerlab........
Die is dan ook wel weer mooi. Maar niet alle veren drijven. :hide:
Ik mag hopen dat je daarmee geen pontjes bedoelt :think: , maar juist die veren die niet drijven, zijn goed voor de aandrijving. :mrgreen:

Aad

Re: nedlab

Geplaatst: wo 10 dec 2014, 21:47
door Tom Magchielse
Duck Twacy schreef:
Was deze site al eens voorbij gekomen?

http://nedlab.com/wp/

Ze hebben een schat aan drivers data (beetje onhandig opgeslagen, maar goed).

Verder zitten ze niet in Nederland...
Voor een Amerikaans bedrijf hebben ze wel veel spelfouten in het engels...
Een beetje amateuristisch
groet,
Tom