Pagina 1 van 6

Tony Gee's Plutone

Geplaatst: ma 24 nov 2014, 21:13
door Shadow
http://www.humblehomemadehifi.com/Plutone.html

Mijn hemel, zo aan het plaatje te zien kan WAF erin :rofl:

Scan speak D2908-714000, Scan Speak 18W-8542 als laagmids en Accuton S280 en P280? prijzig kassie :rock:

Re: Tony Gee's Plutone

Geplaatst: ma 24 nov 2014, 21:49
door Dan
:shock:
Wat 'n dingen! Lieve hemel....

Re: Tony Gee's Plutone

Geplaatst: ma 24 nov 2014, 21:52
door Olaf Analogue
Die wil ik best in mijn luisterkamer hebben staan, dat vindt ik niet erg :)

Re: Tony Gee's Plutone

Geplaatst: ma 24 nov 2014, 21:54
door Shadow
Daar moet je een schuur van 26 op 15 voor hebben om die te huisvesten (rietgedekt natuurlijk, Gerhard, komt u maar!)

Nee zonder gekheid, de driverkeuze is, zoals altijd bij Tony, prachtig, met zijn ervaring in het af filteren van speakers zal dat ook wel goed zitten, maar ik vraag me werkelijk af hoeveel ruimte deze lieverds moeten hebben om te ademen :think:

Re: Tony Gee's Plutone

Geplaatst: ma 24 nov 2014, 21:54
door Shadow
Olaf Markus schreef:
Die wil ik best in mijn luisterkamer hebben staan, dat vindt ik niet erg :)
Zijn ze voor jou Olaf? :mrgreen:

Re: Tony Gee's Plutone

Geplaatst: ma 24 nov 2014, 21:56
door Olaf Analogue
Zo iets zou ik graag willen hebben maar ik denk dat ik een hartstilstand krijg wanneer de prijs bekend wordt.

Re: Tony Gee's Plutone

Geplaatst: ma 24 nov 2014, 21:57
door dre
Zoek de prijs van die woofers maar eens op....... :mrgreen:

Re: Tony Gee's Plutone

Geplaatst: ma 24 nov 2014, 22:01
door Shadow
Olaf Markus schreef:
Zo iets zou ik graag willen hebben maar ik denk dat ik een hartstilstand krijg wanneer de prijs bekend wordt.
dre schreef:
Zoek de prijs van die woofers maar eens op....... :mrgreen:
FF snel shoppen bij Strassacker leert dat er ongeveer 4336 euro aan drivers per kant in zit...ex filter, ex behuizing :shock:

Re: Tony Gee's Plutone

Geplaatst: di 25 nov 2014, 0:18
door ray5150
Ken je net zo goed gelijk een Ultrazooom bouwen. :mrgreen:

Re: Tony Gee's Plutone

Geplaatst: di 25 nov 2014, 7:23
door ds23man
Zie ik het nou goed? 2 woofers en 4 passieve radiatoren? Of zijn er 4 magneten verdwenen bij het knippen en plakken.... :mrgreen:

Re: Tony Gee's Plutone

Geplaatst: di 25 nov 2014, 11:31
door Shadow
Ik ben benieuwd hoe dat verdeeld zit, 1 woef en 2 pr's in 1 ruimte?

Re: Tony Gee's Plutone

Geplaatst: di 25 nov 2014, 14:22
door Olaf Analogue
Dat is per definitie wel de gewoonte daar het wenselijk is dat de pr een groter totaal oppervlak hebben dan de woofer zelf.

Re: Tony Gee's Plutone

Geplaatst: wo 26 nov 2014, 22:26
door richard
Ik zie hier alleen wat units en filteronderdelen.

Re: Tony Gee's Plutone

Geplaatst: wo 26 nov 2014, 22:32
door Shadow
Ik zie toch echt een speakerontwerp met een dame ernaast...

Re: Tony Gee's Plutone

Geplaatst: vr 28 nov 2014, 22:54
door dopiereit
Ik zie ook alleen maar wat onderdelen? Ben benieuwd waar iedereen het over heeft

Re: Tony Gee's Plutone

Geplaatst: vr 28 nov 2014, 22:56
door ray5150
Blijkbaar heeft Tony de pagina veranderd, eerst zag het er heel anders uit...

Re: Tony Gee's Plutone

Geplaatst: za 29 nov 2014, 2:42
door Shadow
Ja idd...

Re: Tony Gee's Plutone

Geplaatst: za 29 nov 2014, 9:09
door pappaleo
Hij stond bij mij nog in de cache. Heb er een screenshot van gemaakt.

Re: Tony Gee's Plutone

Geplaatst: za 29 nov 2014, 9:40
door ds23man
:foto:

Re: Tony Gee's Plutone

Geplaatst: za 29 nov 2014, 10:10
door pappaleo
Als ik dat plaatje plaats, dan word ie ongetwijfeld gelijk verwijderd.
Conclusie: De Plutone ziet er uit als een cavia :mrgreen:

Re: Tony Gee's Plutone

Geplaatst: za 29 nov 2014, 17:28
door Shadow
Als ik het plaatje zo bekijk gaat Tony aan de slag met de JA 8" driver ontworpen door Troels?

Re: Tony Gee's Plutone

Geplaatst: za 29 nov 2014, 19:24
door Muug
ik heb via google even de "cached" webpage opgevraagd en je kan idd nog de omtrekken van enkele foto's zien, maar de eigenaar heeft ze er dus idd afgehaald.

Re: Tony Gee's Plutone

Geplaatst: za 29 nov 2014, 19:38
door Dan
Volgens mij was het zoiets dergelijks als onderstaand plaatje
En dan zo'n twee meter hoog.
PlutX.jpg
PlutX.jpg (15.17 KiB) 1874 keer bekeken

Re: Tony Gee's Plutone

Geplaatst: zo 30 nov 2014, 21:03
door CoenvanDongen
Hopla!
Screen shot 2014-11-30 at 9.01.29 PM.~png.jpg

Re: Tony Gee's Plutone

Geplaatst: zo 30 nov 2014, 21:46
door Shadow
Jup maar da's nu gewijzigd naar een 2 weg monitor.