Pagina 1 van 4
Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Geplaatst: zo 23 nov 2014, 9:49
door ds23man
Zie titel.
En is Jeroen geen moderator meer?
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Geplaatst: zo 23 nov 2014, 9:52
door Marp
Hoe het werkt staat erbij. Het wijst zich vanzelf.
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Geplaatst: zo 23 nov 2014, 10:29
door ds23man
Veel mensen komen binnen via het Toon nieuwe berichten pagina binnen en aangezien de Kantine en bijbehorende Caviabak standaard uit staan, mis je dat gewoon. Het was misschien netter geweest om standaard aan te hebben en naar believen uit.
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Geplaatst: zo 23 nov 2014, 10:56
door Walt
Jeroen_d staat nu inderdaad in het blauw i.p.v. rood, is Jeroen dan geen moderator meer?
Groetjes Walter
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Geplaatst: zo 23 nov 2014, 11:04
door Dan
Eh, misschien stom hoor.
Maar moet ik me abonneren dan

? of ergens op een knop drukken

?
Wat moet ik doen? Help!
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Geplaatst: zo 23 nov 2014, 11:09
door ds23man
Kijk, dat bedoel ik nou....
Even naar het gebruikerspaneel en dan naar gebruikersgroepen en dan de kantine en zandbak selecteren. Moet je wel voor beide groepen apart doen.
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Geplaatst: zo 23 nov 2014, 11:10
door Walt
Hoef niet eens via gebruikers panel, je kan ook direct erop klikken om je aan te melden!
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Geplaatst: zo 23 nov 2014, 11:12
door ds23man
Dat kan ook, maar dan zie je niet of je wel of niet aangemeld bent. Als je nog een keer klikt ben je weer afgemeld! Dus wel even checken in het gebruikerspaneel.
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Geplaatst: zo 23 nov 2014, 11:12
door Dan
ds23man schreef:Kijk, dat bedoel ik nou....
Even naar het gebruikerspaneel en dan naar gebruikersgroepen en dan de kantine en zandbak selecteren. Moet je wel voor beide groepen apart doen.
Ik ben er uit. Ik vind dit wel weer een oplossing van technici voor technici.
Als je weet hoe het werkt denk je oooohw.......
Ik zou zeggen, solliciteer bij Microsoft. Daar zoeken ze nog mensen die weten wat intuïtief betekent

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Geplaatst: zo 23 nov 2014, 11:14
door Walt
Ach zo heb je weer wat te doen op de zondagochtend!
Groetjes Walter
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Geplaatst: zo 23 nov 2014, 11:14
door ds23man
Tis wel een beetje Forum 1.0.....

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Geplaatst: zo 23 nov 2014, 11:17
door Walt
Beetje The Flintstones idee inderdaad...
Maar hoe zit het nu met die moderator vraag...
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Geplaatst: zo 23 nov 2014, 11:19
door ds23man
En je moet nu een extra keer klikken om iets in de opgedeelde kantine te plaatsen en de opdeling vindt ik nog discutabel.
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Geplaatst: zo 23 nov 2014, 11:23
door Dan
Ach ja, ik ben op zondagochtend nu eenmaal niet zo helder
Als je op een link klikt verwacht je dat er een pop up opent met:
Gefeliciteerd! U bent nu geabonneerd op de kantine
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Geplaatst: zo 23 nov 2014, 11:38
door ds23man
Maar pas op, je bent dan nog niet geabonneerd op de Zandbak/Caviabak. Moet je weer apart doen.
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Geplaatst: zo 23 nov 2014, 11:44
door FR_Aad
ds23man schreef:Maar pas op, je bent dan nog niet geabonneerd op de Zandbak/Caviabak. Moet je weer apart doen.
Ik geloof niet dat Dan daar behoefte aan heeft.
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Geplaatst: zo 23 nov 2014, 11:50
door Walt
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Geplaatst: zo 23 nov 2014, 11:54
door pappaleo
Walt schreef:Lekker negatief weer!

Oh, hier schijnt het zonnetje

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Geplaatst: zo 23 nov 2014, 12:01
door Dan
FR_Aad schreef:ds23man schreef:Maar pas op, je bent dan nog niet geabonneerd op de Zandbak/Caviabak. Moet je weer apart doen.
Ik geloof niet dat Dan daar behoefte aan heeft.
["Van Gaal" modus]
Zandbakken- en caviahumor is eerlijk gezegd humor die ik niet zo goed begrijp. Maar het mag van mij wel getoond worden, daar heb ik geen probleem mee.[/"Van Gaal" modus]

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Geplaatst: zo 23 nov 2014, 13:32
door jeroen_d
Ik ben inderdaad geen moderator meer. Ik heb dit heel lang gedaan en vond het mooi geweest. Jarenlang de medeverantwoordelijkheid gedragen voor een leuk en fatsoenlijk forum, met veel plezier en soms ook met minder plezier. Vanwege allerlei andere activiteiten kan ik niet meer voldoende tijd opbrengen en ook niet het geduld om goed te modereren. Ik heb daarom aan de andere moderators gevraagd mij weer gewoon lid te maken en eventueel een opvolger te zoeken.
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Geplaatst: zo 23 nov 2014, 13:35
door jeroen_d
Vlak voor mijn vertrek heb ik trouwens een aantal zeer onfatsoenlijke posts gezien en heb mijn medemoderators daar toen op gewezen. Ik ben erg blij dat deze rotzooi inmiddels is opgeruimd.
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Geplaatst: zo 23 nov 2014, 13:38
door dre
Tja,dat zag ik al een tijdje aankomen.......
Zonde,ik heb altijd genoten van je neutrale blik.......

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Geplaatst: zo 23 nov 2014, 13:44
door jeroen_d
Dankjewel dre. Ik heb het graag gedaan, alleen er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Het kost nu eenmaal best wel de nodige aandacht en die moet je kunnen geven. Dat ging mij uiteindelijk niet goed genoeg meer af.
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Geplaatst: zo 23 nov 2014, 13:55
door sander1238
jeroen_d schreef:Ik ben inderdaad geen moderator meer. Ik heb dit heel lang gedaan en vond het mooi geweest. Jarenlang de medeverantwoordelijkheid gedragen voor een leuk en fatsoenlijk forum, met veel plezier en soms ook met minder plezier. Vanwege allerlei andere activiteiten kan ik niet meer voldoende tijd opbrengen en ook niet het geduld om goed te modereren. Ik heb daarom aan de andere moderators gevraagd mij weer gewoon lid te maken en eventueel een opvolger te zoeken.
Jeroen, bedankt voor alle jaren dubbele inzet bij ons forum

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Geplaatst: zo 23 nov 2014, 14:02
door Walt
Heel erg bedankt Jeroen voor je bijdrage aan dit forum de afgelopen jaren!
Groetjes Walter