Pagina 1 van 1

dynaudio

Geplaatst: do 27 apr 2006, 22:58
door mister 2
Zijn de drivers van dynaudio appart te verkrijgen?
Heb deze namelijk als tweeter in de wagen zitten en ben er zeer over te spreken.

Geplaatst: vr 28 apr 2006, 8:50
door Wowly
Dynaudio levert al sinds jaar ebn dag geen drivers meer voor de zelfbouw. Misschien wel voor de car-hifi ????

Je kunt nog wel je oude drivers inleveren en er een nieuwe voor terugkopen, mocht je oude kaputt zijn.

Misschien over een paar jaar weer? Focal was ook gestopt, maar schijnt toch weer te gaan leveren......

Wowly

Geplaatst: vr 28 apr 2006, 10:38
door Geenius
Dynaudio Car-Hifi drivers zijn wel los te koop, hifi-drivers helaas niet meer.

Geplaatst: vr 28 apr 2006, 15:49
door vigier
http://www.speakerenco.nl/content/nieuws.html

Daar staat dat er nog wel een paar tweeters zijn....

Groet, Joris

Re: dynaudio

Geplaatst: vr 08 jan 2016, 16:07
door Duck Twacy
Even uit de oude doos

Begrijp ik nu goed dat ze hier wel weer te koop zijn??

https://www.hifisound.de/en/Do-it-yours ... /Dynaudio/

Re: dynaudio

Geplaatst: vr 08 jan 2016, 16:17
door ds23man
Dat is ter vervanging, oude driver eerst insturen.

Re: dynaudio

Geplaatst: vr 08 jan 2016, 17:04
door Duck Twacy
Oh ja, ik zie dat je de tekst als je t in je mandje wil doen:

Chassis just in exchange by entry for the original.

Plese send the defective driver to following adress:


Maar mn huis was afgebrand, hier heb je een handje as ;)

Re: dynaudio

Geplaatst: vr 08 jan 2016, 17:11
door Zweitse
Duck Twacy schreef:
Maar mn huis was afgebrand, hier heb je een handje as ;)
Dat is dan dikke pech :mrgreen:

Re: dynaudio

Geplaatst: vr 08 jan 2016, 20:47
door markbakk
Zonder wat af te willen doen aan de kwaliteit van enkele Dynaudio-chassis, er is toch zát minstens even goed spul gewoon te koop?

Re: dynaudio

Geplaatst: vr 08 jan 2016, 22:15
door richard39
Die duitse site is inderdaad een leuke site, maar ze zijn er dol op om oude modellen als nieuw te verkopen bij losse componenten.
Ze hebben wel lekker veel, uiteraard geen goldnnote aandrijfriem, welke ze er zouden moeten verkopen...... zo frustrerend.

Re: dynaudio

Geplaatst: vr 08 jan 2016, 22:21
door markbakk
Hifisound is een al lang bestaande zaak. In de jaren '80 bracht men daar verschillende edities van het lautsprecherjahrbuch uit. Dat was toentertijd hard nodig, er was niets anders.

Re: dynaudio

Geplaatst: vr 08 jan 2016, 22:35
door pappaleo
markbakk schreef:
Hifisound is een al lang bestaande zaak. In de jaren '80 bracht men daar verschillende edities van het lautsprecherjahrbuch uit. Dat was toentertijd hard nodig, er was niets anders.
Ik heb hier ergens "Ausgabe 7" nog liggen. Een aandrijfriem staat er inderdaad niet in. :mrgreen:

Re: dynaudio

Geplaatst: zo 10 jan 2016, 21:42
door markbakk
In eerdere edities ook niet... Bij mij staat er nog eentje uit '86.