Pagina 1 van 17

Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari

Geplaatst: di 21 okt 2014, 10:48
door Motorfret
Allen,

in navolging van de eerste editie vorig jaar, presenteren wij U wederom de minst georganiseerde luisterdag van het jaar.
Ik zorg voor de zaal en koffie, jullie voor de rest.

In eerste instantie was deze dag gepland op 27 December. Ivm de slechte weersomstandigheden is deze toen verplaatst naar zaterdag 3 Januari

zie deze link voor de editie van vorig jaar:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 26&t=19326

Datum; zaterdag 27 december 3 Januari
Tijd; 13.00 tot 20.00u

Locatie:
Zaaltje van ca 12x12m in groesbeek,
Kerkstraat 7
groesbeek

voor routebeschrijving: zie http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 26&t=19326

Kosten: zaalhuur is 75,- Euro, dit zal verdeeld worden over de deelnemers.
Koffie & Thee kunnen we daar zelf zetten. Verder geen frisdrank of eten aanwezig, dus zelf meenemen.
supermarkt / cafetaria / Chinees / shoarmatent aanwezig op ca 300m.

De stopcontacten zitten in de muur. aangeraden word dus om een stekkerblok van ca 3 a 5 m lengte mee te nemen.

Doel is gewoon een gezellig samenzijn en bekijken/beluisteren wat een ieder zoal mee neemt.

Apparatuur:
- Aleph 30
- Cheap Trick 269
- platenspeler gijs
- L'orfeo's
- Subwoofer Michelp
- AfdacII
- Nelson B1
- de tbc monitor en de Tang band speakers

Re: Luisterdag groesbeek 2014

Geplaatst: di 21 okt 2014, 10:49
door Motorfret
Deelnemers 3 JJanuari

- Motorfret (John)
- Sander 1238
- FR_aad

Re: Luisterdag groesbeek 2014

Geplaatst: di 21 okt 2014, 11:59
door ray5150
Ja, leuk ! :yeah:

Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december

Geplaatst: di 21 okt 2014, 12:13
door sander1238
Ja ik ben erbij, ik neem mijn aleph 30 in iedr geval mee

Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december

Geplaatst: di 21 okt 2014, 12:22
door pappaleo
Ik ben er ook.

Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december

Geplaatst: di 21 okt 2014, 18:37
door TubeHead
Hey ! Das dichtbij ! Onder voor behoud ben ik erbij. Ken eventueel de Cheap Trick 269 ( Monacor SP205/8 ) Soort SABA greencone in een open kast mee nemen.

Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december

Geplaatst: di 21 okt 2014, 18:56
door FR_Aad
Staat op de kalender!

Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december

Geplaatst: di 21 okt 2014, 21:09
door dre
Zet mij en Tino er ook maar bij.

Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december

Geplaatst: di 21 okt 2014, 21:18
door AatV
Ik houd Ray gezelschap onderweg (het blijft voor Westerlingen een eind weg), dus ik ben er ook bij.

groet,
Aat

Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december

Geplaatst: di 21 okt 2014, 21:41
door ray5150
Aat, zit je me nou voor oorlogsmisdadiger uit te maken ? :shock: :wink: :mrgreen:

Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december

Geplaatst: di 21 okt 2014, 22:50
door pappaleo
AatV schreef:
Ik houd Ray gezelschap onderweg (het blijft voor Westerlingen een eind weg), dus ik ben er ook bij.

groet,
Aat
Mag ik me daar bij aansluiten? Ik wil zonodig ook wel rijden.

Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december

Geplaatst: di 21 okt 2014, 22:59
door Gijs
leuk, weer een thuiswedstrijd!
Nieuwe platendraaier mag dan wel es klaar zijn.

Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december

Geplaatst: di 21 okt 2014, 23:37
door Henkjan
dre schreef:
Zet mij en Tino er ook maar bij.
:think: ik ben (mogelijk) op vakantie dan hoor :think:

Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december

Geplaatst: di 21 okt 2014, 23:49
door AatV
ray5150 schreef:
Aat, zit je me nou voor oorlogsmisdadiger uit te maken ? :shock: :wink: :mrgreen:
Zal voortaan westerling zonder hoofdletter schrijven. :lol:

groet,
Aat

Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december

Geplaatst: wo 22 okt 2014, 0:12
door bas focal m180
Ben zeker aanwezig.

Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december

Geplaatst: wo 22 okt 2014, 11:20
door John P
Wil zeker komen, nog niet definitief ivm eventuele vakantieplannen.

Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december

Geplaatst: wo 22 okt 2014, 20:32
door dre
Henkjan schreef:
dre schreef:
Zet mij en Tino er ook maar bij.
:think: ik ben (mogelijk) op vakantie dan hoor :think:
Dan zien we je daar wel! :lol:

Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december

Geplaatst: za 08 nov 2014, 12:01
door Barry2001
Groesbekers,

Het schakelkastje van MTB voor algemeen gebruik luisterdag staat hier. Ik kom zelf niet naar de dag, willen jullie deze gaan gebruiken? Dan moeten we even zien hoe we het kastje daar kunnen krijgen.

Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december

Geplaatst: ma 17 nov 2014, 21:58
door sander1238
Nog wat nieuws hier?

Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december

Geplaatst: ma 17 nov 2014, 22:10
door piet1955
Onder voorbehoud zal ik er met de RD40's MKII ook zijn.
Wel stevige mannen gevraagd om te sjouwen dan ............. :mrgreen:

Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december

Geplaatst: ma 17 nov 2014, 22:31
door Motorfret
Komt goed piet :)

Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december

Geplaatst: ma 17 nov 2014, 22:37
door AatV
piet1955 schreef:
Onder voorbehoud zal ik er met de RD40's MKII ook zijn.
Wel stevige mannen gevraagd om te sjouwen dan ............. :mrgreen:
We zijn benieuwd!

groet,
Aat

Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december

Geplaatst: di 18 nov 2014, 0:17
door ray5150
piet1955 schreef:
Onder voorbehoud zal ik er met de RD40's MKII ook zijn.
Wel stevige mannen gevraagd om te sjouwen dan ............. :mrgreen:
Het probleem is al opgelost voordat het zich aandiende :
dre schreef:
Zet mij en Tino er ook maar bij.

:mrgreen:

Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december

Geplaatst: di 18 nov 2014, 18:32
door dre
Het lijkt een druk dagje te worden voor Tino! :lol:

Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december

Geplaatst: di 18 nov 2014, 18:48
door ds23man
Zal ik ook maar komen dan met de Ultrazoooms?