Pagina 1 van 1

www.hout-fineer.nl - Fineer in diverse soorten en maten

Geplaatst: zo 19 okt 2014, 12:19
door DKM
Via dit forum ben ik begonnen met het bouwen van speakers naar ontwerp van anderen.
Daarbij ben ik tegen een partij fineer aangelopen en ben het deel dat ik niet zou gebruiken gaan verkopen op marktplaats.
Dat ging zo goed dat ikzelf mijn fineer niet meer hoefde te betalen, en met de gedachte loop hiervoor een website voor op te zetten.

Aanbieden van fineer op commerciele basis kan natuurlijk niet, dus met een kleine donatie heb ik hier een plaatsje van de Moderators gekregen.

Dus mocht je hieronder wat interessants zien (of op marktplaats.nl), laat het me weten.
Oh en forumleden krijgen 15% korting op de prijs (prijs is per vel tenzij anders vermeld)
Fineer kan makkelijk verzonden worden omdat het goed oprolbaar is. Porto is via POSTNL 7 euro zonder bijkomende kosten, tenzij het natuurlijk de 10 kg overschrijd

Meer is te vinden op http://hout-fineer.nl/?post_type=product

Wegens een tekort aan belangstelling heb ik dit jaar geen sponsordonatie gedaan en vervalt natuurlijk het recht om berichten te plaatsen.
Ik wil wel als gewoon lid aanblijven maar het ontbreekt me nog aan tijd voor nieuwe projectjes...

Re: Fineer in diverse soorten en maten

Geplaatst: zo 19 okt 2014, 15:51
door sander1238
En wat is de prijs?

Re: Fineer in diverse soorten en maten

Geplaatst: zo 19 okt 2014, 16:45
door DKM
sander1238 schreef:
En wat is de prijs?
Prijs was opgenomen in de naam van het plaatje, nu ook in de omschrijving...

Re: Fineer in diverse soorten en maten

Geplaatst: ma 20 okt 2014, 12:50
door meiborg
Ik heb wel interesse in twee vellen F229-1 Amerikaans Noten afmetingen 265x33 cm, echter hoe gaat dat verder, ophalen is niet zo praktisch voor mij maar misschien is verzenden een optie?

Mvg reinder

Re: Fineer in diverse soorten en maten

Geplaatst: ma 20 okt 2014, 17:14
door ray5150
Zelf geen interesse (momenteel), maar voor zover ik kan zien zijn de prijzen alleszins redelijk tov. die van de vakhandel. :goedzo:

Re: Fineer in diverse soorten en maten

Geplaatst: ma 20 okt 2014, 17:20
door DKM
ray5150 schreef:
Zelf geen interesse (momenteel), maar voor zover ik kan zien zijn de prijzen alleszins redelijk tov. die van de vakhandel. :goedzo:
Mocht dat niet zo zijn dan hoor ik het ook graag.
Uiteraard is een hogere korting bespreekbaar als je veel afneemt.

Re: Fineer in diverse soorten en maten

Geplaatst: ma 20 okt 2014, 17:36
door DKM
opschoning

Re: Fineer in diverse soorten en maten

Geplaatst: wo 22 okt 2014, 10:54
door DKM
sander1238 schreef:
En wat is de prijs?

PM verstuurd.

4 EURO per vel Wenge van 62x39cm, zolang de voorraad strekt.

Geplaatst: zo 26 okt 2014, 1:08
door DKM
Voor wie het te duur vind of het fineren nog nieuw is.

4 EURO per vel Wenge van 62x39cm, zolang de voorraad strekt.
Geen b-keus, sterker nog. In deze kwaliteit snijden ze niet meer...
Tis alleen om wat bekendheid te krijgen :!: (Oh hier gaat geen korting meer vanaf, voor de :twisted: onder ons)

Betere foto volgt nog...

Re: 4 EURO per vel Wenge van 62x39cm, zolang de voorraad str

Geplaatst: zo 26 okt 2014, 8:35
door Arno
62x39cm... dat zijn toch gewoon restanten? :mrgreen:

Re: 4 EURO per vel Wenge van 62x39cm, zolang de voorraad str

Geplaatst: ma 27 okt 2014, 1:43
door DKM
Nou niet van mij in iedergeval. Ik houd niet over omdat ik niet fineer verkoop per m2 of per boekwerk maar per vel (mocht er zoveel afgenomen wordt dan wordt de prijs natuurlijk anders).
Reststroken zul je denk eerder bij jouw vinden dan bij mij, zoveel maak ik niet :mrgreen:

Ik heb het gekocht met de gedachte dat hier vast wel leden zijn die een klein speaker wel mee kunnen bekleden, maar misschien sla ik de plank wel mis...

Re: 4 EURO per vel Wenge van 62x39cm, zolang de voorraad str

Geplaatst: ma 27 okt 2014, 17:47
door ray5150
Dat zijn toch mooie stukjes voor een set monitoren ?

Re: 4 EURO per vel Wenge van 62x39cm, zolang de voorraad str

Geplaatst: ma 27 okt 2014, 17:51
door ds23man
Ligt er aan wat je onder monitoren verstaat Ray. :mrgreen:
4355.jpg
4355.jpg (9.43 KiB) 2697 keer bekeken

Re: 4 EURO per vel Wenge van 62x39cm, zolang de voorraad str

Geplaatst: ma 27 okt 2014, 18:04
door ray5150
't ken net... :mrgreen:

Re: 4 EURO per vel Wenge van 62x39cm, zolang de voorraad str

Geplaatst: ma 27 okt 2014, 19:00
door pappaleo
Loeibakken.

Re: 4 EURO per vel Wenge van 62x39cm, zolang de voorraad str

Geplaatst: do 30 okt 2014, 19:16
door DKM
Daar heb je zeker wat m2 voor nodig. Daar mag je wel mee komen :-)

Re: 3x Amerikaans notenfineervelletjes voor 10 euro

Geplaatst: zo 09 nov 2014, 15:38
door DKM
Een beetje opschonen..

Re: Fineer in diverse soorten en maten

Geplaatst: ma 22 dec 2014, 13:05
door DKM
Meer is te vinden op http://hout-fineer.nl/?post_type=product, website nog in aanbouw...

Re: Fineer in diverse soorten en maten

Geplaatst: ma 22 dec 2014, 13:32
door ray5150
Welja, zelfs een hele webwinkel is tie begonnen met fineer.
Goed bezig, die Danny ! :goedzo:

Re: www.hout-fineer.nl - Fineer in diverse soorten en maten

Geplaatst: ma 22 dec 2014, 13:39
door DKM
He Ray,

Nou de webwinkel is nog niet af hoor, maar ja is wel makkelijker uitzoeken zo..
Beetje ook zo'n longterm project :lol:
Kost zeeën van tijd..

Re: www.hout-fineer.nl - Fineer in diverse soorten en maten

Geplaatst: di 03 nov 2015, 22:21
door gervenja
gisteren 2 mooie vellen noten fineer binnen gekregen, ziet er erg mooi uit.
goed verpakt ook.

met dank

Re: www.hout-fineer.nl - Fineer in diverse soorten en maten

Geplaatst: di 03 nov 2015, 22:31
door DKM
Ow een forumlid. Wat ga je maken (lees welke topic)

Dank voor het compliment.
Idd een heel mooi voorbeeld van Amerikaans noten..

Re: www.hout-fineer.nl - Fineer in diverse soorten en maten

Geplaatst: wo 04 nov 2015, 11:00
door gervenja
Is wel een heel oud item.
Had inmiddels de houten ombouw in noten kleur gebeitst, vond het niet zo mooi.
Gaat nu wel heel mooi worden, iets voor de komende maand.
viewtopic.php?f=15&t=9750&hilit=garrard+401