Pagina 1 van 1

filmpje: hoe maak ik een luidspreker

Geplaatst: wo 26 apr 2006, 18:22
door Henkjan

Re: filmpje: hoe maak ik een luidspreker

Geplaatst: wo 26 apr 2006, 18:57
door Jan-Willem

Geplaatst: wo 26 apr 2006, 20:03
door Edo
Oh, zo doen ze dat dus.... :)

Geplaatst: wo 26 apr 2006, 21:51
door Bart_M
Leuk verhaaltje. ;)

Geplaatst: wo 26 apr 2006, 23:03
door bartsegers
supersite!!!
ben al zo lang Fan van hun.

zeer veel goede pics en info daaro. ook super filmpjes over speakerslopen :shock:

en veel info bij amp guts. mooie fotos van 12 volt ampjes intern etc.

Geplaatst: do 27 apr 2006, 9:41
door Hififiel
Mooi filmpje, maar dit laat alleen maar zien hoe handgemaakte drivers gebouwd worden.
Bij veel fabrieken zijn ze tegenwoordig overgestapt op machinale montage lijnen, daarbij wordt dan veel van het werk overgenomen door machines.
Zelfs het verlijmen van de konus, spreekspoel en ophanging gaat dan volautomatisch.

Groet kevin