4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Geplaatst: zo 05 okt 2014, 10:58
Beste mensen,
Voor de 3e luisterdag oost Nederland zijn we neergestreken in wijkcentrum Slangenbeek Hengelo. Eigenlijk is deze locatie erg goed bevallen, mede namens Frans de beheerder heet ik jullie ook weer hier deze 4e editie van harte welkom.
Wijkcentrum Slangenbeek, Straatsburg 5, 7559NM Hengelo http://www.wijkcentrumslangenbeek.nl/
We hebben zaterdag 7 februari 2015 de beschikking over 3 luisterruimtes, waarvan de 2 voor ons als ZBA. De ruimtes zijn qua formaat flink huiskamer formaat, verlaagd plafonnetje, goed verlicht. Bij voldoende animo kunnen we trouwens over meer ruimtes beschikken, geen probleem.
Er is een koffiehoek waar koffie a EUR 1,- te krijgen is. Er is voldoende gratis parkeergelegenheid voor de deur, en het wijkcentrum bevindt zich in een klein winkelcentrum. We zitten op de eerste verdieping, lift aanwezig, direkt onder de ruimte zit een cafetaria voor de inwendige mens. Iets verderop zit een pizzeria/shoarma, een bakker en een supermarkt.
Audio Creative
De samenwerking met Audio Creative was erg geslaagd vonden we zelf in de 3e editie, de mannen zijn ook graag deze 4e editie weer van de partij. http://www.audio-creative.nl/
Van de ruimtes gaan hun 1 ruimte bezetten, in elk geval zullen Marco Bouwer en (Triode) Dick van de Merwe hier demonstraties geven met een praatje erbij van in elk geval weer een aantal projecten die op hun site aan de orde zijn gekomen. Hierover later meer.
Entree en tijden
Entreeprijs is EUR 5,- pp. Marieke zit dit jaar bij de ingang de jaar waar je kunt afrekenen, waarna je een naambadge krijgt.
Svp aanmelden als je van plan bent om te komen, dan kunnen we ook inschatten of extra ruimte nodig is. Geen verplichting overigens, als je last minute bedenkt om te komen ben je natuulijk van harte welkom, maar een indicatie van wat gaat komen is handig.
De deuren gaan om 10:00 open, tot 17:00 kunnen we er terecht. Misschien is 18:00 een betere tijd, zal ik nog overleggen met de beheerder.
Tourist information
Voor de meegereisde wederhelft die het nog wel een keer gezien heeft op de luisterdag, op 4 km afstand zit het Westermaatplein Hengelo met oa een Ikea. Vwb winkelen ben je in Hengelo centrum nog wel een keer uitgewinkeld, Enschede is een beter alternatief.
Voor de overnachters, ook op 4km afstand net aan de rand van het Westermaatplein zit een van der Valk hotel: http://www.hotelhengelo.nl/nl/ Dit is allemaal direkt bij de afslag Borne/Hengelo vanaf de A1.
Aansprakelijkheid
De organisatie is niet aansprakelijk voor vermissing, vernieling, etc. Heb respect voor andermans spullen, kijken met de oogjes, luisteren met de oortjes. Houd er rekening mee dat in principe de deur van het wijkcentrum gewoon openstaat en iedereen zo naar binnen kan. Let dus op je eigen en andermans spullen.
Commercie
Het is in principe een niet commercieel evenement, voor en door de audio hobbyist. Mensen die toch iets in die richting willen kunnen contact opnemen met mij, wordt per geval bekeken.
Verkoop/ruil
Op de gang is ruimte genoeg om je overbodige platen, dubbele buizen, woofers waar je de kast van vol hebt liggen te verkopen. Niet commercieel dus, dan ok!
OV
Wijkcentrum Slangenbeek heeft een bushalte voor de deur. Neem lijn 13 vanaf Hengelo CS, halte WKC Slangenbeek, 13 minuutjes.
Rest mij nog jullie allen uit te nodigen, om er samen weer net zo'n mooie dag van te maken als voorgaande jaren!
Voor de 3e luisterdag oost Nederland zijn we neergestreken in wijkcentrum Slangenbeek Hengelo. Eigenlijk is deze locatie erg goed bevallen, mede namens Frans de beheerder heet ik jullie ook weer hier deze 4e editie van harte welkom.
Wijkcentrum Slangenbeek, Straatsburg 5, 7559NM Hengelo http://www.wijkcentrumslangenbeek.nl/
We hebben zaterdag 7 februari 2015 de beschikking over 3 luisterruimtes, waarvan de 2 voor ons als ZBA. De ruimtes zijn qua formaat flink huiskamer formaat, verlaagd plafonnetje, goed verlicht. Bij voldoende animo kunnen we trouwens over meer ruimtes beschikken, geen probleem.
Er is een koffiehoek waar koffie a EUR 1,- te krijgen is. Er is voldoende gratis parkeergelegenheid voor de deur, en het wijkcentrum bevindt zich in een klein winkelcentrum. We zitten op de eerste verdieping, lift aanwezig, direkt onder de ruimte zit een cafetaria voor de inwendige mens. Iets verderop zit een pizzeria/shoarma, een bakker en een supermarkt.
Audio Creative
De samenwerking met Audio Creative was erg geslaagd vonden we zelf in de 3e editie, de mannen zijn ook graag deze 4e editie weer van de partij. http://www.audio-creative.nl/
Van de ruimtes gaan hun 1 ruimte bezetten, in elk geval zullen Marco Bouwer en (Triode) Dick van de Merwe hier demonstraties geven met een praatje erbij van in elk geval weer een aantal projecten die op hun site aan de orde zijn gekomen. Hierover later meer.
Entree en tijden
Entreeprijs is EUR 5,- pp. Marieke zit dit jaar bij de ingang de jaar waar je kunt afrekenen, waarna je een naambadge krijgt.
Svp aanmelden als je van plan bent om te komen, dan kunnen we ook inschatten of extra ruimte nodig is. Geen verplichting overigens, als je last minute bedenkt om te komen ben je natuulijk van harte welkom, maar een indicatie van wat gaat komen is handig.
De deuren gaan om 10:00 open, tot 17:00 kunnen we er terecht. Misschien is 18:00 een betere tijd, zal ik nog overleggen met de beheerder.
Tourist information
Voor de meegereisde wederhelft die het nog wel een keer gezien heeft op de luisterdag, op 4 km afstand zit het Westermaatplein Hengelo met oa een Ikea. Vwb winkelen ben je in Hengelo centrum nog wel een keer uitgewinkeld, Enschede is een beter alternatief.
Voor de overnachters, ook op 4km afstand net aan de rand van het Westermaatplein zit een van der Valk hotel: http://www.hotelhengelo.nl/nl/ Dit is allemaal direkt bij de afslag Borne/Hengelo vanaf de A1.
Aansprakelijkheid
De organisatie is niet aansprakelijk voor vermissing, vernieling, etc. Heb respect voor andermans spullen, kijken met de oogjes, luisteren met de oortjes. Houd er rekening mee dat in principe de deur van het wijkcentrum gewoon openstaat en iedereen zo naar binnen kan. Let dus op je eigen en andermans spullen.
Commercie
Het is in principe een niet commercieel evenement, voor en door de audio hobbyist. Mensen die toch iets in die richting willen kunnen contact opnemen met mij, wordt per geval bekeken.
Verkoop/ruil
Op de gang is ruimte genoeg om je overbodige platen, dubbele buizen, woofers waar je de kast van vol hebt liggen te verkopen. Niet commercieel dus, dan ok!
OV
Wijkcentrum Slangenbeek heeft een bushalte voor de deur. Neem lijn 13 vanaf Hengelo CS, halte WKC Slangenbeek, 13 minuutjes.
Rest mij nog jullie allen uit te nodigen, om er samen weer net zo'n mooie dag van te maken als voorgaande jaren!