Pagina 1 van 1
Beetsterzwaag 2014 Fototopic
Geplaatst: za 04 okt 2014, 11:36
door ds23man
Re: Beetsterzwaag 2014 Fototopic
Geplaatst: za 04 okt 2014, 18:20
door ovni
Hier alvast wat foto's
Filmpje komt zo.
ff uploaden
Re: Beetsterzwaag 2014 Fototopic
Geplaatst: za 04 okt 2014, 20:27
door ovni
Het filmpje
Re: Beetsterzwaag 2014 Fototopic
Geplaatst: za 04 okt 2014, 21:24
door FR_Aad
Leuk!
Re: Beetsterzwaag 2014 Fototopic
Geplaatst: za 04 okt 2014, 21:26
door ds23man
Wat?

Re: Beetsterzwaag 2014 Fototopic
Geplaatst: za 04 okt 2014, 22:21
door hannesie
Re: Beetsterzwaag 2014 Fototopic
Geplaatst: zo 05 okt 2014, 12:47
door TubeHead
Hoop bekende gezichten ! Helaas kon ik er niet bij zijn. Goed nummertje trouwens van Steely Dan.
Re: Beetsterzwaag 2014 Fototopic
Geplaatst: vr 24 okt 2014, 15:48
door janamo63
Hoi,
Kon er eigenlijk maar kort bij zijn, was helemaal leuk, goede apparatuur en mooie locatie!
Dank voor de fotoos en de film (mocht Mennoos praatje op film opgenomen?)
Re: Beetsterzwaag 2014 Fototopic
Geplaatst: di 28 okt 2014, 21:55
door ovni
janamo63 schreef:Hoi,
Kon er eigenlijk maar kort bij zijn, was helemaal leuk, goede apparatuur en mooie locatie!
Dank voor de fotoos en de film (mocht Mennoos praatje op film opgenomen?)
Hij heeft gezien dat ik aan het filmen was.
Het filmpje zelf is via jij buis niet te vinden,
mocht het een probleem zijn dan verwijder ik het wel weer.
Zijn presentatie zelf heb ik overigens niet gefilmd,
lijkt mij ook ongewenst, het bijbehorende DvD-boek zal dan wellicht minder worden verkocht.
Re: Beetsterzwaag 2014 Fototopic
Geplaatst: wo 29 okt 2014, 23:41
door Wowly