Pagina 1 van 1

Beetsterzwaag 2014 Fototopic

Geplaatst: za 04 okt 2014, 11:36
door ds23man
:foto:

Re: Beetsterzwaag 2014 Fototopic

Geplaatst: za 04 okt 2014, 18:20
door ovni
Hier alvast wat foto's

Filmpje komt zo.

ff uploaden

Re: Beetsterzwaag 2014 Fototopic

Geplaatst: za 04 okt 2014, 20:27
door ovni


Het filmpje

Re: Beetsterzwaag 2014 Fototopic

Geplaatst: za 04 okt 2014, 21:24
door FR_Aad
Leuk!

Re: Beetsterzwaag 2014 Fototopic

Geplaatst: za 04 okt 2014, 21:26
door ds23man
Wat? :mrgreen:

Re: Beetsterzwaag 2014 Fototopic

Geplaatst: za 04 okt 2014, 22:21
door hannesie
Nog wat toevoegingen van wat een aanvulling kan zijn van het beeld van de dag.
Homer's huiswerk
Homer's huiswerk
Wat zou er allemaal komen?
Wat zou er allemaal komen?
Overzicht halverwege, en de rook pauze?
Overzicht halverwege, en de rook pauze?
Concentratie?
Concentratie?
Wat is het onderwerp?
Wat is het onderwerp?
De Boekhouding
De Boekhouding
Controle i.p.v. de notaris.
Controle i.p.v. de notaris.
Plaatjes draaien is zwaar en serieus werk wat aandacht verdiend.
Plaatjes draaien is zwaar en serieus werk wat aandacht verdiend.
De achterzijde
De achterzijde
Het voorbereidende werk.
Het voorbereidende werk.
De werkelijke trekking van het lot.
De werkelijke trekking van het lot.

Re: Beetsterzwaag 2014 Fototopic

Geplaatst: zo 05 okt 2014, 12:47
door TubeHead
Hoop bekende gezichten ! Helaas kon ik er niet bij zijn. Goed nummertje trouwens van Steely Dan.

Re: Beetsterzwaag 2014 Fototopic

Geplaatst: vr 24 okt 2014, 15:48
door janamo63
Hoi,
Kon er eigenlijk maar kort bij zijn, was helemaal leuk, goede apparatuur en mooie locatie!
Dank voor de fotoos en de film (mocht Mennoos praatje op film opgenomen?)

Re: Beetsterzwaag 2014 Fototopic

Geplaatst: di 28 okt 2014, 21:55
door ovni
janamo63 schreef:
Hoi,
Kon er eigenlijk maar kort bij zijn, was helemaal leuk, goede apparatuur en mooie locatie!
Dank voor de fotoos en de film (mocht Mennoos praatje op film opgenomen?)
Hij heeft gezien dat ik aan het filmen was.
Het filmpje zelf is via jij buis niet te vinden,
mocht het een probleem zijn dan verwijder ik het wel weer.

Zijn presentatie zelf heb ik overigens niet gefilmd,
lijkt mij ook ongewenst, het bijbehorende DvD-boek zal dan wellicht minder worden verkocht.

Re: Beetsterzwaag 2014 Fototopic

Geplaatst: wo 29 okt 2014, 23:41
door Wowly
:rock: :rock: :rock:

Gaaf ziet er gezellig uit!!!!