http://petoindominique.fr/
Geplaatst: ma 29 sep 2014, 20:28
Kwam een Franse website tegen.http://petoindominique.fr/ Iemand hier mee bekend en kan forum.zelfbouwaudio.nl hier iets mee?
Hét forum voor en door zelfbouwers.
https://zelfbouwaudio.nl/forum/
Zalig tochray5150 schreef:Googel doet dat voor nop.![]()
CODE: Selecteer alles
En reproductie is verboden zonder schriftelijke gebruik mijn toestemming.
Links wat we vinden op het internet en in boeken in 2003.
Recht, wat het beste werkt in uw regio.
De 3e rechts, een vergissing voor de serieuze en succesvolle voor breedband in MTM.
Tussen de twee, die werd getest.
Ken die site wel. Er staan nogal wat T/S parameters van Cabasse units op. Kan ik wel eens gebruiken. Ze lijken me niet altijd correct, overigens.mountainbiker schreef:Kwam een Franse website tegen.http://petoindominique.fr/ Iemand hier mee bekend en kan forum.zelfbouwaudio.nl hier iets mee?