Pagina 1 van 1

http://petoindominique.fr/

Geplaatst: ma 29 sep 2014, 20:28
door mountainbiker
Kwam een Franse website tegen.http://petoindominique.fr/ Iemand hier mee bekend en kan forum.zelfbouwaudio.nl hier iets mee?

Re: http://petoindominique.fr/

Geplaatst: ma 29 sep 2014, 20:50
door Muug
godverdekke, dat ziet er een franstalig goudmijntje uit ! :rock:
Voor een eurocent per letter wil ik wel vertalen :mrgreen:

Re: http://petoindominique.fr/

Geplaatst: ma 29 sep 2014, 20:55
door ray5150
Googel doet dat voor nop. :mrgreen:
Alleen, taalkundig klopt er geen bal meer van, net of het door Yoda geschreven is... :lol:
https://translate.google.nl/translate?h ... ique.fr%2F

Re: http://petoindominique.fr/

Geplaatst: ma 29 sep 2014, 21:03
door pappaleo
Do or do not, there is no try..

Re: http://petoindominique.fr/

Geplaatst: ma 29 sep 2014, 21:10
door Muug
ray5150 schreef:
Googel doet dat voor nop. :mrgreen:
Zalig toch :rock:

CODE: Selecteer alles

En reproductie is verboden zonder schriftelijke gebruik mijn toestemming.
Links wat we vinden op het internet en in boeken in 2003.
Recht, wat het beste werkt in uw regio.
De 3e rechts, een vergissing voor de serieuze en succesvolle voor breedband in MTM.
Tussen de twee, die werd getest.

Re: http://petoindominique.fr/

Geplaatst: ma 29 sep 2014, 21:47
door SARK
Yoda.jpg

Re: http://petoindominique.fr/

Geplaatst: di 30 sep 2014, 22:25
door BertDB
zijn jullie zeker dat dit over luidsprekers en akoestiek gaat? [-X

Re: http://petoindominique.fr/

Geplaatst: ma 06 okt 2014, 21:07
door Jan Geert
'Enceinte' kan in het frans zowel 'zwanger' als 'luidspreker' betekenen. :hide:

Re: http://petoindominique.fr/

Geplaatst: ma 06 okt 2014, 21:09
door Jan Geert
mountainbiker schreef:
Kwam een Franse website tegen.http://petoindominique.fr/ Iemand hier mee bekend en kan forum.zelfbouwaudio.nl hier iets mee?
Ken die site wel. Er staan nogal wat T/S parameters van Cabasse units op. Kan ik wel eens gebruiken. Ze lijken me niet altijd correct, overigens.