Pagina 1 van 1

interesse peiling: luisterdag groesbeek 2014, it got oan!

Geplaatst: ma 29 sep 2014, 12:03
door Motorfret
topic inmiddels gesloten: evenement aangemaakt

de Titel zegt eigenlijk alles al.

afgelopen jaar heb ik in groesbeek een simpele luisterdag georganiseerd, omdat de "limburgdag" er niet meer was.
Dit is gehouden tussen kerst en oud&nieuw

het is zo'n beetje de minst georganiseerde luisterdag die er is: ik zorg voor een zaal en koffie, de rest mag ieder voor zich invullen.

Dit jaar weer doen?

Re: interesse peiling: luisterdag groesbeek 2014

Geplaatst: ma 29 sep 2014, 12:06
door FR_Aad
Ik ben voor!

Re: interesse peiling: luisterdag groesbeek 2014

Geplaatst: ma 29 sep 2014, 12:21
door hannesie
+1

Re: interesse peiling: luisterdag groesbeek 2014

Geplaatst: ma 29 sep 2014, 12:23
door ray5150
Ja, graag.
Vooral als het tussen kerst en de jaarwisseling valt.
Dan heb ik namelijk vakantie. :lol:

Re: interesse peiling: luisterdag groesbeek 2014

Geplaatst: ma 29 sep 2014, 12:30
door pappaleo
Ik ben erbij.

Re: interesse peiling: luisterdag groesbeek 2014

Geplaatst: ma 29 sep 2014, 13:42
door bas focal m180
Ja leuk.

Zelfde datum/dag als de vorig keer anders word de animo te groot. :mrgreen:

Re: interesse peiling: luisterdag groesbeek 2014

Geplaatst: ma 29 sep 2014, 13:50
door dre
Lekker om de hoek weer! :mrgreen:

Ik ga er eens over nadenken!

Re: interesse peiling: luisterdag groesbeek 2014

Geplaatst: ma 29 sep 2014, 13:51
door Olaf Analogue
Ik ga hier ook eens een keer aan mee doen dus ik kom als de datum gaat passen.

Re: interesse peiling: luisterdag groesbeek 2014

Geplaatst: ma 29 sep 2014, 14:54
door John P
Dat wordt dus nog even doorwerken om de projecten presentabel te krijgen.

Re: interesse peiling: luisterdag groesbeek 2014

Geplaatst: ma 29 sep 2014, 15:28
door bas focal m180
Olaf Markus schreef:
Ik ga hier ook eens een keer aan mee doen dus ik kom als de datum gaat passen.
Ja doen.

Ik denk dat het zaterdag 27 dec wordt.

Re: interesse peiling: luisterdag groesbeek 2014

Geplaatst: ma 29 sep 2014, 15:42
door Motorfret
dat denk ik ook.

nog ff met de eigenaar overleggen. :sure:

Re: interesse peiling: luisterdag groesbeek 2014

Geplaatst: ma 29 sep 2014, 16:00
door TubeHead
Voor de verandering lekker dichtbij ! :mrgreen:

Re: interesse peiling: luisterdag groesbeek 2014

Geplaatst: ma 29 sep 2014, 17:13
door cool
Goed plan John!

Re: interesse peiling: luisterdag groesbeek 2014

Geplaatst: ma 29 sep 2014, 17:15
door ds23man
Nog belangstelling voor de Ultrazoooms? Beetsterszwaag is voor mij uitgevallen ivm mijn rug.......

Re: interesse peiling: luisterdag groesbeek 2014

Geplaatst: ma 29 sep 2014, 21:22
door sander1238
Ja ik ben erbij.

Re: interesse peiling: luisterdag groesbeek 2014

Geplaatst: ma 29 sep 2014, 21:35
door ray5150
sander1238 schreef:
Ja ik ben erbij.
Mét de Pass Labs ?

Re: interesse peiling: luisterdag groesbeek 2014

Geplaatst: ma 29 sep 2014, 23:09
door AatV
Motorfret schreef:

het is zo'n beetje de minst georganiseerde luisterdag die er is: ik zorg voor een zaal en koffie, de rest ......
Kan me herinneren dat er nog wel iets meer was dan koffie, was dik in orde!

groet,
Aat

Re: interesse peiling: luisterdag groesbeek 2014

Geplaatst: di 30 sep 2014, 7:17
door sander1238
ray5150 schreef:
sander1238 schreef:
Ja ik ben erbij.
Mét de Pass Labs ?
Tuurlijk

Re: interesse peiling: luisterdag groesbeek 2014

Geplaatst: di 30 sep 2014, 10:15
door Wowly
Ik heb ook wel interesse om te komen. Slag om de arm houden ivm drukte dagen eind december...

Re: interesse peiling: luisterdag groesbeek 2014

Geplaatst: di 30 sep 2014, 23:13
door Kappa7
Lijkt me leuk.
Hoop ik MN pearl2 pass klaar te hebben met de einvsterker van Sander en nog FF op zoek naar een pass voorversterker kunnen we een complete pass set samen stellen :mrgreen: :mrgreen: wie heeft een B5 gemaakt?

Re: interesse peiling: luisterdag groesbeek 2014

Geplaatst: wo 01 okt 2014, 10:48
door Dalojan
Als de datum gaat passen in de thuisfront het toelaat ben ik ook van de partij. Misschien neem ik ook wat mee voor demo of bekijk, even afwachten of ik dan wat heb.
Misschien als er belangstelling voor is wel weer de TL met AL170 en 34mm AUDAX plus 4 kanaal versterker met DSP.

Groetsz,
Jan

Re: interesse peiling: luisterdag groesbeek 2014

Geplaatst: wo 01 okt 2014, 10:48
door Dalojan
Als de datum gaat passen in de thuisfront het toelaat ben ik ook van de partij. Misschien neem ik ook wat mee voor demo of bekijk, even afwachten of ik dan wat heb.
Misschien als er belangstelling voor is wel weer de TL met AL170 en 34mm AUDAX plus 4 kanaal versterker met DSP.

Groetsz,
Jan