Pagina 1 van 1

Iemand ervaring met AudioTool?

Geplaatst: za 27 sep 2014, 9:05
door r.ladage
De topic titel geeft het al weg, heeft iemand ervaring met AudioTool.
Als leek lijkt het alles aan boord te hebben, maar dan denk ik altijd: Als iets te mooi lijkt om waar te zijn dan is het waarschijnlijk ook zo :)

Hier nog een link naar de manual.

Re: Iemand ervaring met AudioTool?

Geplaatst: za 27 sep 2014, 13:12
door markbakk
Wat wil je ermee meten?

Re: Iemand ervaring met AudioTool?

Geplaatst: za 27 sep 2014, 15:14
door r.ladage
Frequency response van de drivers :)

Re: Iemand ervaring met AudioTool?

Geplaatst: za 27 sep 2014, 20:04
door markbakk
Dat zal (met enige beperkingen) wel lukken. Omdat je niet de absolute fase-informatie zal kunnen achterhalen kun je de resultaten niet gebruiken voor het maken van filters.

Re: Iemand ervaring met AudioTool?

Geplaatst: za 27 sep 2014, 20:20
door r.ladage
ah, ok helder. Dat was dan wel de volgende stap, maar dan heb je dus net even wat meer info nodig.
Bedankt!