Pagina 1 van 1

Dremel goes 3D

Geplaatst: vr 19 sep 2014, 8:56
door Barry2001

Re: Dremel goes 3D

Geplaatst: vr 19 sep 2014, 9:06
door ray5150
Velleman heeft er ook al eentje.

Re: Dremel goes 3D

Geplaatst: vr 19 sep 2014, 10:00
door b_force
ray5150 schreef:
Velleman heeft er ook al eentje.
Velleman importeert gewoon Chinese meuk en rebrand het :lol:

Volgens Tweakers kost die Dremel 775 euro, wat een bijzonder nette prijs is :)

Re: Dremel goes 3D

Geplaatst: vr 19 sep 2014, 13:04
door Pjotr
b_force schreef:
ray5150 schreef:
Velleman heeft er ook al eentje.
Velleman importeert gewoon Chinese meuk en rebrand het :lol:
Dit ziet er anders ook wel erg Chinees uit, zeker voor dat bedrag. Aan de voorbeelden op die site te zien kun je er trouwens weinig nuttigs mee anders dan dat het je van de straat houdt.

Re: Dremel goes 3D

Geplaatst: vr 19 sep 2014, 15:06
door Muug
Pjotr schreef:
........ Aan de voorbeelden op die site te zien kun je er trouwens weinig nuttigs mee anders dan dat het je van de straat houdt.
:rofl:

Re: Dremel goes 3D

Geplaatst: vr 19 sep 2014, 15:47
door Dan
Wat is er mis met chinese meuk? :think:

Re: Dremel goes 3D

Geplaatst: vr 19 sep 2014, 16:59
door ray5150
Maar als je zo'n ding wilt hebben kun je hem toch ook bestellen bij forumlid Vinculum ?
http://www.builda3dprinter.eu/

Re: Dremel goes 3D

Geplaatst: vr 19 sep 2014, 17:14
door Dan
Ik heb een collega die er IPhone hoesjes mee maakt. Tsssk.... :rofl:

Re: Dremel goes 3D

Geplaatst: vr 19 sep 2014, 17:18
door ray5150
Dan schreef:
Ik heb een collega die er IPhone hoesjes mee maakt. Tsssk.... :rofl:
Ja, dan is die 1000 euro echt geen weggegooid geld... :mrgreen:

Re: Dremel goes 3D

Geplaatst: vr 19 sep 2014, 17:57
door Dan
ray5150 schreef:
Dan schreef:
Ik heb een collega die er IPhone hoesjes mee maakt. Tsssk.... :rofl:
Ja, dan is die 1000 euro echt geen weggegooid geld... :mrgreen:
:lagge: :rofl: ](*,)

Re: Dremel goes 3D

Geplaatst: za 20 sep 2014, 10:11
door Barry2001
Je moet je ook niet vergissen met dat ding trouwens. Dus dat de stoommaaltijd van de AH erin gaat :mrgreen:

Re: Dremel goes 3D

Geplaatst: za 20 sep 2014, 11:02
door teacher
Die dremel, dat is een flashforge dreamer:
http://www.flashforge-usa.com/shop/3d-p ... nter.html/
Maar dan niet dual, en met dremel logo erop...

Re: Dremel goes 3D

Geplaatst: za 20 sep 2014, 11:43
door Dan
Nóg een mooie toepassing... :rock:
The_Smurfs_2_Wallpaper_clumsy-smurf1.jpg

Re: Dremel goes 3D

Geplaatst: za 20 sep 2014, 13:44
door ds23man
Is wel iets voor Dre trouwens, hij zet zijn project erin en 5 minuten later: Ping... Project klaar. :lol: :lol:

Re: Dremel goes 3D

Geplaatst: do 29 jan 2015, 13:47
door MechanicalAnimal
kan zo'n ding dan ook karton carbon poetsen? :mrgreen:

Re: Dremel goes 3D

Geplaatst: do 29 jan 2015, 15:51
door FR_Aad
MechanicalAnimal schreef:
kan zo'n ding dan ook karton carbon poetsen? :mrgreen:
:mrgreen: