Pagina 1 van 1

504 Gateway Time-out

Geplaatst: di 16 sep 2014, 6:43
door SARK
Ik heb de laatste tijd (ongeveer een maandje) af en toe het volgende probleem:
504 Gateway Time-out.jpg
meestal verschijnt de website na een refresh wel maar soms moet ik echt een paar minuutjes wachten.

Is dit iets lokaals of hebben meer mensen hier last van :?:

Re: 504 Gateway Time-out

Geplaatst: di 16 sep 2014, 6:56
door pappaleo
Dat heb ik ook zo nu en dan.

Re: 504 Gateway Time-out

Geplaatst: di 16 sep 2014, 6:57
door ds23man
Heb ook regelmatig problemen, vooral s'ochtends rond een uur of 7. Kom dan helemaal het forum niet op.

Re: 504 Gateway Time-out

Geplaatst: di 16 sep 2014, 7:03
door Chris_T
Idem, ik krijg soms ook een 502 of 503 melding.
Meestal maar kort onbereikbaar, maar laatst duurde het meer dan een half uur ](*,) .

De hamsters zullen wel op zijn.

Re: 504 Gateway Time-out

Geplaatst: di 16 sep 2014, 7:06
door SARK
Het komt idd vaak 's morgens voor en zo te zien aan de woonplaatsen is het zeker niet lokaal.

Re: 504 Gateway Time-out

Geplaatst: di 16 sep 2014, 8:02
door ray5150
Vrijwel nooit, slechts een heel enkele keer.

Re: 504 Gateway Time-out

Geplaatst: di 16 sep 2014, 13:53
door Henkjan
yep, t probleem was bekend en is ondertussen door Sander opgelost :goedzo:

Re: 504 Gateway Time-out

Geplaatst: di 16 sep 2014, 14:02
door hannesie
Heh, gelukkig, ik was al helemaal ontregeld in de ochtend. :bakkie: :relax: :mrgreen:

Re: 504 Gateway Time-out

Geplaatst: di 16 sep 2014, 16:44
door SARK
Super :!:

Re: 504 Gateway Time-out

Geplaatst: di 16 sep 2014, 17:44
door ds23man
hannesie schreef:
Heh, gelukkig, ik was al helemaal ontregeld in de ochtend. :bakkie: :relax: :mrgreen:
Hier ook: Peuk, bak koffie, zelfbouwaudioforum. Dan komt de stoelgang wel op gang! :mrgreen: :rofl: :rofl:

Re: 504 Gateway Time-out

Geplaatst: di 16 sep 2014, 19:12
door Chris_T
Henkjan schreef:
yep, t probleem was bekend en is ondertussen door Sander opgelost :goedzo:
Nice! Was het een intern probleem, of had het iets met de routering te maken zoals een tijdje geleden?

Re: 504 Gateway Time-out

Geplaatst: di 16 sep 2014, 22:34
door Henkjan
Chris_T schreef:
Henkjan schreef:
yep, t probleem was bekend en is ondertussen door Sander opgelost :goedzo:
Nice! Was het een intern probleem, of had het iets met de routering te maken zoals een tijdje geleden?
t was een issue op de server