Pagina 1 van 1

Even voorstellen...

Geplaatst: do 11 sep 2014, 16:53
door Akoestiekwinkel
Beste Forum leden,

Ik kan de plaats waar nieuwe leden zich kunnen voorstellen helaas niet vinden, dus dan maar in het Akoestiek gedeelte, past ook wel goed bij ons. Ik heb de Akoestiekwinkel hier aangemeld omdat er zo nu en dan wat berichten op dit forum worden geplaatst welke gerelateerd zijn aan akoestiekwinkel. Een tweede reden is natuurlijk ons zelf verdiepen in de doelgroep en de zelfbouw wereld. Hopelijk zijn wij als winkel ook welkom!

Vriendelijke groeten,

Wicher Donga

Akoestiekwinkel

Re: Even voorstellen...

Geplaatst: do 11 sep 2014, 17:12
door Henkjan
Zeker zijn jullie welkom, de kennis van pro's wordt zeker op prijs gesteld.