Pagina 1 van 1

Mark Levinson M1

Geplaatst: wo 27 aug 2014, 7:35
door ds23man

Re: Mark Levinson M1

Geplaatst: wo 27 aug 2014, 7:48
door beijert
Ja, hoho. Daar zitten wel Mivoc achtige chromen ringetjes op.

Re: Mark Levinson M1

Geplaatst: wo 27 aug 2014, 9:07
door AatV
Typisch een product dat z'n waarde ontleent aan z'n (hoge) prijs.
Lijkt een cirkelredenering, maar het werkt wel!

groet,
Aat

Re: Mark Levinson M1

Geplaatst: wo 27 aug 2014, 12:15
door ray5150
Voor dat geld hadden ze wel effe die loze gaten dicht mogen plamuren ! :shock:
En een paar zwarte schroefjes konden er ook al niet af, zuinige kelen !! :rofl: :rofl:
attachment.jpg

Re: Mark Levinson M1

Geplaatst: wo 27 aug 2014, 12:34
door ds23man
Daar is dat blingblingrandje vanaf Ray

Re: Mark Levinson M1

Geplaatst: wo 27 aug 2014, 12:39
door pappaleo
ray5150 schreef:
Voor dat geld hadden ze wel effe die loze gaten dicht mogen plamuren ! :shock:
En een paar zwarte schroefjes konden er ook al niet af, zuinige kelen !! :rofl: :rofl:
Joh, dat chromen randje is er af gelazerd. Lijkt wel Italiaans :rofl: :rofl:
ChroomRandje.jpg

Re: Mark Levinson M1

Geplaatst: wo 27 aug 2014, 12:40
door ray5150
ds23man schreef:
Daar is dat blingblingrandje vanaf Ray
Dan nog, mag je verwachten, nee, eisen, dat het er ultranetjes uitziet.... :roll:

Re: Mark Levinson M1

Geplaatst: wo 27 aug 2014, 12:42
door Pjotr
Hoog Disco gehalte zeg :shock: Ze zullen wel net zo klinken als hun marketing :mrgreen:

Re: Mark Levinson M1

Geplaatst: wo 27 aug 2014, 12:44
door ray5150
Schreeuwerig, Peter ? :lol:

Re: Mark Levinson M1

Geplaatst: wo 27 aug 2014, 12:52
door John P
De enige mensen die nog gemakkelijk 10K euro uitgeven voor een luidspreker wonen in Dubai of Hongkong. De looks zijn gewoon aangepast aan de lokale smaak. Die verwende Europeanen met hun elegante smaak bouwen liever zelf, de krenten.

Re: Mark Levinson M1

Geplaatst: wo 27 aug 2014, 13:00
door ray5150
Eh, John, hij kost 100.000 $ (zou dat per stuk, of per paar zijn... :-k ) da's nog wat meer dan 10.000 euro, 65803 meer, om precies te zijn. :mrgreen:
Inderdaad houden Aziaten wel van Bling.

Re: Mark Levinson M1

Geplaatst: wo 27 aug 2014, 13:05
door beijert
Die chromen randjes zitten er nog voor de stevigheid ook volgens hen. Proffesionele units zijn natuurlijk niet zo degelijk gebouwd.

Zou daar ook een standaard Beyma filter in zitten?

Re: Mark Levinson M1

Geplaatst: wo 27 aug 2014, 13:24
door firsttimer
Mochten die genoemde Beyma Hoorn en Units er in zitten dan kom ik tot de volgende stukprijs:

TD164 = 56,00
CP385Nd = 204,00
12P80Nd = 344,00
18P80Nd = 421,00
1025,00 Euro

Dan heb je nog wat uitgaven voor het filter, kast en spuitwerk dus ik denk dat je voor 1500,00 Euro p/kant als particulier een heel eind komt. Een 'gezonde' marge zou mijn werkgever zeggen :lol:

Re: Mark Levinson M1

Geplaatst: wo 27 aug 2014, 13:37
door ray5150
Zouden ze ook inruilen, als je bijvoorbeeld nog een paar van die smek Avalon dingen hebt staan te verstoffen ?

Re: Mark Levinson M1

Geplaatst: wo 27 aug 2014, 20:45
door richard
ds23man schreef:
Mark Levinson durft wel:
Is dat de Mark van Harman, of de Mark van het orgasme.

Re: Mark Levinson M1

Geplaatst: za 30 aug 2014, 11:10
door Jan Geert
Ik sla vanochtend de Volkskrant open. Toevallig had ik dit topic gelezen afgelopen week. Wat zie ik:
Poetin, Medvedev and Mark Levinson.jpg
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Dat geeft je een beeld van de 'clientèle' :evil: :evil: :evil:

en nee, dit is géén photoshop!!!!

Re: Mark Levinson M1

Geplaatst: za 30 aug 2014, 12:07
door ray5150
Een prachtig Technics RS series Tapedeck. :yeah: :yeah:
En bij de vinyl liefhebbers heeft meneer het nu ook helemaal gemaakt. :lol: :lol:

Re: Mark Levinson M1

Geplaatst: za 30 aug 2014, 13:25
door pappaleo
Jan Geert schreef:
Ik sla vanochtend de Volkskrant open. Toevallig had ik dit topic gelezen afgelopen week. Wat zie ik:
Poetin, Medvedev and Mark Levinson.jpg
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Dat geeft je een beeld van de 'clientèle' :evil: :evil: :evil:

en nee, dit is géén photoshop!!!!
:rofl: :rofl: De russische belastingbetaler, dus :rofl: :rofl:

Re: Mark Levinson M1

Geplaatst: vr 03 okt 2014, 20:45
door Mr Tube
Jan Geert schreef:
Ik sla vanochtend de Volkskrant open. Toevallig had ik dit topic gelezen afgelopen week. Wat zie ik:
De bijlage Poetin, Medvedev and Mark Levinson.jpg is niet meer beschikbaar
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Dat geeft je een beeld van de 'clientèle' :evil: :evil: :evil:

en nee, dit is géén photoshop!!!!
Deze twee russen zijn duidelijk liefhebbers van Hifi, ik heb al meer plaatjes gezien dat ze met audio in de weer waren.

Dit kwam ik in Istanbul tegen:
extreme5.jpg
Sonus Faber met MacIntosh, ik denk dat ik dit toch hoger inschat dan die ML
zelfde prijsklasse, hele set 300.000 euro. Klonk wel fantastisch