Pagina 1 van 1

Max stelt zich voor.

Geplaatst: di 12 aug 2014, 19:26
door engineers
Hallo allen,

Ik ben max, en woon in noord brabant.

Ben vroeger heel actief geweest met electronica, maar was al een aantal jaren gestopt.

Maar ben weer begonnen.

Re: Max stelt zich voor.

Geplaatst: di 12 aug 2014, 19:28
door ray5150
Klinkt goed, welkom bij deze, Max.
Heb je ook weer bepaalde plannen, je zult niet voor niks lid zijn geworden ?

Re: Max stelt zich voor.

Geplaatst: di 12 aug 2014, 19:45
door dre
Welkom!

Heb je al wat mooie plannen? :sure: