Max stelt zich voor.
Geplaatst: di 12 aug 2014, 19:26
Hallo allen,
Ik ben max, en woon in noord brabant.
Ben vroeger heel actief geweest met electronica, maar was al een aantal jaren gestopt.
Maar ben weer begonnen.
Ik ben max, en woon in noord brabant.
Ben vroeger heel actief geweest met electronica, maar was al een aantal jaren gestopt.
Maar ben weer begonnen.