Pagina 1 van 1
Voorstellen. + ACTIEVE LINK WORKSHOP.
Geplaatst: do 31 jul 2014, 12:40
door Chillemans
Leden van het Zelfbouwaudio!
Mijn naam is Sander Tillemans, bijna 23 jaar oud, en beveiliger van beroep.
Naast houtbewerking ben ik ook actief in de automotive en beginnend audiofiel, waarbij beschaafd de ondertoon is.
Zelf ben ik al enige tijd bezig met projecten op touw aan het zetten, sommige audio gerelateerd, sommige dan weer niet, een showcase van oude projecten onderstaand.
Reden dat ik lid ben geworden van dit forum is dat ik mij wil verdiepen in de theorie en opbouw van kwalitatieve audio, en deze toe te kunnen passen in toekomstige projecten. Qua theoretische audio ben ik een leek, maar technisch onderbouwt, dus ik hoop sturing en inzichten te kunnen ontvangen van mensen die hun heil kunnen vinden bij het ontwerp en uitwerken van projecten.
Mochten jullie vragen hebben, stel ze gerust.
Hier even iets (non audio gerelateerd) van mn laatste projecten, ik plaats de eindresultaten, de link naar mijn
imageshack Facebook met foto's van begin tot eind. Dit om de server niet onnodige te belasten..!
Klikje hiero (ook als je geen FB hebt)
Re: Voorstellen.
Geplaatst: do 31 jul 2014, 12:54
door Zweitse
Welkom op het forum.
Re: Voorstellen.
Geplaatst: do 31 jul 2014, 13:06
door ray5150
Van harte welkom, ik wens je veel leesplezier op het forum toe.
Re: Voorstellen.
Geplaatst: do 31 jul 2014, 13:13
door pappaleo
Welkom hier. Mooi werk toon je daar

Re: Voorstellen.
Geplaatst: do 31 jul 2014, 13:19
door ray5150
Foto's mogen gerust op de forum server geplaatst worden.
Let er wel op dat ze niet groter zijn dan ongeveer 2 mb per stuk.
Opm. door Marp: er geldt geen limiet voor de omvang van afbeeldingen.
(de hier vermelde 2MB-limiet bestond slechts tijdelijk als nawee van een serververhuizing)
Re: Voorstellen.
Geplaatst: do 31 jul 2014, 13:22
door Bart_M
Welkom Sander.
Re: Voorstellen.
Geplaatst: do 31 jul 2014, 13:27
door Henkjan
Welkom hier (de imagehack link doet t op mn werk niet, die bekijken we later dus wel)
Re: Voorstellen.
Geplaatst: do 31 jul 2014, 13:32
door Dan
Welkom hier

Re: Voorstellen.
Geplaatst: do 31 jul 2014, 13:58
door Wowly
Welkom Sander!!
Re: Voorstellen.
Geplaatst: do 31 jul 2014, 17:08
door CoenvanDongen
Geweldig houtsnijwerk zeg! Daar is een hoop geduld en skills voor nodig!
Re: Voorstellen.
Geplaatst: do 31 jul 2014, 21:38
door rikpost
Aan zoveel toewijding kunnen er hier een hoop nog een puntje zuigen.
Benieuwd straks naar je eerste audio project.
Enne welkom uiteraard

Re: Voorstellen.
Geplaatst: vr 01 aug 2014, 1:58
door Marp
Welkom Sander.
Misschien handig om te weten: de afbeeldingen waarover wordt gesproken, zijn helaas niet door iedereen te bekijken. Imageshack heeft tegenwoordig de nare eigenschap om zijn inhoud geheel te blokkeren voor eenieder die niet 1 van de 3 door hun voorgeschreven browsers gebruikt.
Re: Voorstellen.
Geplaatst: vr 01 aug 2014, 2:04
door Chillemans
Oh, bedankt voor het attenderen! Helaas zijn het nogal veel foto's.. vandaar ik eigenlijk op deze manier iedereen wou bereiken.
Ik zal kijken naar een alternatief (ook voor de toekomst)
Re: Voorstellen.
Geplaatst: vr 01 aug 2014, 6:04
door SARK
Wat mij betreft mag je wel de highlights hier op het forum uploaden want ik ben reuze nieuwsgierig naar je verhaal over hoe je tot dit resultaat bent gekomen
Dat glimt als een hondenlul in de maneschijn

Re: Voorstellen.
Geplaatst: vr 01 aug 2014, 10:05
door Chillemans
Nou moet ik zeggen dat je foto uitkiest mid-process.
Nadat ik de vorm uit het hout had en alle imperfecties weg geschuurd, MDF lock erop (witte verf), die gewetsand tot op korrel 1200. Daarna alle imperfecties geplamuurd en ook gewetsand tot op 1200. Daarna industriele vullende primer, die ook weer gewetsand tot op 1200 tot ik een spiegelglad oppervlak had. Toen busje chroomspray erover.
Zag er wel kicke uit, maar chroomspray is troep. Aan mn voorbereiding lag het in ieder geval niet. Begin tot eind van dit project zat er 200 manuren in.
Re: Voorstellen.
Geplaatst: vr 01 aug 2014, 10:36
door Barry2001
Heeft het een functie, of is het een kunstvorm? Waar ook niks mis mee is natuurlijk. Heb in de woonkamer een 'Kuifje raket' replica staan, daar doet 'ie me wel een beetje aan denken

een beetje maar, vorm en zeker kleur is anders natuurlijk.
Bijzonder en fraai in elk geval. Upload eens wat foto's anders, ik kan blijkbaar met mijn browser ook je imageshack niet bekijken.
Re: Voorstellen.
Geplaatst: vr 01 aug 2014, 10:44
door TubeHead
Aan je hout skills ligt het niet aan. Welkom !
Re: Voorstellen.
Geplaatst: vr 01 aug 2014, 11:27
door Chillemans
Eerst even eten scoren, dan upload ik wat werk. Tot zo!
Edit: Even mijn facebook aanpassen dat iedereen bereikbaar is, het zijn simpelweg teveel foto's.
(ik maak overal foto rapportages van)
Edit: Jullie kunnen de foto's
HIER bekijken, URL is boven ook al aangepast

!