Pagina 1 van 1
3D freesbedrijfje gezocht
Geplaatst: wo 30 jul 2014, 22:15
door MDG
Hallo,
Wellicht is het al een keer gevraagd op dit forum, maar ik ben vrij nieuw op dit forum.
Weet iemand een (klein) bedrijfje of hobbyer die de mogelijkheid heeft om platen hout
(berken multiplex) te frezen voor een aantal luidsprekerkasten?
3D frezen is noodzakelijk omdat het luidsprekerontwerp diverse hoeken heeft op de langszijde
van de plaat.
Hoor het graag.
Gr.
Marcel
Re: 3D freesbedrijfje gezocht
Geplaatst: wo 30 jul 2014, 23:42
door ray5150
Je zou eens kunnen gaan praten met forumlid Kees Soeters :
http://forum.zelfbouwaudio.nl/memberlis ... file&u=647
http://www.techgraphix.nl/
Volgens mij heeft hij iets dergelijks wel eens eerder gedaan.
Re: 3D freesbedrijfje gezocht
Geplaatst: wo 30 jul 2014, 23:58
door audiomanics
3D frezen (relieffrezen) kan altijd, maar het is een heel tijdrovend klusje omdat je de hele lengte omgeveer 10 keer per millimeter gaat afleggen, bovendien moet je dan wel het hele relief eerst grof weg frezen. Dus mogelijk is het op een eenvoudiger wijze te doen: met een knappe zaagtafel bijvoorbeeld.
Kees
Re: 3D freesbedrijfje gezocht
Geplaatst: do 31 jul 2014, 0:44
door Ivo
Zaagkees.

Re: 3D freesbedrijfje gezocht
Geplaatst: do 31 jul 2014, 10:56
door audiomanics
Zaagkees over twee weken weer.... maar dan ook vandikteKees, afkortKees, lijmKees en transportKees.
Kees
Re: 3D freesbedrijfje gezocht
Geplaatst: do 31 jul 2014, 13:15
door ray5150
Je wordt een ZZPKees, Kees ?

Re: 3D freesbedrijfje gezocht
Geplaatst: do 31 jul 2014, 14:02
door ds23man
Dat is weers eens wat anders dan een KeesKees.

Re: 3D freesbedrijfje gezocht
Geplaatst: ma 04 aug 2014, 22:30
door hrscharft
Das gemeen
daar kan ik natuurlijk nooit tegenaan
LijmKees, Zaagkees, LaserKees, FreesKees, VandikteKees, AfkortKees en wie weet wat ie allemaal nog meer bedenkt.
Dalijk gaat ie me vertellen dat ie ook nog DraaiKees is.
Re: 3D freesbedrijfje gezocht
Geplaatst: ma 04 aug 2014, 23:03
door ray5150
Ik meen te weten dat Kees ook een draaibank(je) heeft staan...

Re: 3D freesbedrijfje gezocht
Geplaatst: wo 06 aug 2014, 14:28
door MDG
Hallo,
Allen bedankt voor de input.
Topic mag gesloten worden.
Mvg,
Marcel
Re: 3D freesbedrijfje gezocht
Geplaatst: wo 06 aug 2014, 18:26
door ray5150
Oh ?
Maar mogen wij niet weten op welke oplossing je uitgekomen bent ?

Re: 3D freesbedrijfje gezocht
Geplaatst: wo 06 aug 2014, 21:21
door audiomanics
ray5150 schreef:Maar mogen wij niet weten op welke oplossing je uitgekomen bent ?

de NietKees...
Oh ja, Kees den draaier (of draaikees) ben ik ook..
Kees