Pagina 1 van 1

Vintage Telefunken set

Geplaatst: di 15 jul 2014, 17:21
door Leobus
Hallo,

Misschien niet helemaal het juiste topic om dit aan de orde te stellen. Sorry daarvoor.
Wat wil het geval.
Onlangs is mijn vader overleden en nu zijn wij bezig zijn inboedel op te ruimen.
Hij was muziekliefhebber, maar geen audiofiel ofzo.
Wel had hij in het verleden een, voor die tijd, geweldige set. Ook heel duur trouwens.
Het was deze set van Telefunken. Ff een plaatje geleend.
http://commons.m.wikimedia.org/wiki/Fil ... Acusta.jpg
De set is nog compleet, maar de staat van dienst ken ik niet. Dus platenspeler, taperecorder, versterker, tuner en twee boxen.
Ik zou graag weten of deze set nog waarde heeft zodat ik geen verkeerde beslissingen ga nemen.
Mogelijk is er zelfs iemand die belangstelling heeft deze set over te nemen. Een prijs kan en wil ik nog niet noemen omdat ik geen flauw idee heb wat de waarde is. Sorry voor het negeren van de regels.

Groet,

Leobus

Re: Vintage Telefunken set

Geplaatst: di 15 jul 2014, 17:37
door Henkjan
dan zetten we t toch voorlopig even in t kant&klaar spul hoekje

ziet er mooi uit, en ik zag daar staan 450DM per apparaat in 1965. daar kon je toen ook wel een leuk autootje voor kopen denk ik

Re: Vintage Telefunken set

Geplaatst: ma 21 jul 2014, 16:13
door Leobus
Hallo,

De set heeft een plekje gevonden bij een liefhebber. Gelukkig niet naar het inleverdepot van de gemeente hoeven brengen.

Groet,

Leobus