Pagina 1 van 1

Iemand bekend met www.pavouk.org ?

Geplaatst: wo 09 jul 2014, 20:40
door ray5150
Ik kwam een tijdje terug een site van een Tsjechische meneer tegen, http://www.pavouk.org/en_index.html
Hij knutselt veel met DAC's en plaats daar op zijn site bouwverslagen van, compleet met Eagle files, PDF's en BOM's erbij.

Heeft iemand hier weleens iets van deze site nagebouwd ?

Re: Iemand bekend met www.pavouk.org ?

Geplaatst: do 10 jul 2014, 0:13
door democles
JA,ik......... :mrgreen:

http://www.pavouk.org/hw/modulardac/en_ad1865i2s.html

De dac deed het wel,alleen op 16 bit,daarboven werd het een ruisbron. :(

Was een probeersel,om de receiver chip (normaal een CS8414 of een CS8416 ) te omzeilen.

Re: Iemand bekend met www.pavouk.org ?

Geplaatst: vr 11 jul 2014, 18:30
door SuperR
Het is ook een 18 bit DAC (zegt hij zelf ook), heel raar is dat dus niet..

Re: Iemand bekend met www.pavouk.org ?

Geplaatst: zo 13 jul 2014, 1:18
door democles
Het is ook een 18 bit DAC (zegt hij zelf ook), heel raar is dat dus niet..
Klopt als een bus.
Maar ik was ook niet echt weg van het geluid wat er uit kwam,het werkt,was leuk om te bouwen,heb beter gehoord,einde oefening.

Voor de rest maakt,bedenkt,Pavouk,leuke dingen. :wink:
Maar meestal SMD en dat trekt deze bouwer niet............. :mrgreen:

Re: Iemand bekend met www.pavouk.org ?

Geplaatst: zo 13 jul 2014, 13:08
door ray5150
democles schreef:
Maar meestal SMD en dat trekt deze bouwer niet............. :mrgreen:
Dat is vrij simpel om te zetten naar Trough-Hole. :mrgreen: