Pagina 1 van 1

verdeeldoos zelf maken!!

Geplaatst: vr 14 apr 2006, 13:27
door Paul
Vandaag heb ik vanuit de meterkast een aparte groep voor de audio gefabriceerd; deze gaat met 3*2,5mm2 direct naar mijn kamer toe.

Is dit een goede stekkerdoos voor het geld?


vervolg zie post 3


bvd Paul

Geplaatst: vr 14 apr 2006, 15:31
door audiofreak
Lijkt mij prima,zeker als je stekkers van je apparatuur ook van Bals zijn,want dan heb jet ultieme contact tussen stekker en doos.
Ik vind die doos ook niet duur eigenlijk.

Geplaatst: vr 14 apr 2006, 15:51
door Jag
Grappig, waar ik werk hebben we heel veel van deze stekkerblokken in gebruik :).

Geplaatst: wo 19 apr 2006, 15:37
door Paul
Ik heb het betreffende verdeelblok in m'n handen gehad, het ziet er niet uit, van lelijk goedkoop glimmend plastic ed.....

Ik wil zelf maar iets in elkaar bouwen, en ging bij een electronicagroothandel hier in de buurt op zoek naar goed materiaal. Men had een catalogus van mennekes, die hadden wel wat ik nodig had.

http://www.mennekes.de/go/show?ID=10512 ... &COMP=page

Alleen om en nabij de 25 euro p.s. :roll:

Iemand nog goede alternatieven?

Ik merk wel dat dergelijke spullen niet op iedere hoek van de straat te koop zijn iig. Met een goede onlineshop die zonder problemen kleine hoeveelheden aan particulieren verkoopt zou je me zeer blij maken:wink:

Geplaatst: wo 19 apr 2006, 18:37
door Art
Paul schreef:

Iemand nog goede alternatieven?
Als het je gaat om de 'looks' zou ik het niet weten, misschien bij die rakkers die ook op de bekende HighEnd beurzen staan. Als het puur gaat om de juiste werking zou ik eens bij de bouwmarkt naar het merkspul kijken. Goed en met 'n nette prijs kwaliteit verhouding.

Geplaatst: wo 19 apr 2006, 18:40
door Wijx
de audiofabriek heeft hele mooie

Geplaatst: wo 03 mei 2006, 20:34
door Duck Twacy
Deze die ze hier verkopen zijn wel fraai
http://www.hexateq-av.com/

Afbeelding

Maar kosten natuurlijk wel wat meer (maar niet zoveel als de Powershower, dacht ik)

Geplaatst: vr 05 mei 2006, 20:22
door Miniwatt
Afbeelding

Wat een ontoegankelijke vage site zeg...

Geplaatst: za 06 mei 2006, 23:18
door Duck Twacy
Te moeilijk voor je?

Hier een pdfje
http://www.hexateq-av.com/datasheet%20s ... lok3-5.pdf