Pagina 1 van 1
De afbeelding die je als bijlage wilde meegeven, is ongeldig
Geplaatst: di 17 jun 2014, 13:32
door maikbike
Als ik een afbeelding maak met mijn telefoon en deze als bijlage wil toevoegen aan een bericht krijg ik de melding: De afbeelding die je als bijlage wilde meegeven, is ongeldig.
Dit is sinds kort, in het verleden is het met dezelfde telefoon wel gelukt.Zelfs vanaf mijn mobiel direct naar het mobiele forum uploaden.
Procedure :
Foto maken ( galaxy note 3)
Foto middels USB kopiëren naar een map op pc.
Uploaden naar forum => FAIL.
Het ligt puur aan de afbeelding gemaakt met mijn telefoon, andere bestanden gaan gewoon goed.
Iemand enige idee wat er loos is

Afbeelding met een tegroot formaat ofzo ?
afbeelding is 4128x3096
4.05MB.
Re: De afbeelding die je als bijlage wilde meegeven, is onge
Geplaatst: di 17 jun 2014, 13:45
door Bart_M
Kan het zijn dat de foto te groot is? Hoeveel MB is de foto?
Re: De afbeelding die je als bijlage wilde meegeven, is onge
Geplaatst: di 17 jun 2014, 13:54
door maikbike
4.05MB.
Gecomprimeerd (met Irfan View) naar 1.5MB krijg ik ze inderdaad wel online.
Het formaat is dus de boosdoener ?
Re: De afbeelding die je als bijlage wilde meegeven, is onge
Geplaatst: di 17 jun 2014, 15:12
door Henkjan
ja, er zit meen ik in de forum software een max grootte ingebakken
wel jammer dat de foutmelding dan zo vaag is, eens zien of dat aan te passen is
Re: De afbeelding die je als bijlage wilde meegeven, is onge
Geplaatst: di 17 jun 2014, 15:30
door bas focal m180
Het forum zegt dat als het niet lukt het plaatje niet groter als 600kb mag zijn .
Re: De afbeelding die je als bijlage wilde meegeven, is onge
Geplaatst: di 17 jun 2014, 16:52
door AatV
Computer says no......
[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=WOdjCb4LwQY[/youtube]
groet,
Aat
Re: De afbeelding die je als bijlage wilde meegeven, is onge
Geplaatst: di 17 jun 2014, 20:48
door ray5150
Ik had van de week dat ik een afbeelding wilde uploaden, daar ging iets mis mee, want verkeerd bestandsformaat, en ineens werden alle teksten op het scherm 4 x zo groot.
Helaas er niet aan gedacht om een printscreen te maken.
Wat me wel is opgevallen, is dat het uploaden van afbeeldingen sinds een paar dagen een stuk sneller gaat.

Re: De afbeelding die je als bijlage wilde meegeven, is onge
Geplaatst: di 17 jun 2014, 20:53
door ds23man
Hee verrek, ik ben alweer geruimd! Begint hier echt een breiclubje te worden!

Re: De afbeelding die je als bijlage wilde meegeven, is onge
Geplaatst: di 17 jun 2014, 20:54
door ds23man
Hee, ik ben al twee keer geruimd.....

Re: De afbeelding die je als bijlage wilde meegeven, is onge
Geplaatst: wo 18 jun 2014, 4:58
door Marp
Waarschijnlijk draaien we sinds de verhuizing weer met default instellingen (verse serversoftware). In de loop van de dag wordt hier even naar gekeken.
ray5150 schreef:Wat me wel is opgevallen, is dat het uploaden van afbeeldingen sinds een paar dagen een stuk sneller gaat.

We zitten alweer 24 dagen op de nieuwe locatie. Misschien heeft je provider net de upload verhoogd.
Re: De afbeelding die je als bijlage wilde meegeven, is onge
Geplaatst: wo 18 jun 2014, 5:01
door Marp
Probeer het nog maar eens met zo'n grote afbeelding.
Re: De afbeelding die je als bijlage wilde meegeven, is onge
Geplaatst: wo 18 jun 2014, 15:26
door maikbike
Fixed
