Pagina 1 van 1
Interview Bruno P
Geplaatst: vr 30 mei 2014, 8:26
door ds23man
Re: Interview Bruno P
Geplaatst: vr 30 mei 2014, 12:47
door Gerrit
Dank voor de link, erg interessant interview.
Gerrit
Re: Interview Bruno P
Geplaatst: vr 30 mei 2014, 17:33
door hannesie
Wel leuk om te lezen, en Bruno was al in augustus 2012 al eens bij de AVMN met de Mola-Mola.
Dac was hij mee bezig, en aan de onderzijde was er veel rood licht van de Ledjes.
Re: Interview Bruno P
Geplaatst: vr 30 mei 2014, 17:54
door ds23man
hannesie schreef:Wel leuk om te lezen, en Bruno was al in augustus 2012 al eens bij de AVMN met de Mola-Mola.
Dac was hij mee bezig, en aan de onderzijde was er veel rood licht van de Ledjes.
avmn aug 2012 - 9.jpg
Alle XLR's zitten op de kop!

Re: Interview Bruno P
Geplaatst: vr 30 mei 2014, 18:15
door ray5150
Inderdaad, ja...
En hoe weet je nou welke ingang welke functie heeft.

Re: Interview Bruno P
Geplaatst: vr 30 mei 2014, 18:18
door Zweitse
Of hij ligt gewoon op zijn kop

Re: Interview Bruno P
Geplaatst: vr 30 mei 2014, 19:07
door Pjotr
Zweitse schreef:Of hij ligt gewoon op zijn kop

Gezien de bouwwijze denk ik toch van niet. Zal wel dezelfde filosofie zijn als waarom de NCores er als rijstwafels uitzien

Re: Interview Bruno P
Geplaatst: vr 30 mei 2014, 19:19
door ray5150
Ze klinken net zo flauw als rijstwafels ?

Re: Interview Bruno P
Geplaatst: vr 30 mei 2014, 19:25
door AatV
Zal wel een batch zijn voor de Australische markt.
groet,
Aat
Re: Interview Bruno P
Geplaatst: vr 30 mei 2014, 20:04
door Ah!buis
Met de soldeerpinnen die kant uit

- xlr.JPG (18.6 KiB) 354 keer bekeken
en de print met de soldeerzijde boven ...
voelt 't een beetje vakantie

,
aan de buitenkant
Anne
Re: Interview Bruno P
Geplaatst: za 31 mei 2014, 0:03
door hannesie
Het is wel bijzonder dat jullie op een
prototype zoveel commentaar hebben, hij is nog gewoon in ontwikkeling en is alleen door hem in gebruik, en hij weet dus wel wat hij er aan kan hangen, en waar.
Aan de voorzijde waren ook geen duidelijke kanaal symbolen.
Daarnaast heb ik wel eerder de lipjes van de XLR aan de onderzijde gezien bij kant en klare producten, kan soms wel makkelijk zijn bij het ontkoppelen van de kabels.
Die eindtrappen klonken dus wel erg goed in de combinatie.
