kistradio bouwen
Geplaatst: do 29 mei 2014, 20:08
Hallo,
Mijn naam is Joost en ik ben nieuw op dit forum, ik heb vorig zomer een kistradio gebouwd en wou nu een betere bouwen. Ik had vorig jaar nog een paar speakers en heb een 180 watt motorradio-versterker gekocht voor weinig geld, deze begint alleen te vervormen op vol vermogen als ik de sub en treble boxen beide aan heb staan.
Ik wou dus iets beters bouwen maar weet niet zo goed waar ik moet beginnen, ik wou misschien een autoradio versterker gebruiken als versterker of een betere inbouw versterker halen, zoiets als het accusafe concept. Verder wil ik dat er mooi geluid in zit, wil dus een grote subwoofer halen maar is het het beste als die in een opgesloten ruimte zit of moeten er luchtgaten in zitten? Kan iemand hier nog iets verder over uitleggen?
Mvg Joost
Mijn naam is Joost en ik ben nieuw op dit forum, ik heb vorig zomer een kistradio gebouwd en wou nu een betere bouwen. Ik had vorig jaar nog een paar speakers en heb een 180 watt motorradio-versterker gekocht voor weinig geld, deze begint alleen te vervormen op vol vermogen als ik de sub en treble boxen beide aan heb staan.
Ik wou dus iets beters bouwen maar weet niet zo goed waar ik moet beginnen, ik wou misschien een autoradio versterker gebruiken als versterker of een betere inbouw versterker halen, zoiets als het accusafe concept. Verder wil ik dat er mooi geluid in zit, wil dus een grote subwoofer halen maar is het het beste als die in een opgesloten ruimte zit of moeten er luchtgaten in zitten? Kan iemand hier nog iets verder over uitleggen?
Mvg Joost