Pagina 1 van 1
Vinyl is nieuw hier.
Geplaatst: do 08 mei 2014, 17:40
door vinyl
k ben Vinyl, 44 jaren oud en kom uit Middenbeemster.
Omdat ik graag met hout bezig ben en van audio houdt maar in kennis tekort schiet vond ik het nodig mij hier aan te melden.
Tot n u toe heb ik allen maar oude speakers en platenspelers gepimpt, maar hoop tzt iets van 0 af aan op te bouwen.
Als eerste op mijn hobby lijst staat een actieve sub
Hier wat foto's van mijn afgeronde projecten.

- Thorens plint in massief palissander met een bies van vogeloog Esdoorn

- Bij passende pick

- Thorens plint in Wenge

- Gepimpte Dynaudio Concert speakers in Zebrano met Palissander

- Stands voor de Dyn's

- Bak voor LAD draaitafel
Mvg,
Vinyl
Re: Vinyl is nieuw hier.
Geplaatst: do 08 mei 2014, 18:13
door ray5150
Re: Vinyl is nieuw hier.
Geplaatst: do 08 mei 2014, 18:30
door vinyl
Dank je Ray
Ik hoop me hier ook te kunnen oriënteren voor een mooi transmissielijn speaker....
Klooien met hout kan ik wel, maar van luidspreker techniek heb ik (nog) geen sjoege

Re: Vinyl is nieuw hier.
Geplaatst: do 08 mei 2014, 18:52
door SARK
Dat zijn mooie plaatjes

Ja dat bedoel ik dubbelzinnig ... welkom en fijn dat je ook vinyl kan waarderen

Re: Vinyl is nieuw hier.
Geplaatst: do 08 mei 2014, 19:00
door avdboom
Welkom!
Je bent toch niet toevallig de buurman van Tony Gee heh?

(
http://Www.humblehomemadehifi.nl)
1 van de goeroe's naast de deur
Veel veel bouw plezier en ik kijk uit naar je projecten, want dit ziet er goed uit!
Re: Vinyl is nieuw hier.
Geplaatst: do 08 mei 2014, 19:10
door vinyl
Ik ken Tony (nog) niet, het is niet mijn buurman maar ver weg kan hij niet wonen.
Middenbeemster blijft een klein dorp

Re: Vinyl is nieuw hier.
Geplaatst: do 08 mei 2014, 20:03
door Dan
Mooie platenspeulerts hoor!

Re: Vinyl is nieuw hier.
Geplaatst: vr 09 mei 2014, 13:58
door vinyl
Thankz Dan.
Ik ben dol op platenspelers, en als ik ze een nieuw jasje kan geven.

Re: Vinyl is nieuw hier.
Geplaatst: za 10 mei 2014, 9:39
door disco
Een leuk kastje om een buizenversterker doet ook wonderen...
Welkom!
Re: Vinyl is nieuw hier.
Geplaatst: za 10 mei 2014, 12:37
door Barry2001
Het ziet fantastisch uit allemaal, welkom op dit forum!
Re: Vinyl is nieuw hier.
Geplaatst: zo 11 mei 2014, 17:19
door vinyl
disco schreef:Een leuk kastje om een buizenversterker doet ook wonderen...
Welkom!
Moet ik er wel eerst een bouwen...
En ik ben meer een houtwurm
Barry2001 schreef:Het ziet fantastisch uit allemaal, welkom op dit forum!
Dank je Barry
Re: Vinyl is nieuw hier.
Geplaatst: zo 11 mei 2014, 17:28
door TheoK
Wat een supergaaf spul heb je zeg. Prachtig om te zien.
Welkom.