Pagina 1 van 1

Vinyl is nieuw hier.

Geplaatst: do 08 mei 2014, 17:40
door vinyl
k ben Vinyl, 44 jaren oud en kom uit Middenbeemster.
Omdat ik graag met hout bezig ben en van audio houdt maar in kennis tekort schiet vond ik het nodig mij hier aan te melden.
Tot n u toe heb ik allen maar oude speakers en platenspelers gepimpt, maar hoop tzt iets van 0 af aan op te bouwen.
Als eerste op mijn hobby lijst staat een actieve sub ;)

Hier wat foto's van mijn afgeronde projecten.
Thorens plint in massief palissander met een bies van vogeloog Esdoorn
Thorens plint in massief palissander met een bies van vogeloog Esdoorn
Bij passende pick
Bij passende pick
Thorens plint in Wenge
Thorens plint in Wenge
Gepimpte Dynaudio Concert speakers in Zebrano met Palissander
Gepimpte Dynaudio Concert speakers in Zebrano met Palissander
Stands voor de Dyn's
Stands voor de Dyn's
Bak voor LAD draaitafel
Bak voor LAD draaitafel
Mvg,
Vinyl

Re: Vinyl is nieuw hier.

Geplaatst: do 08 mei 2014, 18:13
door ray5150
:shock: :shock: :shock:

Zo, da's me nog eens een knappe binnenkomer. =D> =D>

Van harte welkom !

Re: Vinyl is nieuw hier.

Geplaatst: do 08 mei 2014, 18:30
door vinyl
Dank je Ray

Ik hoop me hier ook te kunnen oriënteren voor een mooi transmissielijn speaker....
Klooien met hout kan ik wel, maar van luidspreker techniek heb ik (nog) geen sjoege :roll:

Re: Vinyl is nieuw hier.

Geplaatst: do 08 mei 2014, 18:52
door SARK
Dat zijn mooie plaatjes :shock: Ja dat bedoel ik dubbelzinnig ... welkom en fijn dat je ook vinyl kan waarderen :mrgreen:

Re: Vinyl is nieuw hier.

Geplaatst: do 08 mei 2014, 19:00
door avdboom
Welkom!

Je bent toch niet toevallig de buurman van Tony Gee heh? :lol:(http://Www.humblehomemadehifi.nl)

1 van de goeroe's naast de deur ;)

Veel veel bouw plezier en ik kijk uit naar je projecten, want dit ziet er goed uit!

Re: Vinyl is nieuw hier.

Geplaatst: do 08 mei 2014, 19:10
door vinyl
Ik ken Tony (nog) niet, het is niet mijn buurman maar ver weg kan hij niet wonen.
Middenbeemster blijft een klein dorp ;)

Re: Vinyl is nieuw hier.

Geplaatst: do 08 mei 2014, 20:03
door Dan
Mooie platenspeulerts hoor! :kwijl:

Re: Vinyl is nieuw hier.

Geplaatst: vr 09 mei 2014, 13:58
door vinyl
Thankz Dan.

Ik ben dol op platenspelers, en als ik ze een nieuw jasje kan geven. :D

Re: Vinyl is nieuw hier.

Geplaatst: za 10 mei 2014, 9:39
door disco
Een leuk kastje om een buizenversterker doet ook wonderen...
Welkom!

Re: Vinyl is nieuw hier.

Geplaatst: za 10 mei 2014, 12:37
door Barry2001
Het ziet fantastisch uit allemaal, welkom op dit forum!

Re: Vinyl is nieuw hier.

Geplaatst: zo 11 mei 2014, 17:19
door vinyl
disco schreef:
Een leuk kastje om een buizenversterker doet ook wonderen...
Welkom!
Moet ik er wel eerst een bouwen...
En ik ben meer een houtwurm ;)
Barry2001 schreef:
Het ziet fantastisch uit allemaal, welkom op dit forum!
Dank je Barry

Re: Vinyl is nieuw hier.

Geplaatst: zo 11 mei 2014, 17:28
door TheoK
Wat een supergaaf spul heb je zeg. Prachtig om te zien.
Welkom.