Pagina 1 van 1

Foto's gegraveerd in een mooi stukkie hout.

Geplaatst: do 01 mei 2014, 23:33
door hrscharft
Ik weet zo gauw even niet beter waar dit zou moeten staan maar wilde het toch even met jullie delen.

Vanavond een paar fototjes in een stukje hout gegraveerd en hier onder het resultaat.

Gr,

Harm.

Re: Foto's gegraveerd in een mooi stukkie hout.

Geplaatst: wo 14 mei 2014, 11:06
door mijkie
ziet er leuk uit !!

hoe doe je dat als ik vragen mag ?

gr Mijkie

Re: Foto's gegraveerd in een mooi stukkie hout.

Geplaatst: wo 14 mei 2014, 11:26
door Agent327
Heel mooi!
Prachtig hoe de houtnerf ^%#@@! weer suggereert.

Re: Foto's gegraveerd in een mooi stukkie hout.

Geplaatst: wo 14 mei 2014, 23:29
door rikpost
mijkie schreef:
ziet er leuk uit !!

hoe doe je dat als ik vragen mag ?

gr Mijkie
Daar ben ik
ook wel beniewd naar :think:

Re: Foto's gegraveerd in een mooi stukkie hout.

Geplaatst: za 17 mei 2014, 1:19
door hrscharft
Geheim van de smid ;)

Maar om te beginnen heb je een CNC machine nodig. Als je overigens ff googled kom je er wel achter hoor.

Mocht je er ook eentje willen hebben stuur ff een PBtje.

Re: Foto's gegraveerd in een mooi stukkie hout.

Geplaatst: di 27 mei 2014, 13:42
door hrscharft
Uiteraard is er veel meer mogelijk dan alleen bootjes.

deze heb ik vorige week gemaakt voor een kennis.

Re: Foto's gegraveerd in een mooi stukkie hout.

Geplaatst: zo 01 jun 2014, 22:40
door hrscharft
Afgelopen zaterdag een partijtje nieuw hout gearriveerd :)

Re: Foto's gegraveerd in een mooi stukkie hout.

Geplaatst: zo 22 jun 2014, 23:33
door pcw
ah, een V-carve gebruiker? :)

mooi gemaakt.

Re: Foto's gegraveerd in een mooi stukkie hout.

Geplaatst: ma 23 jun 2014, 5:38
door mijkie
Tot welke maat kun je verwerken ??

Re: Foto's gegraveerd in een mooi stukkie hout.

Geplaatst: ma 30 jun 2014, 0:55
door hrscharft
ongeveer 60 bij 120 cm