Pagina 1 van 1
filters buiten de kast
Geplaatst: wo 05 apr 2006, 17:01
door dre
is het aan te raden om de filters in 1 behuizing onder te brengen,die bij je versterker staat?
ik krijg hierdoor wel 3m lange kabels naar m`n luidsprekers.
Geplaatst: wo 05 apr 2006, 18:02
door richard
Maakt dacht ik weinig uit, zeker als je toch al gaat biwiren. Luidsprekerkabels heb je toch nodig.
Geplaatst: wo 05 apr 2006, 19:11
door dre
ik dacht dat de kabels misschien wat invloed op elkaar zouden kunnen hebben vandaar.
Geplaatst: wo 05 apr 2006, 19:18
door JuuL
Denk eerder aan de luidspreker met zijn bewegende spoel.