Pagina 1 van 3

Luisterdag Alphen: het Eettopic

Geplaatst: do 17 apr 2014, 17:40
door mikekiwi
Over 48 uur (berekend vanaf topicstarttijd) moeten we ongeveer aan het eten in Alphen gaan beginnen. Graag verneem ik via de poll wat jullie willen gaan doen. Laat ook even weten als je niet blijft eten, ook als je dat al in een ander topic hebt vermeldt.

Zo kunnen we inschatten of het eten nog wat voorbereiding en reserveringen vereist of dat we het op z'n beloop kunnen laten en zaterdag ter plaatse beslissen hoe en wat te doen.

Re: Luisterdag Alphen: het Eettopic

Geplaatst: do 17 apr 2014, 18:04
door ray5150
Hoe ver is het van daar naar Van Der Valk in Alphen ? zou ook nog een idee kunnen zijn ?

Re: Luisterdag Alphen: het Eettopic

Geplaatst: do 17 apr 2014, 18:07
door mikekiwi
Niet om de hoek, een kleine 10 minuten met de auto

Re: Luisterdag Alphen: het Eettopic

Geplaatst: do 17 apr 2014, 19:50
door RNacoustics
ray5150 schreef:
Hoe ver is het van daar naar Van Der Valk in Alphen ? zou ook nog een idee kunnen zijn ?
We gaan toch niet in vreetschuur eten :rofl:

Re: Luisterdag Alphen: het Eettopic

Geplaatst: do 17 apr 2014, 20:04
door ds23man
RNacoustics schreef:
ray5150 schreef:
Hoe ver is het van daar naar Van Der Valk in Alphen ? zou ook nog een idee kunnen zijn ?
We gaan toch niet in vreetschuur eten :rofl:
Ray gaat voor het kindermenuutje: Patat met appelmoes. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Luisterdag Alphen: het Eettopic

Geplaatst: do 17 apr 2014, 20:15
door Henkjan
met kers :rofl:

Re: Luisterdag Alphen: het Eettopic

Geplaatst: do 17 apr 2014, 20:22
door ds23man
Het was wel een inkoppertje! :lol: :lol: :lol:

Re: Luisterdag Alphen: het Eettopic

Geplaatst: do 17 apr 2014, 20:47
door AatV
Serveren ze bij Van der Valk dan nog steeds appelmoes met een kers/biggarreaux?

groet,
Aat

Re: Luisterdag Alphen: het Eettopic

Geplaatst: do 17 apr 2014, 20:59
door ds23man
Moet je aan Ray vragen..... :lol:

Re: Luisterdag Alphen: het Eettopic

Geplaatst: do 17 apr 2014, 23:50
door hannesie
Toevallig op uitnodiging met iemand daar wezen eten(vdValk Dordrecht) geen appelmoes gezien, laat staan een kers.
Maar ik denk wel dat er zat en voldoende restaurants zijn die er makkelijk mee kunnen concurreren.
Maar de Lelie zou dat zo maar het geval kunnen zijn, en wil ik wel proberen. :mrgreen:

Re: Luisterdag Alphen: het Eettopic

Geplaatst: vr 18 apr 2014, 10:24
door Walt
Zo te zien zijn de meningen nogal verdeeld, ik had de pizza gekozen maar dat kan net zo goed de snackbar zijn dan staat het 5-5 snackbar versus de lelie :mrgreen:

In het geval van pizza/snackbar kan er denk ik nog gewoon worden geluisterd na het eten, in het geval van de Lelie waarschijnlijk niet, dat is dus wel een verschil.

EDIT: shit wie heeft daar net weer voor de Lelie gestemd? :mrgreen:

Groetjes Walter

Re: Luisterdag Alphen: het Eettopic

Geplaatst: vr 18 apr 2014, 10:27
door ray5150
:mrgreen:

Re: Luisterdag Alphen: het Eettopic

Geplaatst: vr 18 apr 2014, 10:31
door ds23man
Walt schreef:

EDIT: shit wie heeft daar net weer voor de Lelie gestemd? :mrgreen:

Groetjes Walter
Ray, heeft ze gebeld of ze appelmoes met een kers hebben. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Luisterdag Alphen: het Eettopic

Geplaatst: vr 18 apr 2014, 10:38
door mikekiwi
Walt schreef:
Zo te zien zijn de meningen nogal verdeeld, ik had de pizza gekozen maar dat kan net zo goed de snackbar zijn dan staat het 5-5 snackbar versus de lelie :mrgreen:

In het geval van pizza/snackbar kan er denk ik nog gewoon worden geluisterd na het eten, in het geval van de Lelie waarschijnlijk niet, dat is dus wel een verschil.
wat mij betreft kan er dus ook een onderscheid gemaakt worden: de elite gaat eten bij de Lelie en het plebs kan naar de snackbar (maar daarna weer wel genieten van alle mooie creaties die er nog staan). Geen enkele verplichting om je bij de meerderheid aan te sluiten

Re: Luisterdag Alphen: het Eettopic

Geplaatst: vr 18 apr 2014, 10:49
door Walt
Een echte audio liefhebber geeft natuurlijk liever 5 euro uit bij de snackbar dan 30 euro bij de Lelie, voor het bespaarde geld kan je toch weer een leuke condensator erbij kopen!

Groetjes Walter

Re: Luisterdag Alphen: het Eettopic

Geplaatst: vr 18 apr 2014, 10:52
door maikbike
Ik had gehoopt op de kookkunsten van Ray, het speciale potje kruiden was toch forum gerelateerd ? :mrgreen:

Re: Luisterdag Alphen: het Eettopic

Geplaatst: vr 18 apr 2014, 10:54
door ray5150
Het enige dat kookt bij mij is de soldeerbout... :mrgreen:

Re: Luisterdag Alphen: het Eettopic

Geplaatst: vr 18 apr 2014, 10:55
door Walt
Misschien kan Ray een tosti apparaat meenemen en voor ons heerlijke tosti's maken met persilade kruiden als lunch!

Groetjes Walter

Re: Luisterdag Alphen: het Eettopic

Geplaatst: vr 18 apr 2014, 10:56
door Pjotr
Walt schreef:
Een echte audio liefhebber geeft natuurlijk liever 5 euro uit bij de snackbar dan 30 euro bij de Lelie, voor het bespaarde geld kan je toch weer een leuke condensator erbij kopen!

Groetjes Walter
En ik denk dat je niet bij de Lelie met je overtollige condensatoren kunt betalen... :rofl:

Re: Luisterdag Alphen: het Eettopic

Geplaatst: vr 18 apr 2014, 10:59
door Walt
Dat weet jij niet, misschien ben ik wel de eigenaar... :lol:

Groetjes Walter

Re: Luisterdag Alphen: het Eettopic

Geplaatst: vr 18 apr 2014, 11:17
door Pjotr
Walt schreef:
Dat weet jij niet, misschien ben ik wel de eigenaar... :lol:

Groetjes Walter
Zou zomaar kunnen als je door jou naar de snackbar aan de overkant gestuurd wordt :lol: Maar Walt, we eten niet allemaal een menu van krokant gefrituurde condensatoren met pindasaus hoor.

Re: Luisterdag Alphen: het Eettopic

Geplaatst: vr 18 apr 2014, 11:25
door RobertD
Als het dan maar wel audiofiel verantwoorde pindasaus is die minstens 35 euro per 100 gram kost....

Re: Luisterdag Alphen: het Eettopic

Geplaatst: vr 18 apr 2014, 11:26
door Edo
Voor ieder die naar de Lelie wil/gaat: Probeer de saté...echt perfect.. :kwijl:

Re: Luisterdag Alphen: het Eettopic

Geplaatst: vr 18 apr 2014, 11:29
door Henkjan
Edo schreef:
Voor ieder die naar de Lelie wil/gaat: Probeer de saté...echt perfect.. :kwijl:
mijn keuze is gemaakt :mrgreen:

Re: Luisterdag Alphen: het Eettopic

Geplaatst: vr 18 apr 2014, 11:35
door ray5150
Walt schreef:
Een echte audio liefhebber geeft natuurlijk liever 5 euro uit bij de snackbar dan 30 euro bij de Lelie, voor het bespaarde geld kan je toch weer een leuke condensator erbij kopen!

Groetjes Walter
Nu begrijp ik het, de meeste audiofielen wonen in Ethiopië. :rofl: :rofl: :rofl: