Inschrijvingen luisterstints Breda 2014
Geplaatst: do 20 mar 2014, 16:28
Op verzoek de terugkeer van de luisterstints van de eerste jaren. persoonlijk vond ik dat altijd erg fijn (al is met de drukte van de latere dagen voor mij bijna geen ruimte meer om rustig te luisteren....aaaaaaaaaah)
PROGRAMMA en OPZET combinatie's
Ik heb tot nu toe voor ogen om stints te maken van 1,5 uur, zodat iedereen de gelegenheid krijgt om uitgebreid (45 minuten per set) te kunnen luisteren van de creme de la creme van de zelfbouw. Een stint bestaat dus uit twee ruimtes waarin een set staat opgesteld waarmee 45 minuten kan worden geluisterd. Na die drie kwartier zal van luisterruimte worden geswitched door de luisteraars, zodat de sets mooi door kunnen spelen en we minimale tijd kwijt zijn aan het opzetten van de set.
De twee ruimte's boven zullen hiervoor worden gebruikt. De kleine ruimte zal nummer 1 zijn, de grotere ruimte nummer 2.
Inschrijvongen komen hieronder te staan
De sets zullen als het even kan bestaan uit gebalanceerde sets van een bovengemiddeld nivo om de muziek in optima forma te beluisteren.
De inhoud van de muziek zal de eerste 20 minuten bestaan uit muziek van de seteigenaar(s), de andere 25 uit software van de luisteraars.
De seteigenaar zal de groep luisteraars begeleiden, en ikzelf zal ervoor zorgen dat alleen ingeschrevenen aanwezig kunnen zijn. Tijdens het spelen van muziek is het de bedoeling dat er alleen geluid uit de speakers komt, en niet uit de luisteraars
Dit klinkt wat flauw vind ik zelf, maar het is van groot belang dat er wezenlijk geluisterd kan worden.
Betekenis afkortingen:
2 ruimte's: Ruimte 1 (R1) en Ruimte 2 (een grotere ruimte) (R2)
Luidspreker/vv/ev/cd
PROGRAMMA en OPZET Combinatie's
10.00 tot 11.30 : Luisteren deel 1
L1.R1 : SEAS Peerles combi. De subs hebben inmiddels een gedaantewisseling ondergaan en zitten nu in een 30 liter behuizing. Aansturing zal verzorgd worden via Squeezebox, nanoDIGI, 2 metrum stereo DACs, Hypex 4-kanaals versterker
L1.R2 : Orfeo's /vv??/ev??/cd??
14.00 tot 15:30 : Luisteren deel 2
L2.R1 : Luidspreker/vv/ev/cd
L2.R2 : Luidspreker/vv/ev/cd
Mocht het niet lukken om in de luisterlijst te komen staan: na de luisterstint is er natuurlijk ruimte om alsnog de set te beluisteren, alleen heb je dan wel kans dat het rumoeriger is natuurlijk vanwege de ooh's en aah's en andere verbaal geuitte bewonderingen voor de set alsmede bezoekers die in en uit lopen enzo.........
Mocht je een set hebben die je goed vind: geef het even aan bij mij en ik kijk of we hem in kunnen delen...
Aan deze luisterdag verwante links:
- aangeven dat je komt
- opgeven welke apparatuur je meebrengt
- plaatsje reserveren voor een van de luisterstints (dit topic)
- carpooltopic
PROGRAMMA en OPZET combinatie's
Ik heb tot nu toe voor ogen om stints te maken van 1,5 uur, zodat iedereen de gelegenheid krijgt om uitgebreid (45 minuten per set) te kunnen luisteren van de creme de la creme van de zelfbouw. Een stint bestaat dus uit twee ruimtes waarin een set staat opgesteld waarmee 45 minuten kan worden geluisterd. Na die drie kwartier zal van luisterruimte worden geswitched door de luisteraars, zodat de sets mooi door kunnen spelen en we minimale tijd kwijt zijn aan het opzetten van de set.
De twee ruimte's boven zullen hiervoor worden gebruikt. De kleine ruimte zal nummer 1 zijn, de grotere ruimte nummer 2.
Inschrijvongen komen hieronder te staan
De sets zullen als het even kan bestaan uit gebalanceerde sets van een bovengemiddeld nivo om de muziek in optima forma te beluisteren.
De inhoud van de muziek zal de eerste 20 minuten bestaan uit muziek van de seteigenaar(s), de andere 25 uit software van de luisteraars.
De seteigenaar zal de groep luisteraars begeleiden, en ikzelf zal ervoor zorgen dat alleen ingeschrevenen aanwezig kunnen zijn. Tijdens het spelen van muziek is het de bedoeling dat er alleen geluid uit de speakers komt, en niet uit de luisteraars
Betekenis afkortingen:
2 ruimte's: Ruimte 1 (R1) en Ruimte 2 (een grotere ruimte) (R2)
Luidspreker/vv/ev/cd
PROGRAMMA en OPZET Combinatie's
10.00 tot 11.30 : Luisteren deel 1
L1.R1 : SEAS Peerles combi. De subs hebben inmiddels een gedaantewisseling ondergaan en zitten nu in een 30 liter behuizing. Aansturing zal verzorgd worden via Squeezebox, nanoDIGI, 2 metrum stereo DACs, Hypex 4-kanaals versterker
L1.R2 : Orfeo's /vv??/ev??/cd??
14.00 tot 15:30 : Luisteren deel 2
L2.R1 : Luidspreker/vv/ev/cd
L2.R2 : Luidspreker/vv/ev/cd
Mocht het niet lukken om in de luisterlijst te komen staan: na de luisterstint is er natuurlijk ruimte om alsnog de set te beluisteren, alleen heb je dan wel kans dat het rumoeriger is natuurlijk vanwege de ooh's en aah's en andere verbaal geuitte bewonderingen voor de set alsmede bezoekers die in en uit lopen enzo.........
Mocht je een set hebben die je goed vind: geef het even aan bij mij en ik kijk of we hem in kunnen delen...
Aan deze luisterdag verwante links:
- aangeven dat je komt
- opgeven welke apparatuur je meebrengt
- plaatsje reserveren voor een van de luisterstints (dit topic)
- carpooltopic