Pagina 1 van 5

Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei

Geplaatst: do 20 mar 2014, 15:52
door Wowly
Indien je op 24 mei op de luisterdag aanwezig wil zijn kun je dat hier kenbaar maken. Gewoon een reply met "ik kom ook" is al voldoende.

Entree is al jaren 7,5 euro.

Maximum bezoekers wordt gesteld op 100 (nog nooit gehaald, dus ruimte genoeg hoop ik). Indien er meerdere aanmeldingen zijn gaan numero 101 en verder op een wachtlijst. Indien er iemand afmeld kan er weer iemand bij komen.
Leden die een wezenlijke bijdrage leveren aan de luisterdag in de vorm dat ze iets meenemen qua apparatuur komen vooraan de wachtlijst te staan. Maar zoals gezegd; zoveel zijn er nog nooit geweest, verwacht het dit jaar net anders....

Wie wordt de eerste???

PS: als je apparatuur meeneemt ook ff aangeven in dit topic


1 Avdboom
2 Meanman64
3 Dré
4 Tino
5 Papaleo
6 Motorfret
7 Henkjan
8 Aatv
9 DS23man
10 Dan
11 Ray5150
12 Wdd
13 Sander1238
14 jeroen_d
15 Barry2001
16 Cool
17 hsmeets
18 BertDB
19 Molekuul
20 Motoindo
21 Cobaltjeh
22 Enjoyprog
22 HarryEng
23 Asterduc
24 Pvanlingen
25 Marp
26 Ambox
27 Mischa72
28 Hans Nootdorp
29 Ineke Nootdorp??
30 Audionootje
31 Daniël
32 Ronald_1
33 Kappa7
34 GerardJ
35 M-Cruiser evt met bekende
36 Ivo ?
37 Muug
38 P-54
39 Tigradekat
40 Bas focal M180
41 Onieper
42 Bart_M
43 Konings
44 Mk2k
45 mistercountach






Aan deze luisterdag verwante links:
- aangeven dat je komt (dit topic)
- opgeven welke apparatuur je meebrengt
- plaatsje reserveren voor een van de luisterstints
- carpooltopic

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014

Geplaatst: do 20 mar 2014, 15:55
door avdboom
Als de thuis situatie het t.z.t. toelaat ben ik er heeel graag bij :D. Ik laat dat t.z.t. tijdig weten :-)

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014

Geplaatst: do 20 mar 2014, 15:57
door meanman64
Zal er bij zijn met mijn Naksa 80 amp

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014

Geplaatst: do 20 mar 2014, 15:57
door Muug
Een datum zou wel fijn zijn. :mrgreen:

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014

Geplaatst: do 20 mar 2014, 16:04
door dre
Dré en Tino zullen er ook zijn.

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014

Geplaatst: do 20 mar 2014, 16:07
door Wowly
Muug schreef:
Een datum zou wel fijn zijn. :mrgreen:
aangepast

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei

Geplaatst: do 20 mar 2014, 16:28
door pappaleo
Ik kom ook luisteren.

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei

Geplaatst: do 20 mar 2014, 16:38
door Motorfret
ik kom.
(en ik moest van de baas m'n Orfeo's meenemen geloof ik) :mrgreen: :sure:

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei

Geplaatst: do 20 mar 2014, 16:41
door Henkjan
ja, ook ik ben er bij :rock:

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei

Geplaatst: do 20 mar 2014, 16:49
door AatV
Ja, ik kom. Vrees dat de enige wezenlijke bijdrage mezelf is.
Graag een medium pizza marinada en wat witte wijn. Bij voorbaat dank! :wink:

groet,
Aat

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei

Geplaatst: do 20 mar 2014, 16:59
door ds23man
In het kader van de Ultrazooom 2014 tour zal ik er ook zijn.

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei

Geplaatst: do 20 mar 2014, 16:59
door Dan
Ik kom ook!

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei

Geplaatst: do 20 mar 2014, 17:19
door John P
Ik heb het beloofd. Trouwens als iemand een beamer weet te regelen dan is dat wel heel fijn tijdens een presentatie.

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei

Geplaatst: do 20 mar 2014, 17:29
door ds23man
John P schreef:
Ik heb het beloofd. Trouwens als iemand een beamer weet te regelen dan is dat wel heel fijn tijdens een presentatie.
Bedoel je zo een?
beamer.jpg
beamer.jpg (12.12 KiB) 1145 keer bekeken

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei

Geplaatst: do 20 mar 2014, 18:00
door avdboom
Motorfret schreef:
ik kom.
(en ik moest van de baas m'n Orfeo's meenemen geloof ik) :mrgreen: :sure:
Jaaaa, ik ben benieuwd, als het effe kan op de Naska van Patrick :D

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei

Geplaatst: do 20 mar 2014, 18:14
door Wowly
Ik neem mijn beamer sowieso mee. JVC dila goed genoeg?

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei

Geplaatst: do 20 mar 2014, 18:36
door John P
Wowly schreef:
Ik neem mijn beamer sowieso mee. JVC dila goed genoeg?
Ik heb geen flauw idee. Doe mij maar zoiets met zo'n snoertje en dat dan lichtjes op de muur komen. Zo'n startrek biemert is ook wel handig voor alle mensen uit de verre wingewesten.

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei

Geplaatst: do 20 mar 2014, 18:46
door ds23man
John P schreef:
handig voor alle mensen uit de verre wingewesten.
Ik kom gewoon met de auto hoor! :lol:

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei

Geplaatst: do 20 mar 2014, 19:13
door ray5150
Natuurlijk ga ik er ook bij zijn. :mrgreen:

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei

Geplaatst: do 20 mar 2014, 20:28
door wdd
Ik kom ook (luisteren).

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei

Geplaatst: do 20 mar 2014, 21:57
door sander1238
ik was niet van plan om dit te missen, al is het alleen maar voor de pizza :D , ik ben er bij

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei

Geplaatst: vr 21 mar 2014, 9:45
door Barry2001
Heerlijk, het jaarlijkse dagje Breda, ik ben erbij!

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei

Geplaatst: vr 21 mar 2014, 13:51
door cool
sander1238 schreef:
ik was niet van plan om dit te missen, al is het alleen maar voor de pizza :D , ik ben er bij
Geldt ook voor mij, dus...

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei

Geplaatst: vr 21 mar 2014, 15:09
door hsmeets
Ik kom (behoudens overmacht).

Is er al een carpooltopic? 2 of 3 medebezoekers kunnen eventueel met mij meerijden (ik kom vanuit Echt, da's midden-limbabwe).

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei

Geplaatst: vr 21 mar 2014, 17:48
door ray5150
Echt ? :mrgreen: