audiotechnology
Geplaatst: wo 29 mar 2006, 22:46
Wie heeft er ervaring met de audiotechnology 4inch flexunit?
het lijkt me heel interessant om een monitor te bouwen a la verity audio, waarbij hij ongefiltert doorloopt tot 5,5 kHz. Schijnt een mooi homogeen geluidsbeeld te geven
Beetle
het lijkt me heel interessant om een monitor te bouwen a la verity audio, waarbij hij ongefiltert doorloopt tot 5,5 kHz. Schijnt een mooi homogeen geluidsbeeld te geven
Beetle