Pagina 1 van 1

Conrad.nl = zoveel luidsprekerkabels !!!!

Geplaatst: di 18 feb 2014, 15:35
door Muug
jawadde zeg ! :shock: Gewoon het woord luidsprekerkabel ingeven en ge krijgt 141 hits !!!!!
En da's nog "maar" Conrad, een huis-, tuin- en keukenaudiowinkel. :shock: :?

http://www.conrad.be/ce/nl/overview/251 ... perPage=96

Re: Conrad.nl = zoveel luidsprekerkabels !!!!

Geplaatst: di 18 feb 2014, 17:00
door ray5150
Eh, ja ? en wat is nu het probleem ?

Keuze te veel ?

Re: Conrad.nl = zoveel luidsprekerkabels !!!!

Geplaatst: di 18 feb 2014, 18:10
door ds23man
Kopen???

Dacht dat de laatste trend hier het zelf maken van kabels was! :mrgreen: :mrgreen:

Re: Conrad.nl = zoveel luidsprekerkabels !!!!

Geplaatst: di 18 feb 2014, 18:25
door AatV
Muug schreef:
jawadde zeg ! :shock: Gewoon het woord luidsprekerkabel ingeven en ge krijgt 141 hits !!!!!
En da's nog "maar" Conrad, een huis-, tuin- en keukenaudiowinkel. :shock: :?

http://www.conrad.be/ce/nl/overview/251 ... perPage=96
Een keuze maken is niet zo moeilijk hoor! Je moet op die site het volgende doen:
1. Laten sorteren op de prijs oplopend
2. Keuze maken uit de doorsnede
3. (dit is facultatief) aanklikken welke kleur jij of je vriendin/vrouw mooi vinden en
als laatste de bovenste kabel kiezen per meter of de bovenste kabel per rol! :mrgreen:

groet,
Aat

Re: Conrad.nl = zoveel luidsprekerkabels !!!!

Geplaatst: di 18 feb 2014, 18:36
door Ah!buis
Moeilijke mensen :o
Je gaat gewoon naar de "hoe maakt u het ?" :? en haalt er een niet te dun netsnoer. :lol:
2x0,75mm en als 't ver moet wat dikker :sure:
Anne

Re: Conrad.nl = zoveel luidsprekerkabels !!!!

Geplaatst: di 18 feb 2014, 18:51
door ds23man
Ah!buis schreef:
Moeilijke mensen :o
Je gaat gewoon naar de "hoe maakt u het ?" :? en haalt er een niet te dun netsnoer. :lol:
2x0,75mm en als 't ver moet wat dikker :sure:
Anne
Dacht dat wij Groningers nuchter waren, maar onze Drentse Belg kan er ook wat van! :rofl: :rofl: :rofl:

Re: Conrad.nl = zoveel luidsprekerkabels !!!!

Geplaatst: di 18 feb 2014, 20:22
door Muug
ray5150 schreef:
Eh, ja ? en wat is nu het probleem ?
Keuze te veel ?
eigenlijk wel... :oops: