Pagina 1 van 1

Quadral bass driver

Geplaatst: zo 09 feb 2014, 10:22
door Clemens
Hallo

Ik heb een nog een setje Quadral platin speakers staan die ik op het moment gebruik al rear speakers.
Nu heeft de kat er zijn nagel een keer in gezet :evil:
En de surrounding is aan 1 kant een beetje los geraakt.
Ik vermoed dat de driver verder niet echt wat mankeert en dus zou ik hem willen repareren.
Nou is mijn vraag wat kan ik het beste hier mee doen?
Surrounding volledig verwijderen en opnieuw lijmen (of eventueel een nieuwe surrounding)
Of kan ik op 1 of andere manier er ook lijm tussen krijgen?

Gr Clemens

Re: Quadral bass driver

Geplaatst: zo 09 feb 2014, 13:46
door SARK
Als het echt alleen dat ene gaatje is en het deel wat los is gekomen dan is er weinig aan de hand en is het eenvoudig te herstellen, vervangen lijkt mij dan overkill.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... vloeilatex

Re: Quadral bass driver

Geplaatst: zo 09 feb 2014, 14:33
door Clemens
Dank u
Ik ga is opzoek naar het vloeibare rubber/latex.
zit er idd goed te doen uit, en het is idd alleen dat kleine gaatje.