Pagina 1 van 1

Hallo

Geplaatst: vr 07 feb 2014, 18:20
door Crazyeight
Ik ben Steven. Muziek en audio is al jaren een hobby van me. Ik was altijd van het bouwen van speakers, en als ze mooi klonken was het allang best, echter nu er een vrouw in het spel is, maakt het ook ineens uit hoe ze er uit zien. Zo ben ik na jaren ook weer begonnen met het bouwen van speakers die er ook nog mooi uitzien.

Ik heb een 3 weg systeem gebouwd met een b&c woofer , rcf mid en magnetostaat tweeter. Het resultaat is geweldig. En ik ben zeer tevreden.

Ik verwacht nog veel te gaan leren op dit forum, en dat ik zelf ook mijn kennis kan delen.

Vriendelijke groet ,

Steven

Re: Hallo

Geplaatst: vr 07 feb 2014, 20:22
door Zweitse
Welkom, en veel plezier op het forum.