Pagina 1 van 1
luidspreker van het jaar 2013 - stemmen maar
Geplaatst: vr 07 feb 2014, 12:52
door Henkjan
Re: luidspreker van het jaar 2013 - stemmen maar
Geplaatst: zo 09 feb 2014, 16:35
door Henkjan
Re: luidspreker van het jaar 2013 - stemmen maar
Geplaatst: zo 09 feb 2014, 16:43
door architect
kiezen wat je denkt?
wie heeft nou al die ontwerpen gehoord?
of kiezen we het ontwerp waarvan we denken dat het het beste is?
wat is de bedoeling van het stemmen?
Re: luidspreker van het jaar 2013 - stemmen maar
Geplaatst: zo 09 feb 2014, 17:08
door AatV
Ja!
architect schreef:
wie heeft nou al die ontwerpen gehoord?
Waarschijnlijk niemand.
architect schreef:of kiezen we het ontwerp waarvan we denken dat het het beste is?
Ook ja!
architect schreef:wat is de bedoeling van het stemmen?
Je voorkeur aangeven.
groet,
Aat
Re: luidspreker van het jaar 2013 - stemmen maar
Geplaatst: zo 09 feb 2014, 17:30
door architect
Re: luidspreker van het jaar 2013 - stemmen maar
Geplaatst: zo 09 feb 2014, 18:10
door ray5150
da's nog een hele klus, om de mooiste eruit te kiezen.
Re: luidspreker van het jaar 2013 - stemmen maar
Geplaatst: wo 12 feb 2014, 9:09
door asterduc
architect schreef:wie heeft nou al die ontwerpen gehoord?
was jij dan niet op de nominatie luisterdag?
Re: luidspreker van het jaar 2013 - stemmen maar
Geplaatst: do 13 feb 2014, 19:01
door Kappa7
ray5150 schreef:da's nog een hele klus, om de mooiste eruit te kiezen.
Nah makkie, harry zijn speakers natuurlijk.
Re: luidspreker van het jaar 2013 - stemmen maar
Geplaatst: do 13 feb 2014, 21:20
door architect
asterduc schreef:architect schreef:wie heeft nou al die ontwerpen gehoord?
was jij dan niet op de nominatie luisterdag?
nou, ik was in beetsterzwaag 2013
maar omdat ik van mijn eigenbouwspeakers die ochtend het filter nog wilde optimaliseren en ook het 2e filter nog moest maken heb ik jammergenoeg de ultrazoom van dsman gemist, met zo'n sub in stereo verwacht ik flinke diepgang.
zo op het zicht ben ik het meest geinteresseerd in [slanke dipool] en de linearray, maar goed ik zal niet stemmen want dat geeft geen eerlijk vergelijk.
ik ben benieuwd wie hier de meeste vriendjes heeft

Re: luidspreker van het jaar 2013 - stemmen maar
Geplaatst: do 13 feb 2014, 21:28
door hannesie
Ik stem pas na het weekend.
Dan heb ik nog meer vergelijkingsmateriaal.

Re: luidspreker van het jaar 2013 - stemmen maar
Geplaatst: do 13 feb 2014, 21:36
door architect
Re: luidspreker van het jaar 2013 - stemmen maar
Geplaatst: zo 02 mar 2014, 22:12
door AatV
Een wanneer krijgen de winnaars de spreekwoordelijke hand van de meester, zoen van de juffrouw en een bos bloemen van de "organisatie"??
groet,
Aat
Re: luidspreker van het jaar 2013 - stemmen maar
Geplaatst: zo 02 mar 2014, 22:29
door Henkjan
bij deze dan: van harte Martijn!
je ontkomt er nu niet aan om ze in Alphen te showen natuurlijk

Re: luidspreker van het jaar 2013 - stemmen maar
Geplaatst: ma 03 mar 2014, 6:40
door architect
Ben wel benieuwd hoe dat klinkt, ook mee naar Beetsterzwaag?
Re: luidspreker van het jaar 2013 - stemmen maar
Geplaatst: zo 23 mar 2014, 14:21
door Martijn H
Héé! Wat leuk! Toch een mooi compliment!
Ik ben nog heel blij met de speakers! En ik al die tijd maar denken dat ik hele grote speakers moest maken om te winnen
Bedankt nogmaals!