Pagina 1 van 1
versterker van het jaar 2013 - stemmen maar
Geplaatst: vr 07 feb 2014, 12:46
door Henkjan
Re: versterker van het jaar 2013 - stemmen maar
Geplaatst: vr 07 feb 2014, 12:50
door Barry2001
Mijn stem gaat naar de buizenbak van 6550 forever. Ondanks de ventilator (Citaat Jobs: 'Niet Zen'

) een innovatief geheel, eens wat anders, en erg netjes gebouwd.
Re: versterker van het jaar 2013 - stemmen maar
Geplaatst: vr 07 feb 2014, 15:12
door Marp
Mijn stem... is een van de stemmen die je mag zien nadat je zelf hebt gestemd.

Re: versterker van het jaar 2013 - stemmen maar
Geplaatst: vr 07 feb 2014, 15:50
door Marp
Re: versterker van het jaar 2013 - stemmen maar
Geplaatst: vr 07 feb 2014, 16:31
door ds23man
Trouwens gaat het bij mijn project niet alleen over de Ncore, het is een combinatie van een voor en eindbak: DLCP+Ncore.
Denk trouwens dat ik dit jaar maar eens een paar dingetjes verander, kan ik volgen jaar weer meedoen!

Re: versterker van het jaar 2013 - stemmen maar
Geplaatst: vr 07 feb 2014, 23:02
door knuisje
Doe je wel voorzichtig met al die smiley's steeds? De bodem is daar al zo instabiel, en dan ga jij er telkens op meppen.

Re: versterker van het jaar 2013 - stemmen maar
Geplaatst: zo 02 mar 2014, 22:30
door Henkjan
and we have a winner: 6550forever gefeliciteerd.
(en ook jouw creatie zouden we graag op een luisterdag zien)
Re: versterker van het jaar 2013 - stemmen maar
Geplaatst: ma 03 mar 2014, 0:06
door ray5150
Volgens mij wist ie sowieso niet eens dat hij genomineerd was !
(iedereen die op mijn versterker gestemd heeft trouwens hartelijk dank.

)