visaton Ws 25 E Kast tips
Geplaatst: vr 31 jan 2014, 14:33
Hallo allemaal,
Ik ga binnenkort twee cyburg needles met visaton frs8 drivers bouwen (mijn eerste projectje
).
Zoals te zien aan de drivers is alles nogal op budget.
Nu wil ik bij deze twee needles een soort van sub bouwen voor de lage tonen. Hiervoor heb ik nog een visaton WS 25 E woofer liggen. http://www.visaton.com/en/chassis_zubeh ... 25e_8.html
Nu had ik de vraag of jullie iets aanraden qua behuizing voor de sub (ik heb nog bijna een pallet vol 2mx1m 12mm multiplex)
Wat raden jullie aan? Gesloten of open? Of misschien TL?
De afmetingen het liefst een beetje bescheiden.
Hebben jullie eventueel een voorbeeldje?
Alvast bedankt!
Groeten!
Ik ga binnenkort twee cyburg needles met visaton frs8 drivers bouwen (mijn eerste projectje
Zoals te zien aan de drivers is alles nogal op budget.
Nu wil ik bij deze twee needles een soort van sub bouwen voor de lage tonen. Hiervoor heb ik nog een visaton WS 25 E woofer liggen. http://www.visaton.com/en/chassis_zubeh ... 25e_8.html
Nu had ik de vraag of jullie iets aanraden qua behuizing voor de sub (ik heb nog bijna een pallet vol 2mx1m 12mm multiplex)
Wat raden jullie aan? Gesloten of open? Of misschien TL?
De afmetingen het liefst een beetje bescheiden.
Hebben jullie eventueel een voorbeeldje?
Alvast bedankt!
Groeten!